مزوتراپی در منزل

مزوتراپی در منزل

مزوتراپی در منزل تهران شیوه ای است که به جهت جوانسازی، سفت کردن و احیای پوست به وسیله تزریق عصاره گیاهان، انواع ویتامین ها و هورمون ها در پوست صورت می گیرد و برای رفع چربی های اضافی صورت نیز کاربرد دارد.

این روش در سال ۱۹۵۲ میلادی به وسیله یک متخصص فرانسوی کشف شد و با توجه به رشد روز افزون فناوری، این کار امروزه در منزل توسط پزشکان حاذق به بهترین شکل انجام می شود؛ اگر تمایل دارید که در این باره بیشتر بدانید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

مزوتراپی

مزوتراپی در منزل تهران چیست؟

همان طور که گفتیم، مزوتراپی یکی از متدهای غیر تهاجمی و کاملا بی خطر است که به جهت تغذیه کردن لایه های زیرین پوست به صورت تزریقی مورد استفاده قرار می گیرد؛ این روش با تحریک کلاژن سازی در درمان ریزش مو و جوانسازی پوست نقش بسزایی دارد و لیفت صورت، رفع لک های مربوط به دوران بارداری، رفع چربی های اضافی پوست از مزایای استفاده از این تکنیک به شمار می آیند.

امروزه با توجه به استقبال بی نظیری که از این تکنیک زیبایی شده و تاسیس مراکزی که خدمات زیبایی و پزشکی را در محل ارائه می دهند بیشتر افراد تمایل دارند که کار مزوتراپی را در خانه خود انجام دهند و نحوه انجام مزوتراپی در محل سکونت به این صورت است که شما باید با کلینیک های ارائه دهنده سرویس های پزشکی و خدمات زیبایی در منزل تماس بگیرید و پس از ثبت تقاضا و دریافت مشاوره رایگان در این زمینه از کارشناسان کلینیک مربوطه، تکنسین ها و پزشک متخصص به همراه لوازم و تجهیزات پیشرفته و مورد نیاز به منزل شما اعزام می شوند و شما می توانید با کمک آن ها در کوتاه ترین زمان خدمات مزوتراپی در خانه را دریافت کنید و در مدت زمان کمی به نتایج دلخواه و موفقیت برسید.

انجام مزوتراپی در منزل چگونه است؟

در حالت عادی انواع آبرسان ها و ویتامین ها برای تغذیه پوست به سختی جذب آن می شوند؛ اما با مزوتراپی این مواد به وسیله سوزن های کوچک به زیر پوست تزریق می گردند و این کار موجب می شود که مواد معدنی و ویتامین ها به طور کامل جذب پوست شوند و کلاژن سازی در پوست به بهترین شکل و بالاترین سرعت صورت  پذیرد که نتیجه این کار جوانسازی و رفع مشکلات پوستی می باشد.

شایان به ذکر است که نتیجه درمان با مزوتراپی را به هیچ عنوان نمی توان با داروهای خوراکی مقایسه کرد و انجام مزوتراپی بسیار موثرتر از دیگر روش ها می باشد که نتیجه آن را می توان در کوتاه ترین زمان مشاهده کرد؛ همچنین به این نکته توجه داشته باشید که اکثر متریال ها و داروهایی که برای درمان با مزوتراپی چه در منزل و چه در کلینیک مورد استفاده قرار می گیرند سرشار از انواع مواد معدنی و ویتامین ها هستند که هیچ گونه عارضه ای در پی ندارند و سرشار از فایده هم می باشند.

 

مزوتراپی

 

حالا که دانستید مزوتراپی در منزل چیست و چه کاربردی دارد شاید این سوال برایتان به وجود آید که برای مزوتراپی در خانه باید چه اقداماتی انجام دهید؟ در جواب این سوال باید به شما بگوییم پیش از آن که بخواهید پزشک را برای انجام این عمل به محل سکونت خود بیاورید تا یک هفته نباید داروهای آسپرین یا رقیق کننده خون را مصرف کنید؛ چرا که این دسته از داروها ممکن است  باعث خونریزی شدید در طول انجام مزوتراپی شوند و کبودی های زیادی به وجود آورند.

برای انجام مزوتراپی در محل  پس از آن که پزشک به منزل شما اعزام شد در ابتدا موضع مدنظر را با دارو بیحس می کند و بعد از آن به وسیله آمپول هایی با سوزن های ریز فرایند تزریق مواد معدنی را به لایه های میانی پوست شروع می کند؛ عمقی که تزریق ها باید در آن انجام شوند چیزی حدود یک تا چهار میلی متر است و در هر تزریق تنها یک قطره کوچک وارد پوست می شود و شما برای آن که بتوانید به نتیجه مطلوب برسید باید بین ۳ تا ۶ جلسه این کار را انجام دهید که فاصله بین هر جلسه هم حدود ۷ تا ۱۰ روز می باشد.

