پرستار کودک در منزل شمال تهران

 پرستار کودک در منزل

روزهایی وجود دارد که توانایی و شرایط نگهداری از کودک دلبند مان را نداریم و پرستار کودک در منزل شمال تهران خوب یک فرشته نجات برای این روزها است. یکی از حساس ترین دوران زندگی هر فردی، دوران کودکی است. بچه ها در این سن نیاز های احساسی و عاطفی و فراوانی دارند که مراقبت از بچه ها نیازمند، تجربه ، حوصله، و تخصص فراوان است. یکی از مشکلات رایج خانواده های امروزی و خانم های شاغل موضوع نگهداری و مراقبت از کودک عزیزشان است. پس در این مقاله  با ما همراه باشیم تا شما را در باره خدمات پرستار کودک در منزل شمال تهران آشنا کنیم.

 

خدمات پرستاری کودک و نوزاد

تخصص پرستار کودک در منزل به سه دسته مادریار، کودک یار و روانشناس کودک دسته بندی می‌شوند. در حقیقت پدر و مادر با توجه به شناختی که از بچه و موقعیت خود دارند یکی از این سه گزینه را انتخاب می‌نمایند.

پرستار کودکی که مورد اعتماد باشد بهترین گزینه برای مراقبت از بچه در خانه است. مراقب بچه باید با مفاهیم رشد و پرورش کودک هم آشنا باشد.

 

وظایف پرستار کودک در منزل

پرستار کودک در منزل عموما از بچه ها در منزل شخصی افراد مراقبت و نگهداری می کنند. با توجه به سن کودکان وظایف و مسئولیت های پرستار کودک نیز تغییر پیدا می کنند. به طور مثال: پرستاری که از یک نوزاد نگهداری و مراقبت می کند، وظیفه غذا دادن، خواباندن به هنگام، تعویض پوشک و نظافت و استحمام نوزاد را بر عهده دارد. در صورتیکه برای کودکان با سن بالاتر وظیفه پرکردن اوقات ، سرگرمی و بازی کردن با کودک و آموزش نیز اضافه میشود. در صورتی که کودک مشکل بیماری خاصی دارد پرستاران می توانند با مدرک و اطلاعات پزشکی پروسه درمان را همراه با آموزش و مراقبت  بر عهده بگیرد. صبوری و مهر و محبت فراوان یکی از ویژگی های بارز، پرستار و مراقبت از کودک در منزل می باشد. این پرستاران همچون فرزندان خود از آن ها مراقبت نموده و در جهت پرورش عالی آن ها تلاش می کنند. همچنین شما می توانید شیوه تربیتی خاص خود را با آن ها در میان بگذارید تا پرستار طبق خواسته و شیوه تربیتی شما با کودک دلبند تان رفتار نماید. همکاری پرستار کودک با شما ممکن است که طبق نیاز شما به صورت ساعتی ، یا شبانه روزی باشد.

 

 

برای مشاوره و درخواست خدمات پزشکی، پرستاری و زیبایی در منزل با کارشناسان آرین طب تماس بگیرید.

رزرو نوبت و هماهنگی: ۰۹۱۲۰۴۴۶۳۰۸

 

هزینه خدمات مراقبت از بچه در منزل

تعرفه خدمات پرستاری در خانه سالیانه از سوی  شورای عالی بیمه و از سوی خدمات درمانی به بقیه مراکز خدمات مراقبتی و پرستاری اطلاع داده می‌شود. البته موقعیت خانواده‌ها و خدماتی که مورد نظر است این تعرفه‌ها را بسیار متفاوت می‌کند و میتواند بر هزینه پرداختی موثر باشد.

 

استحمام کودک و رسیدگی به نظافت شخصی

از مهم ترین وظایف پرستار و مراقبت کودک در منزل استحمام کردن کودک و رسیدگی به نظافت شخصی کودک می باشد. در خصوص نوزادان شامل: تعویض پوشک و شست و شو، می باشد. ولی در کودکانی که راه می روند شامل: بردن کودک به دست شویی و حمام و همراهی کردن بچه در تمیز کردن دندان ها و مسواک زدن می باشد.

