اجاره دستگاه اکسیژن ساز

اجاره دستگاه اکسیژن ساز

اجاره دستگاه اکسیژن ساز

اجاره دستگاه اکسیژن ساز به شما این کمک را خواهد کرد که اگر فرد سالمندی در منزل دارید و یا مریضی دارید که نیاز به استفاده از دستگاه اکسیژن دارد می‌توانید با اجاره کردن این دستگاه از هزینه خرید آن رهایی یابید.

برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز کافی است که با کارشناسان مجموعه آرین طب تماس بگیرید تا به سادگی و در کمترین زمان به صورت شبانه روزی مراحل اجاره اکسیژن ساز را انجام داده و در کمترین زمان آن را از آرین طب تحویل بگیرید.

دستگاه اکسیژن ساز ثابت

برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز برای بیمار در منزل می‌توانید از دستگاه‌های ثابت هم استفاده نمایید. این دستگاه‌ها به کمک چهار چرخ جابجا و منتقل می‌شوند و به شکل متداوم برای کشانی که سطح اکسیژن خون آن‌ها کم است مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اندازه این دستگاه کوچک می‌باشد و به همین خاطر برای استفاده در خانه نیز مناسب است. توصیه می‌شود برای اجاره کردن این دستگاه اکسیژن ساز داخل خانه با کارشناسان ما در آرین طب ابتدا مشورت نمایید و بعد اقدام به اجاره آن کنید.

دستگاه اکسیژن ساز همراه

دستگاه اکسیژن ساز همراه یکی از بهترین انواع این دستگاه است که به خاطر وزن کم و بی سیم بودن آن امکان حمل در خارج از خانه را هم دارد. در حقیقت این دستگاه‌ها از باتری برای حفظ کردن نیرو استفاده می‌نمایند و امکان استفاده از در هر جایی را دارند. اجاره اکسیژن ساز همراه برای مریضانی که در هر لحظه امکان دارد به اکسیژن نیاز پیدا کنند، مناسب‌تر می‌باشد.

مدارک مورد نیاز برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز

اجاره کردن این دستگاه برای افرادی که مشکلاتی همانند  مسائل اقتصادی، کمبود پول، زیاد بودن هزینه درمان و … را دارند خیلی مناسب می‌باشد؛ به دلیل این که با این شیوه دیگر نیازی به تهیه و خرید دستگاه اکسیژن ساز با قیمت زیاد و تقبل کردن هزینه‌های رسیدگی و تعمیر کردن آن نخواهد بود. اما برای اجاره کردن اکسیژن ساز، چه شرایط و مدارکی مورد نیاز است؟

قبل از هر چیزی نیاز است اطلاع داشته باشید که ارائه کردن ضمانت برای دریافت نمودن دستگاه اکسیژن ساز لازمی است. ضمانت ارائه شده مطابق با نوع دستگاه و همین طور مدت زمان اجاره امکان دارد متفاوت باشد. مجموعه آرین طب با ساده‌ترین نوع ضمانت‌ها این ابزار را در اختیار شما قرار خواهد داد و با توجه به هزینه‌های زیاد بقیه کلینیک‌ها، به صرفه‌ترین خدمات را برای شما مردم عزیز ارائه می‌کند.

علاوه بر ضمانت، منعقد کردن قرارداد و بیان مدت زمان اجاره این دستگاه اکسیژن ساز در این قرارداد لازمی می‌باشد. در متن این قرارداد همه ضمانت‌ها و خدماتی که آرین طب به مریض عزیز ارائه می‌کند بیان می‌شوند.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز

مزایای دستگاه اکسیژن ساز تهران

مزایای این دستگاه شامل:

تولید کردن اکسیژن به شکل مداوم و در هر لحظه

امکان کنترل کردن رطوبت یا خشکی داخل اکسیژن تولید شده

تولید کردن اکسیژن استریل و شیوه فیلترینگ ضد باکتری

کم کردن خطر مبتلا شدن به عفونت‌های تنفسی

امکان شارژ کردن دستگاه‌های اکسیژن ساز همراه

اجاره اکسیژن ساز تهران

خیلی از شما مردم عزیز تماس می‌گیرید و در رابطه با مناطقی که ما این دستگاه می‌فرستیم و ساعات ارسال سوال می‌پرسید. تیم آرین طب به همه مناطق تهران دستگاه‌ها و ابزار پزشکی را ارسال می‌کند. ما به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز تهران
  • کرایه دستگاه اکسیژن ساز قیطریه
  • اجاره دستگاه اکسیژن ساز زعفرانیه
  • دستگاه اکسیژن ساز کامرانیه
  • کرایه دستگاه اکسیژن ساز فرمانیه
  • اجاره دستگاه اکسیژن ساز الهیه
  • دستگاه اکسیژن ساز جردن
  • اجاره دستگاه اکسیژن ساز پاسداران
  • دستگاه اکسیژن ساز در منزل
  • دستگاه اکسیژن ساز در خانه
قیمت اجاره اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز انواع زیادی دارد که برای مریضان با نیاز‌های  متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند بنابراین با توجه به نیاز شما یا تشخیص پزشک که بعد از صحبت با مشاوران تیم آرین طب مشخص می‌شود ، بعد از آن اجاره بهای دستگاه اکسیژن سازی که مناسب بیمار شما است محاسبه می‌گردد. برای محاسبه کردن هزینه نیاز است که نسخه مریض و سطح اکسیژن خون فرد بررسی گردد و بعد از آن نوع دستگاه و قیمت آن محاسبه خواهد شد.

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با اجاره دستگاه اکسیژن ساز مطالبی بیان شد. بسیاری از بیمارانی که مشکل تنفسی دارند ناچار به استفاده از دستگاه اکسیژن ساز می‌باشند. شرکت آرین طب با اجاره تجهیزات پزشکی بهترین خدمات را ارائه میکند.

شما می‌توانید با اجاره این تجهیزات با کیفیت و با بهترین قیمت با خیالی آسوده از بیماران خود در منزل نگهداری کنید و بدون این که نیاز به حضور بیمار در بیمارستان باشد در خانه تحت درمان قرار گیرد.

 دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

هم میهن

 

رزرو  دستگاه اکسیژن ساز در منزل:

Loading...

قرص پنی سیلین
پنی‌سیلین‌ها، گروهی از آنتی‌بیوتیک‌ها هستند که ابتدا از جنس قارچ‌های پنی‌سیلیوم استخراج شده‌اند. این داروها برای مبارزه با عفونت‌های باکتریایی
آمپول پنی سیلین 6.3.3
آمپول پنی سیلین 633 (Penicillin ampoule 633) یکی از داروهای مهم در دسته آنتی‌بیوتیک‌ها است که برای مبارزه با عفونت‌های باکتریایی
حساسیت به پنی سیلین
حساسیت به پنی سیلین(Allergy to penicillin)، یکی از اختلالات جدی سیستم ایمنی بدن است که ممکن است در برخی از
درمان یبوست
هر روزی، بدن ما یک سیستم پیچیده را اجرا می‌کند، از جایی که غذا وارد بدن می‌شود تا زمانی که
کلاریترومایسین
آنتی‌بیوتیک‌ها یکی از ابزارهای حیاتی در درمان عفونت‌های باکتریایی هستند. یکی از این داروها که به‌عنوان یکی از مؤثرترین آنتی‌بیوتیک‌ها
آموکسی سیلین
آموکسی سیلین یکی از آنتی‌بیوتیک‌های پراستفاده و حیاتی در جهان پزشکی است که با سال‌ها تاریخچه درمانی و کاربردهای گسترده،