فیلر بینی در منزل

فیلر بینی در منزل

فیلر بینی در منزل

فیلر بینی در منزل تهران | اگر تا به حال دقت کرده باشید، می بینید که اکثریت افراد به خصوص خانم ها از ظاهر بینی خود شکایت دارند و به دنبال راهی برای از بین بردن نواقص ظاهری و مشکلات بینی شان هستند.

فیلر بینی در خانه یکی از روش های درمانی و زیبایی است که به وسیله آن می توان به سرعت، به راحت ترین شکل ممکن و بدون نیاز به عمل جراحی تمام عیوب مربوط بینی  را از بین برد.

به علت این که فیلر بینی شیوه ای غیر تهاجمی و کم خطر است اکثریت تمایل دارند که کار فیلر بینی خود را در منزل انجام دهند؛ فیلر بینی در منزل چگونه است؟ و برای چه کسانی مناسب می باشد؟ به جهت دریافت پاسخ این سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در این باره لازم است که محتوای زیر را تا انتها دنبال کنید.

 

"</p

 

فیلر بینی در منزل چیست؟

فیلر بینی در منزل تهران که به آن پر کننده بینی هم می گویند یکی از متدهای کم عارضه و غیر تهاجمی برای اصلاح فرم بینی است که در صورت تزریق این ماده، بینی کوچکتر و باریک تر به نظر می رسد؛ ولی بیشتر افراد معتقد هستند که تزریق فیلر بینی را بزرگتر نشان می دهد؛ اما باید گفت که برخلاف باور این افراد با اصلاح بینی به وسیله تزریق فیلر، بینی ظاهر کوچک و جمع و جور تری به خود می گیرد و تمام مشکلات آن رفع می شود.

برای تزریق فیلر بینی از ماده ای به نام هیالورونیک اسید استفاده می شود که این ماده پل بینی را باریک تر نشان می دهد، اندازه سوراخ های آن را به حد نصاب می کند و ظاهر ساده و در عین حال زیبا به بینی می بخشد.

ابتدای مطلب هم به این موضوع اشاره کردیم که  روش تزریق فیلر بینی بسیار پرطرفدار است و اکثریت افراد برای اصلاح بینی شان این کار را در پیش می گیرند و با توجه به شلوغی های کلینیک های زیبایی و تولید دستگاه های پیشرفته اغلب اشخاص تمایل دارند که کار فیلر بینی خود را در خانه شان انجام دهند.

در این باره باید گفت که کلینیک های زیادی هستند که سرویس ها و خدمات پزشکی و زیبایی را به طور کاملا تخصصی و با بهترین کیفیت برای زیباجویان در محل انجام می دهند که یکی از آن ها، مرکز آرین طب نام دارد.

کلینیک زیبایی و پزشکی آرین طب یکی از نام آشناترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات  پزشکی و زیبایی در منزل است که با به کارگیری طیف گسترده ای از پزشکان و تجهیزات پیشرفته و به روز می کوشد که بهترین خدمات زیبایی از جمله تزریق فیلر بینی را در منزل برای افراد انجام دهد و رضایت آنان را در این زمینه جلب نماید.

اگر شما هم با این شلوغی های امروزی و نوبت های طولانی کلینیک های پزشکی تمایل دارید که کار تزریق فیلر بینی را در خانه خود انجام دهید، می توانید که مرکز آرین طب را برای این کار برگزینید، اطمینان داشته باشید که هرگز از این کار پشیمان نمی شوید و اعتبار این مجموعه و رضایت بالای زیباجویان گویای همه چیز می باشد.

 

فیلر

 

فیلر بینی در منزل تهران چگونه انجام می شود؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که قبل از تزریق فیلر بینی پزشک متخصص باید رابطه بین بینی، لب، چانه ها و گونه ها را مورد بررسی قرار دهد تا بتواند مراجعه کننده را به نتیجه دلخواه برساند؛ شاید برای اصلاح فرم بینی نیاز باشد که لب ها یا چانه ها نیز اصلاح گردند.

پس از آن که بررسی های لازمه انجام شد شما باید در حالت نیمه نشسته قرار بگیرید، پس از آن متخصص مقداری لیدوکائین را به نوک بینی شما تزریق می کند و بعد از بیحس شدن موضع شروع به تزریق ژل  در قسمت هایی از بینی می کند که شما تمایل دارید آن نواحی حجم بیشتری داشته باشند؛ ماده تزریقی یا همان فیلر در بافت های عمیق پوست ته نشین می شود و ظاهر خود را حفظ می کند و به این نحو کار تزریق فیلر در منزل صورت می پذیرد.