 

مراقبت و نگهداری از کودک

نگهداری و مراقبت از کودک ، برقراری ارتباطی دوستانه و صمیمی با کودک، از دیگر وظائف مهم پرستار و مراقبت کودک در منزل می باشد. این موضوع باعث می شود تا کودکتان کمتر عدم حضور شمار را حس کند و کمبود نیاز عاطفی کودک جبران شود.

 

بازی کردن و پر کردن اوقات فراغت کودک

تفریح و آموزش یکی از نیاز های اساسی کودکان می باشد، انجام کارهای آموزشی و پر کردن اوقات فراغت کودک و همچنین بازی کردن با کودک از دیگر وظایف پرستار و مراقبت کودک در منزل می باشد. پرستار می تواند کودک را به پارک برده و یا حتی در محیط منزل کودک را سرگرم کرده و بازی های آموزشی مناسب سن کودک را انجام خواهد داد.

 

پرستار نوزاد در منزل

خیلی از خانواده‌ها می‌توانند از بچه‌های  خردسال خود خیلی خوب مراقبت نماییند، چرا که آنها همیشه در خانه هستند، اما همواره این گونه نیست و در میمان مردم برخی اوقات خانواده‌هایی  وجود دارند که مشاغل زیادی دارند و به اجبار باید ساعت‌هایی  از روز بچه خود را در منزل تنها بگذارید، بنابراین به یک پرستار بچه در خانه نیازمند هستند.

اگر بچه شما به دلایل متعدد دچار نگرانی و استرس، شب ادراری و … می‌باشد و تصور می‌کنید نیاز به مشاور بچه در خانه دارید ما در همه ساعات شبانه روز در آرین طب برای رفع دغدغه و برآورده نمودن نیازهای شما آماده خدمت رسانی می‌باشیم.

 پرستار کودک در منزل باید فردی خوش بین ، پرانرژی،  شخصی خلاق و با روحیه و انگیزه رفتار با بچه شما باشد. پرستار باید بتواند نیاز بچه و نوزاد را به موقع شناسایی کند و برای برطرف کردن آن به بهترین صورت ممکن بر آید.

 

انجام امور خانه و خدمتکاری در منزل

پرستار و مراقبت کودک در منزل، علاوه بر نگهداری و مراقبت از کودکان و یا نوزادان، تهیه غذای مناسب  و مقوی برای کودک، آماده سازی شیر خشک برای نوزادان را به عهده دارد. پرستار در وعده های غذایی مشخص به کودک کمک می کند، تا غذای خود را بخورد و در تمیز کردن و مرتب کردن خانه و آشپزخانه کودک را همراهی می کند.

 

مراقبت از کودک در ساعات کاری

نگهداری از بچه در خانه نگرانی پدر و مادر را در رابطه با فرستادن او به مهدکودک یا ارتباط داشتن او با دیگران کم می‌کند. نگه داشتن بچه در منزل شامل یکسری مزایایی است که خیلی از مادران را ترغیب می‌کند تا کودک خود را به پرستار بپسارند.

ساعات کار پرستار به وسیله پدر و مادر تعیین می‌شود و به این شکل آنها کارهای خود را مدیریت می‌کنند.

بچه بیشتر با فضای خانه و اعضای خانواده تعامل برقرار می‌کند.

پدر و مارد استرس کمتری خواهد داشت و بچه در منزل احساس بهتری پیدا خواهد کرد.

کنترل بیشتری برای تربیت و رشد بچه صورت خواهد گرفت.

بچه‌ها در سه رده سنی می‌توانند از پرستار بچه در خانه استفاده کنند:

کودکان‌زیر 3 سال: برای تشخیص دان رنگ ها، آموزش دادن حروف انگلیسی، اسامی حیوانات و میوه ها، برای شعر خواندن، برای داستان گویی، انجام بازی‌های  فکری و … .

کودکان 3 تا 6 سال: برای آموزش موسیقی، آموزش سفالگری، نقاشی و … .

