پزشک متخصص عفونی در منزل 

پزشک متخصص عفونی در منزل 

پزشک متخصص عفونی در منزل

برخی از افراد ممکن است برایشان این سوال مطرح شود که پزشک متخصص عفونی در منزل غالباً به چه کسی گفته می شود؟ در نظر داشته باشید که بدن هر انسانی دارای ویروس ها، باکتری ها، قارچ و یا پاتوژن هایی می باشد که در واقع وجود این گونه از موجودات ریز در بدن مشکل خاصی را برای سلامتی ایجاد نکرده و در برخی از موارد وجود برخی از آن ها برای بدن بسیار مفید و لازم است؛ اما میکروارگانیسم ها ممکن است در برخی از موارد منجر به ایجاد بیماری در بدن گردد. علاوه بر آن احتمال دارد پاتوژن و یا انگل هایی به صورت مختلف در بدن فعالیت کنند که باعث ایجاد عفونت در بدن گردند و عفونت را از مواد غذایی که به صورت آلوده است و یا حشرات و حیوانات به بدن وارد نمایند.

با توجه به اینکه میزان آلودگی و نشانه های حاصل از آن به صورت مختلف خود را نمایان می‌سازد شناسایی و پیگیری شیوه درمان هر یک از بیماری های عفونی ممکن است موضوع چندان آسانی نباشد به همین خاطر باید از پزشک متخصص عفونی در زمینه تشخیص نوع بیماری کمک گرفته که این پزشکان عموما افرادی هستند که می توانند در تشخیص و درمان بیماری های عفونی کمک زیادی به مراجعه کنندگان داشته باشند.

به هر حال نمی توان گفت شرایط تمام افرادی که دچار بیماری های عفونی شده اند به صورت یکسان است، زیرا ممکن است شرایط هر یک از افراد به صورت متفاوت باشد و همه بیماران قادر به مراجعه به پزشک متخصص عفونی در مطب ها، درمانگاه ها و بیمارستان ها نباشند از این رو چنین افرادی می توانند به سراغ مراکز درمانی که انواع خدمات پزشکی را در منزل ارائه می‌کنند برون.  یکی از این مراکز آرین طب می باشد که به نحو احسن قادر به ارائه انواع خدمات پزشکی با حضور پزشکان متخصصی همچون پزشک متخصص عفونی در منزل می باشد.

 

پزشک متخصص عفونی برای بیماران خود چه کاری انجام می دهد؟

به خاطر داشته باشید پزشک متخصص عفونی عموماً تمامی مهارت های لازم در رابطه با آزمایشگاه و مهارت های بالینی به دست آورده است تا به خوبی بتواند نوع عفونت را شناسایی و در نهایت شیوه های درمانی مناسب با شرایط بیمار را تجویز نماید. پزشکان متخصص در هر حوزه‌ای بایستی همواره سطح اطلاعات خود را بالا ببرند و هموار در رابطه با زمینه تخصص خود مطالعات دقیقی داشته باشند، چرا که هرچقدر اطلاعات این افراد افزایش داشته باشد بهتر می توانند نسبت به نوع عفونت آگاهی به دست آورد.

به طور کلی یک پزشک متخصص عفونی زمانی که بیماری برای درمان مشکل خود به او مراجعه می کند یا از خدمات ویزیت دکتر متخصص عفونی در منزل آرین طب استفاده می کند؛ پیش از هر کاری با انجام یکسری آزمایشات و بررسی هایی در رابطه با خون و مایعات دیگر در بدن تجویز می کند تا مشکل موجود در بدن را تشخیص دهد و به نوع عفونت نیز پی ببرد. همواره پس از انجام معاینات لازم تلاش می کند تا آنتی بادی خاص بدن بیمار را به وی تجویز نماید. در حقیقت آنتی‌بادی‌ها آن دسته از سلول هایی را می گویند که به واسطه سیستم ایمنی بدن هر شخصی به منظور مبارزه کردن با پاتوژن‌ها و سایر مواد خطرناکی که به بدن وارد می شوند تولید می گردند. زمانی که پزشک متخصص عفونی بتواند آنتی بادی مناسبی را شناسایی کند بنابراین قادر به تشخیص نوع عفونت در بدن خواهد بود. به طور کلی به منظور عفونت باکتریایی بهترین راه درمان استفاده از آنتی‌بیوتیک می باشد. غالباً آنتی بیوتیک را به شکل خوراکی و یا به واسطه IV در رگ می توان مورد استفاده قرار داد.