مزایا و معایب مزوتراپی در منزل

مزوتراپی در خانه مانند هر شیوه درمانی دیگری دارای نقاط ضعف و قوتی می باشد که چند نمونه از مهم ترین مزایا و معایب این متد زیبایی به شرح موارد زیر می باشند.

  1. یکی از مزایای خوب مزوتراپی این است که سوزن هایی که برای این کار استفاده می شوند پوست را تحریک می کنند و با تحریک شدن پوست فرایند بازسازی آن فعال می شود و پروسه تولید کلاژن نیز شروع می گردد که نتیجه این کار رفع چین و چروک ها و جوانسازی پوست می باشد.
  2. داروهایی که برای این شیوه درمانی استفاده می شوند انواع مختلف ویتامین ها و ترکیبات مهم معدنی هستند که هیچ گونه ضرری ندارند و پوست را به بهترین شکل آبرسانی و تغذیه می کنند.
  3. این روش به هیچ گونه بیهوشی، جراحی یا بستری نیاز ندارد و دوره نقاهت آن بسیار کوتاه است.
  4. سردرد، سرگیجه، حالت تهوع، خارش، سوزش و التهاب و کبودی از عوارض مزوتراپی هستند که در تعداد انگشت شماری از افراد دیده می شوند.

مزوتراپی

مزوتراپی در منزل تهران (خدمات زیبایی در منزل تهران)

    • مزوتراپی قیطریه
    • انجام مزوتراپی در منزل زعفرانیه
    • مزوتراپی در خانه کامرانیه
    • انجام مزوتراپی در منزل فرمانیه
    • مزوتراپی الهیه
    • مزوتراپی در منزل جردن
    • انجام مزوتراپی در خانه پاسداران

برای مزوتراپی در منزل از چه مراکزی کمک بگیریم؟

همان طور که گفتیم، امروزه مزوتراپی به واسطه مزایای خوب و حداقل عوارضی که دارد انجام آن در بیشتر افراد رایج شده است و با توجه به شلوغی کلینیک ها و مراکز درمانی بیشتر مجموعه های ارائه دهنده خدمات زیبایی برای رفاه حال مشتریان امکان انجام مزوتراپی در منزل را فراهم کرده اند.

یکی از مراکزی که بیشتر خدمات زیبایی را اعم از مزوتراپی، تزریق بوتاکس، لیفت صورت، تزریق ژل و … را برای زیباجویان در منزل انجام می دهد، مرکز آرین طب است که با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه ارائه خدمات پزشکی، زیبایی و پرستاری در منزل توانسته تاکنون رضایت افراد زیادی را جلب کند و تجربه ای لذت بخش را از انجام خدمات زیبایی و پزشکی در منزل برای افراد به وجود آورد.

چنانچه تمایل دارید از خدمات تزریق بوتاکس در منزل، مزوتراپی در منزل، تزریق ژل در منزل، میکرونیدلینگ در منزل و سایر خدمات زیبایی مرکز آرین طب استفاده کنید لازم است که با شماره تلفن های در نظر گرفته شده در همین صفحه تماس برقرار کنید تا پس از ثبت اطلاعات و دریافت مشاوره کادر مجرب این مجموعه به محل شما اعزام شوند.

دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

دکتر چک

 

ثبت درخواست فیلر بینی در منزل:

Loading...

تزریق کورتون در منزل
تزریق کورتون یک روش درمانی مؤثر و گزینه‌ای کارآمد است که برای کاهش التهاب‌ها استفاده می‌شود. بااین‌حال، استفاده نادرست یا
تزریق آنتی بیوتیک در منزل
با توسعه فناوری و ارائه خدمات بهداشتی در منزل، امروزه می‌توانید پرستاری را برای انجام تزریق آنتی‌بیوتیک به خانه‌تان دعوت
آمپول دکسپانتنول
مصرف آمپول دکسپانتنول(Dexpanthenol ampoule) به‎عنوان درمان کمکی در چندین بیماری مورداستفاده قرار می‌گیرد. این ویتامین در کاهش علایم نوروپاتی دیابتی،
آمپول بیوتین
داشتن موهای پرپشت و جذاب برای زیبایی و جلب‌توجه بسیار مؤثر است. برای حفظ و بهبود حالت موها، ارائه ویتامین‌ها
کمبود ویتامین E
ویتامین‌ها نقش بسیار مهمی در حفظ سلامتی انسان دارند و یکی از این ویتامین‌ها که اهمیت بسیاری دارد، ویتامین E
سرم شستشو
با استفاده از سرم شستشو(Wash serum) یا محلول شستشو حاوی 9% کلرید سدیم، می‌توانید به بهداشت و تمیزی حفره‌های بدن،