اجاره دستگاه ونتیلاتور

اجاره دستگاه ونتیلاتور

اجاره دستگاه ونتیلاتور

اگر چه مریضی‌های  تنفسی میتواند بیمار را از پا درآورد، اما اقدامات تاثیرگذاری وجود دارند تا این که مانع این مریضی‌ها گردند. دستگاه‌ها و ابزار پزشکی با استفاده از علوم امروزی پزشکان و متخصصان در حال پیشرفت خوبی می‌باشند و میتوانند جان انسان‌ها را نجات دهند.امروزه با یک دستگاه پرکاربرد به اسم ونتیلاتور روبه رو هستیم که با داشتن خصوصیت‌ها و ویژگی‌های  عالی و کارآمد میتواند یاری کننده مریضان با مریضی‌های  تنفسی باشد. مجموعه آرین طب برای این که به بیماران خدماتی مناسب را ارائه کند اقدام به اجاره دستگاه ونتیلاتور کرده است.

چه زمانی باید از دستگاه ونتیلاتور استفاده کرد؟

اگر شرایط تنفس یا وارد نمودن اکسیژن به خون برای شما خیلی سخت باشد، این یعنی این که شما به نارسایی تنفسی دچار هستید؛ نارسایی تنفسی این توان را دارد که یک وضعیت اضطراری و سخت و دشوار در زندگی شما ایجاد کند. اگر شما هم خوب نفس نمی‌کشید، بقیه اندام‌های  شما اکسیژن کافی برای کار را هم نخواهند داشت و دی اکسید کربن زیاد می‌شود، در این هنگام است که باید از دستگاه ونتیلاتور استفاده کرد.

 در صورتی که اکسیژن خون شما کم است و شرایط تنفسی شما نامناسب می‌باشد، پزشکان و معالجان از دستگاه ونتیلاتور برای شما استفاده خواهد کرد. بنابراین اجاره دستگاه ونتیلاتور یک کار مناسب و پرکاربرد در جامعه امروزی است و این خدمتی که شرکت آرین طب از فروش و اجاره این ابزار انجام می‌دهد به شدت مطلوب است.

این دستگاه داخل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی وجود دارد اما اگر نیاز به استفاده کردن از آن در طولانی مدت داشته باشید باید حتما با در نظر گرفتن آموزش‌های  مورد نیاز یکی از این دستگاه‌ها را در خانه داشته باشید. از دستگاه ونتیلاتور در زمان عمل جراحی هم استفاده می‌کنند، چرا که زمان بیهوشی امکان دارد الگوی تنفسی شما صدمه ببیند و این دستگاه میتواند راه حل مناسبی برای این مشکل باشد.

روند عملکرد دستگاه ونتیلاتور

دستگاه ونتیلاتور از فشار برای ورود هوا به ریه‌ها استفاده خواهد کرد. این فشار تحت عنوان فشار مثبت مشهور و شناخته شده است. انسان‌ها عموما هوا را به تنهایی تنفس می‌کنند، اما بعضی از اوقات دستگاه ونتیلاتور هم این کار را برای شما انجام خواهد داد. این دستگاه را می‌توان تنظیم نمود که در هر دقیقه چند مرتبه کار کند. برخی اوقات به شکلی تنظیم می‌شود که این وسیله تنها درصورت نیاز به تنفس داشتن، هوا را به داخل ریه‌ها می‌فرستد.

زمانی که داخل بیمارستان بستری می‌باشید امکان دارد قبل از استفاده کردن از این دستگاه به وسیله یک ماسک به شما اکسیژن وارد شود و با تجویز دارو‌هایی  که خواب آور هستند از احساس درد شما جلوگیری شود. همین طور مایعات و بعضی از داروها برای کمک کردن به درمان شما پیشنهاد میشود تا اکسیژن رسانی به بدن شما راحت‌تر انجام گیرد.