 

متخصص عفونی در منزل تهران

  • دکتر متخصص عفونی در منزل الهیه
  • پزشک متخصص عفونی در منزل زعفرانیه
  • دکتر متخصص عفونی در منزل کامرانیه
  • ویزیت در خانه دکتر متخصص داخلی
  • متخصص عفونی در منزل فرمانیه
  • پزشک متخصص عفونی در منزل تهران
  • متخصص عفونی در منزل شیان
  • دکتر متخصص عفونی در منزل قیطریه
  • پزشک عفونی در منزل هروی
  • پزشک متخصص عفونی در منزل آجودانیه
  • ویزیت در خانه تهران متخصص عفونی
  • متخصص عفونی در منزل پاسداران
  • ویزیت در منزل متخصص عفونی

در آخر…

در نظر داشته باشید تمامی افرادی که دچار بیماری عفونی می شوند نیاز به مراجعه به پزشک متخصص عفونی ندارند چرا که جهت تشخیص برخی از عفونت‌ها متخصص داخلی عمومی نیز قادر به انجام این کار می باشد، اما به منظور مدیریت بهتر بیماری خود و شناسایی به موقع بهتر است حتما به پزشک متخصص عفونی مراجعه نمایید. در واقع هرگاه احساس کردید که شرایط برای بیمارتان جهت انتقال به مراکز درمانی مهیا نیست می توانید از خدمات پزشکی آرین طب بعنوان یکی از بهترین مراکز که به ارائه انواع خدمات پزشکی می‌پردازد برخوردار شوید. یکی از قابلیت های این مجموعه این است که در لیست پزشکان متخصص شاهد حضور پزشک متخصص عفونی در خانه  خواهید بود که در صورت نیاز می‌توانید درخواست کنید تا در اولین فرصت پزشک را به محل اعزام نموده و با خاطری آسوده در منزل به درمان بیمار می‌پردازد. در چنین شرایطی نیاز نیست تا همراهان بیمار به مراکز درمانی مراجعه کنند بلکه با حضور در کنار بیمار خود پروسه درمان را می‌گذرانند و در این خصوص هزینه کمتری نسبت به بیمارستان‌ها نیز پرداخت خواهند کرد.

دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

حرفه نیوز

 

رزرو نوبت ویزیت پزشک متخصص عفونی در منزل :

Loading...

کمبود سلنیوم
کمبود سلنیوم(Selenium deficiency) یک موضوع مهم در حوزه تغذیه و بهداشت است که تأثیرات مختلفی بر روی سلامتی انسان دارد.
بیماری سلیاک
بیماری سلیاک(Celiac disease)، یک بیماری گوارشی مزمن است که به واسطه حساسیت به گلوتن، یک نوع پروتئین موجود در گندم،
بیماری کرون
بیماری کرون (Crohn’s disease) یکی از بیماری‌های التهابی مزمن است که بر روی دستگاه گوارش اثر می‌گذارد. این بیماری می‌تواند
قرص پنی سیلین
پنی‌سیلین‌ها، گروهی از آنتی‌بیوتیک‌ها هستند که ابتدا از جنس قارچ‌های پنی‌سیلیوم استخراج شده‌اند. این داروها برای مبارزه با عفونت‌های باکتریایی
آمپول پنی سیلین 6.3.3
آمپول پنی سیلین 633 (Penicillin ampoule 633) یکی از داروهای مهم در دسته آنتی‌بیوتیک‌ها است که برای مبارزه با عفونت‌های باکتریایی
حساسیت به پنی سیلین
حساسیت به پنی سیلین(Allergy to penicillin)، یکی از اختلالات جدی سیستم ایمنی بدن است که ممکن است در برخی از