اجاره دستگاه Bipap

اجاره دستگاه Bipap

اجاره دستگاه Bipap

امروز مریضی‌های  تنفسی خیلی مورد توجه قرار گرفته اند. مریضی‌های  تنفسی دشوار‌تر و سخت‌تر هستند و توان مقابله را سخت می‌کنند. مریضی کرونا و یا سرطان ریه تنها بخشی و نمونه‌هایی  از این دسته از مریضی‌ها هستند. خیلی از این بیماران را بیمارستان به منزل می‌فرستد تا همانجا تحت درمان باشند و برای کنترل و بهبودی آن‌ها باید به دنبال اجاره دستگاه Bipap  بود.

شرکت آرین طب ابزار و تجهیزات پزشکی را با بهترین کیفیت و مناسب شرایط و نیاز شما با بهترین قیمت به اجاره و فروش می‌رساند.

اجاره دستگاه Bipap چگونه به کمک شما می‌آید؟

دستگاه بای پپ، یک ابزاری برای کمک کردن به روند تنفس اشخاص مریض است. دستگاه بای پپ این توانایی را دارد برای درمان آپنه خواب هم از آن استفاده شود. کسانی که نارسایی‌های  قلبی از مشکلات آن‌ها است و یا دچار سکته‌های  قلبی و مغزی می‌باشند، اجاره دستگاه Bipap برای آنان توصیه می‌گردد.

هنگامی که اشخاص به فشار هوایی کافی برای تنفس نمیرسند باید از این ابزار استفاده نمایند. برای تنفس مناسب هر فردی نیاز به فشار هوایی کافی و فشار هوایی هماهنگ و هم اندازه خواهد داشت.

برخی از مردم در مرحله دم و بعضی دیگر در مرحله بازدم دچار مشکل هستند اما دستگاه بای پپ هنگامی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که شخص روند تنفسی دائمی و منظمی ندارد و در مرحله دم تنفس توانایی خوبی ندارد؛ این دستگاه به وسیله اکسیژن رسانی مناسب زمان دم و در نتیجه تقویت کردن عضلات ریه به شخص کمک خواهد کرد تا خیلی راحت‌تر نفس بکشد.

خصوصیات دستگاه Bipap

حجم فشار اکسیژنی که به سیستم تنفسی هر مریضی دمیده می‌شود را باید پزشک و معالج او تنظیم و تجویز نماید. به هر صورت این دستگاه کمک خواهد کرد تا مریضان و افراد سالمند راحت‌تر تنفس کنند و یک الگوی تنفسی خیلی خوب داشته باشند. پزشک تشخیص میدهد که مریض با توجه به سن و سال، حجم بدن و نوع مشکل خود باید چه اندازه اکسیژن مصرف نماید و چه الگوی تنفسی برای خود داشته باشد.

با استفاده از این ابزار بای پپ میتوان این اندازه را تنظم کرد تا به صورت اتومات میزان دمندگی تنظیم گردیده اعمال شود. همین طور زمان وقفه‌های  تنفسی در وقت خواب میتوانند خیلی خطرناک باشند و الگوی مناسب تنفس مریض را بهم بریزند که در کنار این دستگاه بودن میتوانید راه حلی برای درمان این مشکل باشد. دستگاه بای پپ در کنار این که تهویه خودکار دارد با تطبیق‌های  پیچیده تری وقت، طول و مقدار تنفس‌های  مریض را تغییر خواهد داد و به استاندارد و بهبودی آن کمک زیادی میکند.

دستگاه Bipap یک دارو است

بای پپ این توانایی را دارد مقدار فشار تنفسی مریض را تنظیم نماید. کسانی که شکایت‌های  تنفسی دارند با استفاده از این دستگاه می‌توانند آستانه بهتری از تنفس را تجربه نمایند و حتی خیلی از اختلالات خواب را از خود دور کنند. علاوه بر این، بای پپ یک ابزار غیر تهاجمی برای حمایت می‌باشد که می‌تواند در اشخاص بستری داخل بیمارستان که دچار ناراحتی تنفسی می‌باشند اما تمایلی به استفاده از دستگاه تنفس ندارند، استفاده شود.

 حتی این دستگاه برای کسانی که دارای ضعف عضلانی است هم مناسب است مثل کسانی که از مریضی آمیوتروفیک رنج میبرند. بای پپ یک دستگاه است که می‌تواند به عنوان یک درمان کار کند و مثل یک دارو عمل نماید.

اگر به خاطر سکته، آپنه و … دچار افت الگوی تنفسی گردیده اید شاید نیاز باشد از این دستگاه بای پپ استفاده نمایید. بعد از مشورت کردن و صحبت نمودن با پزشک متخصص و معالج خود و بعد از انجام آزمایشات بهترین گزینه و تصمیم استفاده از این ابزار است تا از این دستگاه به عنوان یک رانه حل و درمان استفاده کنید. این تصمیمی می‌باشد که بهتر است با مشورت کردن با پزشک که درمان را تجویز می‌کند، گرفته شود.

اجاره دستگاه Bipap تهران
  • کرایه دستگاه Bipap قیطریه
  • اجاره دستگاه Bipap زعفرانیه
  • دستگاه Bipap کامرانیه
  • اجاره دستگاه Bipap فرمانیه
  • کرایه دستگاه Bipap الهیه
  • دستگاه Bipap جردن
  • اجاره دستگاه Bipap پاسداران
  • کرایه دستگاه Bipap
سخن پایانی

در این مقاله در رابطه دستگاه Bipap مطالبی بیان شد. بسیاری از بیماران که در خانه هستند و دچار نبود الگوی تنفسی هستند می‌توانند از این دستگاه به عنوان راه درمان استفاده کنند و شرکت آرین طب این امکان را فراهم کرده تا این دستگاه را به اجاره بگیرید و یا خریداری نمایید. برای این کار ابتدا با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و مشورت نمایید و سپس اطمینان که حاصل کردید اقدام به خرید یا اجاره دستگاه کنید.

 دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

دکتر چک

 

رزرو  تجهیزات پزشکی در منزل:

Loading...

زینک
زینک یکی از مواد معدنی حیاتی است که در بسیاری از فرایندهای بدنی نقش دارد. این عنصر معدنی به رشد
آتنولول
مطالعه‌ای روی داروها و تأثیرات آن‌ها بر سلامتی انسان‌ها به عنوان یکی از زمینه‌های پرکاربرد و مهم در علوم پزشکی
قرص دیلتیازم
فشار خون بالا  بیماری شایعی است که در صورت عدم درمان می تواند به سلامت مغز، قلب، عروق خونی، کلیه‌ها
قرص بیزوپرولول
قرص بیزوپرولول(Bisoprolol tablets) یکی از داروهای مهم و پرکاربرد در درمان برخی از مشکلات قلبی است که در اینجا قصد
قرص رپاگلینید
دیابت نوع 2، زندگی خیلی از انسان‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده‌است. کنترل مؤثر دیابت می‌تواند خطر حمله قلبی و سکته
قرص متوپرولول
فشار خون بالا یک بیماری شایع است که بر سلامتی بدن تأثیر می‌گذارد. اگر فشار خون بالا دارید، نیروی فشار