اجاره تجهیزات پزشکی

اجاره تجهیزات پزشکی و کپسول اکسیژن ساز شبانه روزی

اجاره تجهیزات پزشکی

اجاره تجهیزات پزشکی در منزل زمانی می‌تواند گزینه‌ی ایده‌آلی باشد که دستگاه مورد نظر شامل خصوصیاتی نظیر استفاده ساده و راحت، استفاده چند گانه، دقیق و انعطاف پذیر و درصد خطای کمی نیز باشد. شما می توانید از اجاره تجهیزات پزشکی شبانه روزی آرین طب استفاده کنید.

ارائه اجاره تجهیزات پزشکی  به صورت شبانه روزی در تهران اعم از:

دستگاه اکسیژن ساز از دستگاه های پزشکی و کمک تنفسی است که برای بیماران با درصد اشباع اکسیژن پایین و زیر90% به کار می رود.این دستگاه با برق کار می کند و دو مدل ثابت و پرتابل دارد.از مزایای این دستگاه راحتی و ارامش بیمار،استفاده راحت و اسان،عدم وجود خطر اشتعال مانند کپسول اکسیژن می توان نام برد.هم چنین این دستگاه اکسیژن  را به صورت خشک و مرطوب تولید می کند و قابلیت تولید اکسیژن به صورت پالسی و پیوسته را دارد.از پررنگ ترین ویژگی های این دستگاه،تولید اکسیژن بهداشتی با به کارگیری فیلتر های دستگاه اکسیژن ساز می باشد.

این دستگاه یک گزینه انتخابی مهم در شرایط زیر می باشد:

الف-پیشگیری از آسیب های احتمالی ناشی از کمبود میزان اکسیژن در بدن

ب-آپنه خواب

ج-نارسایی ریه یا آمفیزم

د-اسم

ه-کرونا

و-برونشیت

ی-سرطان ریه

ع-ذات الریه

این تخت ها مخصوص بیماران بستری شده در بیمارستان تهیه شده اند و برای کسانی که تا مدتی نیاز به مراقبت ویژه دارند نیز استفاده می شود.این تخت ها قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم زاویه دارد.هم چنین دارای ترمز چرخ ها و حفاظ هایی کنار تخت هستند که مانع از افتادن بیمار می شود.

کپسول اکسیژن یک مخزن ذخیره اکسیژن است که برای اکسیژن‌رسانی به کسانی اکه دچار کمبود و کاهش اکسیژن هستند،استفاده می شود.( معمولا افراد با کمبود اکسیژن بیشتر دچار بیماری های قلبی، ریوی،یا مسمومیت با گاز هستند.)

کپسول اکسیژن شامل یک مخزن استوانه ای شکل جهت ذخیره اکسیژن و یک مانومتر(دارای فشار سنج،شیر تنظیم کننده خودکار،جریان سنج،پیچ کنترل،شیشه محتوی آب مقطر است)

پمپ انفوزیون(پرفیوزر) برای تزریق مایعات به بدن در مدت زمان طولانی و میزان مشخص در هر ساعت(میلی‌لیتر بر ساعت ‏‎(ml/h) ‎  ) استفاده می شود.این دستگاه بیشتر در بخش های ویژه برای بیماران با شرایط ویژه و با داروهای خاص و بعداز جراحی ها استفاده می شود.

از محاسن پمپ انفوزیون(پرفیوزر) ، كنترل فشار مایع تزریقی و ممانعت از آسیب رسیدن به رگ بیمار حین افزایش احتمالی بیش از حد فشار تزریق است.هم چنین این دستگاه دارای الارم هایی است که باعث می شود تزریق ایمن داشت(الارم وجود هوا در ست تزریق،الارم قطع تزریق به هر علتی و…)

ونتیلاتور ventilator (دستگاه تهویه مکانیکی یا تهویه مصنوعی) دستگاهی است که کار تنفس را برای بیمارانی که به طور موقت یا دائم دچار مشکلات تنفسی هستند را انجام می دهد.

اگر فردی در تنفس مشکل دارد و قادر به تنفس  و دریافت اکسیژن کافی نیست، به دستگاه اکسیژن نیاز پیدا خواهد کرد. عدم دریافت اکسیژن کافی و دفع کربن دی اکسید،یک وضعیت تهدید کننده زندگی فرد می باشد.

بیماری هایی که باعث تنگی نفس و کاهش دریافت اکسیژن می شود: سکته،سپسیس،فلج اطفال،ذات الریه،آسیب سر،بیماری ریه،آسیب نخاعی،ایست ناگهانی قلب،سندرم دیسترس تنفسی نوزادان،سندرم دیسترس حاد تنفسی (ARDS)

انواع ونتیلاتور:

الف-ونتیلاتور فشار منفی: از اولین دستگاه های ونتیلاتور هستند و به صورت ممحفظه ای شکل که تمام بدن به جز سر و گردن در داخل آن قرار می گیرد وقتی فرد استنشاق می کند، هوای اتاق تخلیه شده و فشار منفی در داخل اتاق ایجاد می‌ شود که باعث کشیده شدن و انبساط دیواره سینه خواهد شد.

ب- ونتیلاتور فشار مثبت (Positive Pressure Ventilator): ونتیلاتوری است که در بیمارستان ها استفاده می شود.در فرایند تنفس، گاز با فشار مثبت بالاتر از فشار محیط به ریه ها فرستاده شده و باعث انبساط قفسه سینه می شود.

ج-ونتیلاتور فشار ثابت: زمانی که فشار راه هوایی فرد را به یک سطح از پیش تعیین شده برساند، متوقف می کند.