مزایای اکسیژن رسانی غیرتهاجمی با دستگاه ونتیلاتور

امکان دارد شما از ماسک صورت استفاده کرده تا این که هوا را به وسیله ونتیلاتور وارد ریه‌های  خود نمایید که به این شیوه غیر تهاجمی میگویند. ماسک صورت به طور کامل روی بینی و دهان شما قرار خواهد گرفت تا به شما کمک کرده تا نفس بکشید. اگر این مشکل شما در حدی نیست که به لوله تنفسی هم نیاز داشته باشید، سبب می‌گردد تا راحت‌تر به این مدل از نفس کشیدن عادت نمایید که این شیوه مناسب و پیشنهاد شده متخصصان است.

برخی از مزایای این مدل از تنفس غیر تهاجمی در این جا بیان شده است:

تنفس آسان‌تر از لوله تنفسی می‌باشد.

تنفس غیر تهاجمی به بیمار این اجازه را می‌دهد تا سرفه کند.

این امکان را می‌دهد که قادر به صحبت کردن و بلعیدن باشید.

با این روش امکان دارد به داروهای آرام بخش و داروهای ضد درد کمتری نیاز پیدا کنید.

اجاره دستگاه ونتیلاتور تهران
  • کرایه دستگاه ونتیلاتور قیطریه
  • اجاره دستگاه ونتیلاتور زعفرانیه
  • دستگاه ونتیلاتور کامرانیه
  • اجاره دستگاه ونتیلاتور فرمانیه
  • کرایه دستگاه ونتیلاتور الهیه
  • اجاره دستگاه ونتیلاتور جردن
  • کرایه دستگاه ونتیلاتور پاسداران
  • دستگاه ونتیلاتور تهران
سخن پایانی

در این نوشته در رابطه با اجاره دستگاه ونتیلاتور مطالبی بیان شد. بسیاری از بیماران که دچار مریضی‌های  تنفسی هستند با تجویز پزشک فرایند درمان خود را در خانه سپری می‌کنند این مریضی‌ها نیاز به یکسری ابزار و تجهیزات پزشکی دارند که از آن‌ها استفاده کنند.

مجموعه آرین طب برای این که به بیماران خدمات خوبی را ارائه نماید اقدام به فروش و اجاره ابزار و تجهیزات پزشکی نموده است. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت این دستگاه‌ها با کارشناسان مجموعه آرین طب در ارتباط باشید. ابتدا با متخصصان ما مشورت کنید و بعد از آن اقدام به خرید یا اجاره دستگاه کنید.

دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

خبر فارسی

 

رزرو  تجهیزات پزشکی در منزل:

Loading...

کمبود سلنیوم
کمبود سلنیوم(Selenium deficiency) یک موضوع مهم در حوزه تغذیه و بهداشت است که تأثیرات مختلفی بر روی سلامتی انسان دارد.
بیماری سلیاک
بیماری سلیاک(Celiac disease)، یک بیماری گوارشی مزمن است که به واسطه حساسیت به گلوتن، یک نوع پروتئین موجود در گندم،
بیماری کرون
بیماری کرون (Crohn’s disease) یکی از بیماری‌های التهابی مزمن است که بر روی دستگاه گوارش اثر می‌گذارد. این بیماری می‌تواند
قرص پنی سیلین
پنی‌سیلین‌ها، گروهی از آنتی‌بیوتیک‌ها هستند که ابتدا از جنس قارچ‌های پنی‌سیلیوم استخراج شده‌اند. این داروها برای مبارزه با عفونت‌های باکتریایی
آمپول پنی سیلین 6.3.3
آمپول پنی سیلین 633 (Penicillin ampoule 633) یکی از داروهای مهم در دسته آنتی‌بیوتیک‌ها است که برای مبارزه با عفونت‌های باکتریایی
حساسیت به پنی سیلین
حساسیت به پنی سیلین(Allergy to penicillin)، یکی از اختلالات جدی سیستم ایمنی بدن است که ممکن است در برخی از