کودکان بالای 6 سال: برای رسیدگی به تکالیف و تمرین‌های  مدرسه، آموزش سفال و نقاشی، برای نظارت کردن بر تغذیه و رژیم غذایی بچه، مراقبت کردن از بچه در بیرون خانه، شرکت کردن در کلاس‌های  آموزشی مختلف و … .

 

پرستار کودک

 

چرا پرستار و مراقبت کودک در منزل آرین طب؟

پرستاران کودکی که توسط شرکت آرین طب به منزل شما اعزام می شود مزیت های بیشتری نسبت به پرستارانی دارند که به صورت شخصی فعالیت می کنند. با کمک آرین طب می توانید در صورت نیاز خود از خدمات پرستاری کودک در منزل بصورت روزانه، شبانه روزی، ساعتی بهره بگیرید این پرستاران کسانی هستند که عاشق کودکان می باشند و می توانند با کودک شما ارتباط عاطفی و صمیمی برقرار کنند و انجام کارهای آن ها از وی وظیفه نیست بلکه توام با عشق و علاقه و محبت می باشد. پرستاران کودک آرین طب آموزش های لازم را در خصوص نگهداری و پرستاری و مراقبت از کودک دیده اند و به وظایف خود وامور کودک آشنایی کامل دارند. موسسه پرستار و مراقبت کودک در منزل آرین طب مجوز پرستاری کودک را از اداره مربوطه دارا می باشد.برای رضایت مشتریان گرامی، عملکرد پرستاران کودک به طور مستمر مورد بررسی قرار می گیرد. شما می توانید بصورت ۲۴ساعته از پشتیبانی آرین طب بهره مند شوید. با توجه به اینکه این مرکز تحت نظر مراجع ذیصلاح می باشد‌، دستمزدها بر اساس تعرفه مجاز می باشد و به صورت توافقی و با متناسب با بودجه شما تنظیم می گردد.

 

در آخر…

در این مقاله در رابطه با پرستار کودک در منزل مطالبی بیان شد. امروزه به خاطر مشاغل زیادی که پدر و مادران دارند و کارها و فعالیت‌های  زیادی که باید در بیرون از خانه انجام دهند در بسیاری از مواقع باید بچه در منزل بماند اما تنها ماندن او نیز کار خطرناک و در برخی از مواقع کار نشدنی است این جاست که باید از یک پرستار و مراقب کودک کمک گرفت.

 مجموعه آرین طب که سابقه درخشانی در این زمینه دارد بهترین مورد اعتماد‌ترین پرستاران کودک را به خانه شما می‌فرستد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

پرستار کودک در منزل شمال تهران

  • پرستار کودک در منزل حسن آباد
  • پرستار کودک در منزل شمس آباد
  • پرستار کودک در منزل پاسداران
  • پرستار کودک در منزل کامرانیه
  • پرستار کودک در منزل اقدسیه
  • پرستار کودک در منزل محمودیه
  • پرستار کودک در منزل فرمانیه
  • پرستار کودک در منزل ولنجک
  • پرستار کودک در منزل شهرک غرب
  • پرستار کودک در منزل سعادت آباد
  • پرستار کودک در منزل ونک
  • پرستار کودک در منزل شیخ بهایی
  • پرستار کودک در منزل تجریش
  • پرستار کودک در منزل زرگنده
  • پرستار کودک در منزل مینی سیتی
  • پرستار کودک در منزل جردن
  • پرستار کودک در منزل درکه
  • پرستار کودک در منزل نیاوران
  • پرستار کودک در منزل جماران
  • پرستار کودک در منزل سوهانک
  • پرستار کودک در منزل زعفرانیه
  • پرستار کودک در منزل الهیه
  • پرستار کودک در منزل قلهک
  • پرستار کودک در منزل ازگل
  • پرستار کودک در منزل آجودانیه
  • پرستار کودک در منزل داودیه
  • پرستار کودک در منزل اوین
  • پرستار کودک در منزل دروس
  • پرستار کودک در منزل لویزان
  • پرستار کودک در منزل مبارک آباد
  • پرستار کودک در منزل دزاشیب
  • پرستار کودک در منزل ظفر

 

برای رزرو خدمات پزشکی یا پرستاری در منزل فرم زیر را پر کنید:

Loading...