دستگاه مانیتورینگ ،علائم حیاتی بیمار ( ( SPO2 )درصد اشباع اکسیژن در خون،( HR )تعداد ضربان قلب،( IBP )فشار درون شریانی،( NIBP )فشار خون غیر تهاجمی) و هم چنین ( ECG )فعالیت الکتریکی قلب را نشان می دهد.

دستگاهی است که با استفاده از فشارمنفی و مکش ترشحات با استفاده از سوندهای نلاتون،ترشحات بیمار را خارج می کند.برای خارج کردن ترشحات با استفاده از این دستگاه باید ازپرستاران مجرب و حرفه ای استفاده کرد زیرا در صورت حرفه ای بودن و عدم ساکشن صحیح،باعث آسیب به مخاط بیمار می شود.

یک دستگاه کمک تنفسی است که برای بیماران زیر بیشترین کاربرد را دارد:

آسم

بیماری انسدادی مزمن ریه (COPD)

نارسایی احتقانی قلب یا بیماری عروق کرونر

یک اختلال عصبی یا عصبی عضلانی

سندرم هیپوونتیلاسیون چاقی

تنفس ضعیف پس از یک عمل پزشکی یا به دلیل شرایط پزشکی دیگر

برای آپنه انسدادی خواب (یک وضعیت جدی که در آن تنفس شما در خواب متوقف می‌شود)

( استفاده از دستگاه های مانیتورینگ قلبی،دستگاه ساکشن،دستگاه اکسیژن،کپسول اکسیژن، دستگاه بای پپ و..)

 

اجاره تجهیزات پزشکی در تهران
  • اجاره تجهیزات پزشکی در جردن
  • اجاره تجهیزات پزشکی در زعفرانیه
  • اجاره تجهیزات پزشکی در کامرانیه
  • اجاره تجهیزات پزشکی در فرمانیه
  • اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران
  • اجاره تجهیزات پزشکی در شیان
  • اجاره تجهیزات پزشکی در قیطریه
  • اجاره تجهیزات پزشکی در هروی
  • اجاره تجهیزات پزشکی در آجودانیه
  • اجاره تجهیزات پزشکی در پاسداران
  • اجاره تجهیزات پزشکی در الهیه
  • اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران

.

مطابق با نیاز شما عزیزان توسط شرکت آرین طب می توانید با کمترین هزینه به در شهر تهران به صورت شبانه روزی اقدام نمایید. تمامی تجهیزات دارای گارانتی بوده و پشتیبانی توسط کادر فنی انجام می شود.
خوشبختانه امروزه شرایط بسیار خوبی مهیا شده است تا اکثر بیماران بتوانند در خانه با داشتن تجهیزات پزشکی  به انواع این دستگاه ها دسترسی داشته باشند و نکته مهم در هنگام استفاده از تجهیزات و لوازم پزشکی توجه به دستورات پزشک است.
اگر به منظور نگهداری بیمار از خدمات پزشکی در منزل تهران استفاده کرده باشید و مراقبت توسط پرستاران حرفه‌ای انجام شده باشد جای نگرانی برای استفاده نادرست از دستگاه ها باقی نمی ماند چرا که آنها به دلیل مهارت و آموزشی که دیده اند می توانند به صورت صحیح از دستگاه استفاده کنند و از بروز مشکل نیز جلوگیری می‌کند
یکی از اصلی ترین دلایلی که می‌تواند موجب شود تا افراد از نگهداری بیمار خود در منزل صرف نظر کنند خرید تجهیزات پزشکی به خصوص به صورت شبانه روزی است چرا که معمولاً نیاز به هزینه های زیادی وجود دارد و مردم بودجه کافی برای تهیه این تجهیزات پزشکی را ندارند؛
ضرورت و اهمیت داشتن لوازم پزشکی مناسب و مدرن برای  برخی از سالمندان با شرایط ویژه یا حتی بیماران بدحال آی سی یو و سی سی یو از هیچ کس پوشیده نیست به خصوص بیمارانی که نیاز به اجاره دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن در هر ساعت از شبانه روز ممکن است داشته باشند و اگر قرار باشد این بیماران در منزل نگهداری شوند باید به منظور حفظ سلامت آنها و کمک به بهبود شان از تجهیزات پزشکی استفاده کرد.
با این وجود اجاره تجهیزات پزشکی آرین طب به صورت شبانه روزی کمک می کند تا هزینه ها کاهش داشته باشد و همچنین انتخاب بهتری صورت بگیرد. این نکته را به خاطر بسپارید که تجهیزات پزشکی با دوام و انواع لوازم پزشکی که در مراکز درمانی برای بیمار استفاده می شود همیشه به عنوان موثر ترین محصول یا مناسب ترین ها بر حسب شرایط بیمار نخواهد بود.

 

دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

جهان گردش

 

رزرو  تجهیزات پزشکی در منزل:
Loading...
شمع گوش: شمع گوش یک روش جایگزین برای از بین بردن جرم گوش است. که شامل قرار دادن یک شمع
سکته قلبی
سکته قلبی(heart attack)، یکی از بیماری‌های جدی و پر اهمیت در جوامع جهان است که بر اساس انسداد جریان خون
دستگاه ساکشن
دستگاه ساکشن چیست؟ دستگاه ساکشن (Suction device)، نوعی دستگاه پزشکی است که عمدتاً برای از بین بردن انسدادها (مانند مخاط،
آمیودارون
آمیودارون (Amiodarone) یک داروی ضدآریتمی است که برای درمان بسیاری از نوازش‌های قلبی، از جمله تاکی‌کاردی فوق بطنی (VT) و
اجاره تجهیزات پزشکی با اجاره تجهیزات پزشکی شمال تهران همه میتوانند از خدمات پزشکی در منزل استفاده کنند بسیاری از
مراقبت در منزل شرق تهران
مراقبت در منزل (Learn more about home care) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا به شما این امکان را می‌دهد