ماندگاری این شیوه درمانی بسته به نوع پوست و ماده تزریقی چیزی حدود چهار ماه تا یکسال است؛ پس از آن که کار تزریق فیلر بینی به اتمام رسید شما برای این که بتوانید در کوتاه ترین زمان نتایج مدنظر را به دست آورید باید مراقبت های بعد از تزریق فیلر بینی را جدی بگیرید که این مراقبت ها را در ادامه مطلب برایتان ذکر می کنیم.

  1. بعد از تزریق فیلر بینی در منزل تا ۴ ساعت از آرایش کردن و استفاده از رژ لب اجتناب کنید؛ همچنین تا ۲۴ ساعت نباید که به هیچ عنوان فعالیت های سنگین انجام دهید.
  2. اگر از آن دسته افرادی هستید که به مصرف مشروبات الکلی اعتیاد دارید، تا حد امکان سعی کنید که پس از انجام فیلر بینی تا مدتی کوتاه این نوشیدنی ها را مصرف نکنید؛ در غیر این صورت کبودی های صورتتان بیشتر می شود.
  3. در صورتی که مشاهده کردید صورتتان متورم کبود است می توانید کمپرس سرد روی آن قرار دهید؛ همچنین به هیچ وجه نباید که در محل تزریق پودر موبر یا سفید کننده بزنید.

قیمت فیلر بینی در منزل

در خصوص قیمت تزریق فیلر بینی در منزل باید به شما بگوییم که هزینه این کار مطابق با پارامترهای گوناگونی از جمله دستمزد پزشک، ماده تزریقی و برند آن متفاوت خواهد بود؛ اما با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه شده به طور میانگین قیمت فیلر بینی در منزل چیزی حدود ۴ تا ۸ میلیون تومان است که این ارقام ثابت نیستند و متاثر از عواملی دچار نوسان خواهند شد.

فیلر بینی در منزل تهران (خدمات زیبایی در منزل تهران)

    • فیلر بینی قیطریه
    • انجام فیلر بینی در منزل زعفرانیه
    • فیلر بینی در خانه کامرانیه
    • انجام فیلر بینی در منزل فرمانیه
    • فیلر بینی الهیه
    • فیلر بینی در منزل جردن
    • انجام فیلر بینی در خانه پاسداران

 

فیلر

 

سخن پایان

هنگامی که حرف از اصلاح ظاهر بینی می شود با روش هایی که امروزه ابداع شده اند دیگر نیازی نیست که افراد خود را به دست جراحان و تیغ جراحی بسپارند؛ در عوض آنان می توانند که شکل بینی خود را با روش های کم تهاجمی بدون نیاز به جراحی یا بیهوشی مانند تزریق فیلر تغییر دهند.

به این نکته توجه داشته باشید که بینی یک عضو بسیار حساس در صورت بوده که دارای رگ های خونی زیادی است و در ضمن در کنار چشم هم قرار دارد؛ به همین علت تزریق فیلر بینی در مقایسه با دیگر شیوه ها کمی پیچیده تر می باشد و حتما باید توسط یک جراح زیبایی یا متخصص صورت پذیرد.

جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان برای تزریق فیلر بینی در منزل تهران می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

دکتر چک

 

ثبت درخواست فیلر بینی در منزل:

Loading...

سرم قندی
سرم دکستروز یکی از انواع سرم‌های قندی است که حاوی دکستروز، یک نوع قند، است. دکستروز منبعی از کالری و
تزریق کورتون در منزل
تزریق کورتون یک روش درمانی مؤثر و گزینه‌ای کارآمد است که برای کاهش التهاب‌ها استفاده می‌شود. بااین‌حال، استفاده نادرست یا
تزریق آنتی بیوتیک در منزل
با توسعه فناوری و ارائه خدمات بهداشتی در منزل، امروزه می‌توانید پرستاری را برای انجام تزریق آنتی‌بیوتیک به خانه‌تان دعوت
آمپول دکسپانتنول
مصرف آمپول دکسپانتنول(Dexpanthenol ampoule) به‎عنوان درمان کمکی در چندین بیماری مورداستفاده قرار می‌گیرد. این ویتامین در کاهش علایم نوروپاتی دیابتی،
آمپول بیوتین
داشتن موهای پرپشت و جذاب برای زیبایی و جلب‌توجه بسیار مؤثر است. برای حفظ و بهبود حالت موها، ارائه ویتامین‌ها
کمبود ویتامین E
ویتامین‌ها نقش بسیار مهمی در حفظ سلامتی انسان دارند و یکی از این ویتامین‌ها که اهمیت بسیاری دارد، ویتامین E