اجاره تخت بیمارستانی

اجاره تخت بیمارستانی

اجاره تخت بیمارستانی

همانطور که اطلاع دارید تخت بیمارستانی یکی از ابزار و وسایل مهمی است که نه فقط در بیمارستان‌ها بلکه در خانه مریضان، خانه سالمندان، داخل سالن‌های  ماساژ، همین طور در کلینیک‌ها و مطب‌ها و … مور استفاده است. با توجه به هزینه زیاد این  نوع تخت‌ها خریداری آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود بنابراین معمولا نیازمندان این تخت‌ها به دنبال اجاره تخت بیمارستانی می‌باشند.

به همین خاطر شرکت تجهیزات پزشکی آرین طب تلاش می‌کند با اجاره تخت‌هایی که استانداردهای لازم را دارد و با هزینه مناسب، به بیماران کمک کند. شما می توانید تخت بیمارستانی مدنظر خود را از آرین طب اجاره کنید.

قیمت اجاره تخت بیمارستانی

برای اجاره تخت بیمارستانی قیمت‌های  متفاوتی وجود دارد که با توجه به مزیت‌هایی  که تخت دارد می‌تواند تغییر کند. شما باید ابتدا مشاهده کنید هر تخت چه قابلیت‌هایی  دارد که مناسب مریض شماست و بر همین اساس  هم داخل فروشگاه‌های متعدد به مقایسه آن‌ها بپردازید. باید در اجاره تخت بیمارستان دقت بالایی داشته باشید تا تخت مناسب خود را پیدا کنید.

دقت داشته باشید که حتما استفاده از هر مدل تختی بدون مشورت کردن با مشاور می‌تواند از نظر فیزیکی و مالی برای شما باعث ضرر باشد بنابراین حتما با مشاوران آرین طب در تماس باشید. در آرین طب همه تلاش ما بر این است که محصولات ما با قیمت خوب نسبت به بقیه مراکز ارائه گردد.

انواع تخت‌های  بیمارستانی برای اجاره

در این قسمت به شما انواع مختلف این تخت‌ها را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بر اساس تجویز متخصص یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. همه تخت‌های آرین طب از کیفیت و استاندارد مناسبی برخوردار می‌باشند؛ اما از نظر نوع مریضی هر تخت برای یک بیماری خاصی ساخته شده است. همین طور در انتخاب کردن تخت مطابق با شرایط شا باید وزن و سن شخص مریض در نظر گرفته شود تا این که بتواند بهترین بهره را از این تخت ببرد. در این جا انواع این تخت‌ها برای شما معرفی خواهد شد تا با آگاهی بیشتری اقدام به اجاره تخت نمایید.

  1.  مکانیکی
    در تخت مکانیکی اهرمی‌ برای بالابردن و پایین آوردن قسمت سر و پای تخت و همین طور تنظیم کردن ارتفاع تخت به کار برده می‌شود. این نوع تخت‌ها از بین بقیه تخت‌ها مقرون به صرفه‌ترین و انتخاب مناسبی برای افرادی می‌باشد که نیازی به تغییر دادن موقعیت خود ندارند. اهرم‌ها در این مدل از تخت‌ها عموما در پایین تخت قرار گرفته‌اند و مناسب کسانی است که از نظر فیزیکی توانایی کار داشته باشند. برای مریضی‌هایی  که در طولانی مدت به تخت نیاز دارند، این نوع مکانیکی از بقیه تخت‌ها مقرون به صرفه‌تر و مناسب‌تر می‌باشد.
  2. برقی
    بلندی و موقعیت تخت بیمارستانی برقی به وسیله مریض و یا پرستار با کمک دکمه‌هایی که بالای دسته‌ی آن قرار گرفته است، کنترل خواهد شد و نیازی به استفاده کردن از اهرم وجود ندارد (مگر اینکه برق خانه قطع گردد ، اما امروزه بسیاری از تخت‌ها با خود باتری پشتیبان هم دارند که می‌تواند تخت را در زمان قطع شدن برق، مورد استفاده قرار دهد.) این نوع تخت‌ها برای مریضانی که توانایی تغییر دادن موقعیت خود را ندارند خیلی مناسب است.
  3. نیمه برقی
    در تخت‌های نیمه برقی موتور الکتریکی برای بالا بردن و پایین آوردن نواحی سر و قسمت پا تخت به کار برده شده است. مریضان و پرستاران با فشردن دکمه‌های  بالای تخت می‌توانند ارتفاع سر و پا را تنظیم نمایند. بلندی تخت به شکل دستی به وسیله اهرم تنظیم می‌گردد و نیاز به کسی دارد که از نظر فیزیکی توانایی استفاده کردن از آن را نیز داشته باشد.

متاسفانه برخی اوقات اشخاص دچار مریضی‌هایی  می‌شوند که توانایی تغییر دادن موقعیت را ندارند و با فشار دادن دکمه می‌توانند حالت قرار گرفتن خود بر بالای تخت را تنظیم نمایند. تخت‌های  نیمه برقی برای کسانی ایده‌آل می‌باشند که نیازی به تنظیم کردن بلندی تخت ندارند اما از این دکمه می‌توانند برای تنظیم کردن سر و پا استفاده نمایند.

اجاره تخت بیمارستانی تهران
  • تخت بیمارستان قیطریه
  • تخت بیمارستانی زعفرانیه
  • اجاره تخت در کامرانیه
  • تخت اجاره ایی در فرمانیه
  • اجاره تخت بیمارستانی الهیه
  • تخت بیمارستانی در جردن
  • اجاره تخت بیمارستانی پاسداران
  • تخت بیمارستانی تهران
سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با اجاره تخت بیمارستانی مطالبی بیان شد. تخت یکی از مواردی است که در برخی شرایط که بیمار در خانه تحت درمان قرار می‌گیرد لازم است و باید به خانه آورده شود.

شرکت آرین طب کار اجاره این ابزار پزشکی را انجام می‌دهد و مطابق نیاز شما ابزار مورد نیاز شما را با قیمت و اجاره بهای مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. کافی است که با کارشناسان ما در ارتباط باشید و بعد از مشاوره و اطمینان حاصل کردن اقدام به خرید و یا اجاره تخت مناسب شرایط خود کنید.

دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

دکتر چک

 

رزرو  تجهیزات پزشکی در منزل:

Loading...

زینک
زینک یکی از مواد معدنی حیاتی است که در بسیاری از فرایندهای بدنی نقش دارد. این عنصر معدنی به رشد
آتنولول
مطالعه‌ای روی داروها و تأثیرات آن‌ها بر سلامتی انسان‌ها به عنوان یکی از زمینه‌های پرکاربرد و مهم در علوم پزشکی
قرص دیلتیازم
فشار خون بالا  بیماری شایعی است که در صورت عدم درمان می تواند به سلامت مغز، قلب، عروق خونی، کلیه‌ها
قرص بیزوپرولول
قرص بیزوپرولول(Bisoprolol tablets) یکی از داروهای مهم و پرکاربرد در درمان برخی از مشکلات قلبی است که در اینجا قصد
قرص رپاگلینید
دیابت نوع 2، زندگی خیلی از انسان‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده‌است. کنترل مؤثر دیابت می‌تواند خطر حمله قلبی و سکته
قرص متوپرولول
فشار خون بالا یک بیماری شایع است که بر سلامتی بدن تأثیر می‌گذارد. اگر فشار خون بالا دارید، نیروی فشار