اجاره مانیتورینگ قلبی

اجاره مانیتورینگ قلبی

اجاره مانیتورینگ قلبی

از جمله مهمترین دستگاه‌های  مورد نیاز برای یک مریض، مانیتور سه کاره است که با کمک آن میتوان علائم حیاتی مریض را در هر لحظه بررسی نمود و در صورت مشاهده هر گونه اختلال در این بررسی‌ها فورا برای جلوگیری خیلی از اتفاقات اقدام نمود.این دستگاه معمولا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی موجود است اما طبق نیاز‌های  احتمالی میتوان از مانیتور در خانه نیز استفاده کرد. مجموعه آرین طب که در زمینه فروش ابزار و تجهیزات پزشکی فعالیت دارد اقدام به اجاره مانیتورینگ قلبی نموده است و از این طریق گامی در جهت خدمت رسانی به بیماران برداشته است.

مانیتور سه کاره یا ماینتور علائم حیاتی

دستگاه مانیتور سه کاره آن دسته از تغییرات پتانسیلی که با در نظر گرفتن عملکرد قلب ایجاد می‌گردد را اندازه گیری می‌نماید و با امواجی که ثبت شده است نرخ ضربان قلب را محاسبه  می‌کند و آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. با استفاده کردن از این ابزار میتوان علائم حیاتی مریض را مشاهده نمود، علائمی مانند ریتم قلبی، فشار خون و مقدار اکسیژن خون را در اختیار شما قرار خواهد داد. از مانیتور‌های  سه کاره داخل مراکز اورژانس، اتاق عمل و در برخی اوقات در خانه هم استفاده میشود.

کار دستگاه به این شکل است که ورودی‌های  اندازه گیری شده بعد از پردازش مورد نیاز به شکل موج یا عدد نمایش داده خواهند شد. همین طور یک محدوده استاندارد برای هر کدام از این پارامتر‌ها تعریف کرده‌اند که در صورت بیرون شدن اندازه اندازه گیری شده از این بازه استاندارد، سیستم آلارم دستگاه فعال می‌گردد. همین طور این دستگاه‌ها امکان متصل شدن به سانترال را نیز دارند که به سبب آن میتوان کنترل بیشتری بر روی مریض داشت.

دسته بندی مانیتور‌های  سه کاره

مانیتور با حساسیت پایین: این نوع از این دستگاه علائم حیاتی ابتدایی را نشان می‌دهد و می‌توان اندازه گیری دما را هم به عملکرد این دستگاه اضافه نمود. علائمی مثل دما، امواج سیگنال قلب، تعداد ضربان قلب و سرعت نفس کشیدن

مانیتور با حساسیت متوسط: این نوع از مانیتور سه  کاره در قسمت اورژانس و در جراحی‌های  معمولی به کار گرفته می‌شود که علائمی همانند امواج سیگنال قلب، ضربان قلب، سرعت نفس کشیدن و مقدار اشباع اکسیژن خون را به نمایش می‌گذارد.

مانیتور با حساسیت بالا: این مدل از مانیتور در قسمت مراقبت‌های  ویژه یا برای بعد از بیهوشی در اتاق عمل به کار گرفته می‌شود و علاوه بر فاکتورهای معمولی، فشار خون و مقدار دی اکسید کربن را هم با آن اندازه گیری می‌نمایند.

نحوه نگهداری از مانیتور سه کاره

در زمان تمیز نمودن مانیتور‌های  سه کاره این دستگاه را به وسیله اکسید اتیلن و بقیه شوینده‌های  ساینده استریل ننمایید. به هیچ وجه این مانیتور را در مایعات غوطه ور نکنید و برای استریل نمودن آن می‌توانید از مواد دیگر مثل محلول یا قرص فرمالین و یا از لامپ uv استفاده نمایید.

نگهداری از باتری مانیتور‌های  سه کاره هم از مهم‌ترین موارد برای نگهداری از این دستگاه است. اگر به مدت طولانی نمی‌خواهید از این مانیتور استفاده کنید، فیوزی که در قسمت پشت این مانیتور قرار داده شده را بیرون کنید. اگر به مدت طولانی از این مانیتور استفاده نکرده اید، برای استفاده کردن دوباره ، باید مانیتور به مدت حداقل شانزده ساعت برای شارژ کامل به برق وصل باشد.

برای استفاده و نصب مانیتور از متخصص کمک بگیرید.

یکی از مراکز تخصصی برای کارهای نصب و راه اندازی مانیتورینگ گروه تخصصی آرین طب است. به خاطر تخصصی بودن کار این دستگاه نیاز است همه آموزش‌های  لازم را دیده باشید و زیر نظر معالجان و پزشکان ما از دستگاه استفاده نمایید.

برای خرید و اجاره انواع ابزار پزشکی مثثل مانیتور‌های  علائم حیاتی به سایت مجموعه آرین طب سر بزنید تا علاوه بر مقایسه کردن شرایط و قیمت‌های  ابزار و وسایل پزشکی بتوانید از آموزش و مشاوره کارشناسان این مجموعه نیز استفاده کنید.

اجاره مانیتورینگ قلبی تهران
  • کرایه مانیتورینگ قلبی در قیطریه
  • اجاره مانیتورینگ قلبی در زعفرانیه
  • کرایه مانیتورینگ قلبی در کامرانیه
  • اجاره مانیتورینگ قلبی در فرمانیه
  • کرایه مانیتورینگ قلبی در الهیه
  • اجاره مانیتورینگ قلبی در جردن
  • کرایه مانیتورینگ قلبی در پاسداران
  • مانیتورینگ قلبی تهران
سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با اجاره مانیتورینگ قلبی مطالبی بیان شد. خیلی از اوقات بیمار با تجویز پزشک در منزل نگهداری می‌شود و برای بهتر شدن فرایند درمان و بهبودی بیمار از دستگاه‌هایی  نیز استفاده می‌شود.

مجموعه آرین طب این دستگاه‌ها را به فروش می‌رساند و اجاره نیز می‌دهد. اگر تمایل به خرید یا اجاره مانیتورینگ قلبی دارید با کارشناسان مجموعه آرین طب در ارتباط باشید و بعد از این که با متخصصان ما مشورت کردید و اطمینان حاصل کردید اقدام به خرید یا اجاره ان کنید.

دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

دکتر چک

 

رزرو  تجهیزات پزشکی در منزل:

Loading...

آمبولی ریوی ( Pulmonary Embolism ) انسداد عروق خونی ریه توسط یک آمبولی است ؛ آمبولی توده ای است که
دیالیز ( Dialysis ) یک فرایند دائمی یا موقت است که به طور مصنوعی جایگزین عملکرد دفعی کلیه‌ ها می‌شود
چاقی مرضی ( Obesity ) زمانی رخ می دهد که شاخص توده بدنی BMI بالا تر از 35 باشد .
دمانس یا زوال عقل ( Dementia ) به معنای تخریب پیشرونده عملکرد های شناختی که با اختلال در هوشیاری مشخص
دلیریوم یا روان آشفتگی ( Delirium ) بیماری که باعث اختلال در اعمال شناختی و عدم هوشیاری می شود .
پنوموتوراکس ( pneumothorax ) به معنای حضور هوای آزاد در داخل فضای پلور ( جنب ) می گویند . پلور