پزشک ترک اعتیاد در منزل

متخصص مسمومیت و پزشکی قانونی در منزل

پزشک ترک اعتیاد در منزل

ترک مواد مخدر در منزل توسط پزشک ترک اعتیاد در منزل یکی از طریق درمان اعتیاد می باشد. این طریق به واسطه خیلی از افراد درگیر اعتیاد و خانواده هایشان ترجیح داده شده است. این موضوع علل گوناگونی دارد که برخی از آن ها را می توان به مورد هایی مثل وحشت و ترس از محیط های کمپ ها و کلینیک ها، مشکلات رفت و آمد به مراکز ترک اعتیاد، حس آرامش و امنیت در خانه، هزینه های زیاد بستری بودن و… اشاره کرد.

ترک اعتیاد در منزل

ترک اعتیاد در منزل نیاز به اطلاعاتی کامل از روال ترک کردن و یاری گرفتن از مشاور و پزشک ترک اعتیاد دارد.اغلب درمان اعتیاد در کلینیک ها آغاز و زیر نظر متخصصین در خانه ادامه پیدا می کند. در این روش از درمان اعتیاد بعد از نخستین ویزیت توسط پزشک متخصص کلینیک، تیم پزشکی در خانه بیمار حضور یافته و روند سم زدایی و سرم تراپی را در بالین بیمار انجام می دهند و به صورت شبانه روزی توسط کادر درمانی ماهر پرستاری و مراقبه انجام می گردد. از دیگر مزایای روش مذکور می توان به قرار گیری بیمار در منزل خویش و همراهی خانواده وی و نیز استفاده از شرایط ارام جو خانه می باشد.

آیا ترک اعتیاد در منزل تاثیر دارد؟

اعتیاد یک نوع بیماری روانشناختی می باشد که به عبارتی دیگر فرد به یک نوع از انواع مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده است. به همین خاطر جهت ترک اعتیاد، جدا از سم زدایی یا ترک مواد ، فرد دچار اعتیاد می بایست از لحاظ روحی روانی هم تحت مراقبت قرار گیرد. به همین خاطر درمان اعتیاد در کلینیک به درمان در خانه برتری دارد. معمولا در مواردی که خود درمانی و درمان اعتیاد در منزل نتیجه ای مثبت داشته، فرد میزان مصرفی و سابقه کمی داشته است. شوربختانه اغلب کسانی که جهت ترک تریاک در منزل سعی می کنند بدون مشورت های پزشکی در خانه اعتیاد را درمان کنند، خسته می شوند و نیمه کاره رها می کنند و یا اینکه بعد از درمان و بهبودی، دوباره روی به مواد مخدر می آورند. اما چنانچه درمان اعتیاد در منزل زیر نظر پزشک ترک اعتیاد و روانشناس انجام گردد، می تواند نتیجه خیلی خوب و ماندگاری به دنبال داشته باشد.

مزایای ترک اعتیاد در خانه

این روش درمان اعتیاد مزایای مخصوص خود را دارد. هر چقدر راه درمانی منتخب به طور اصولی و عملی تری دنبال گردد از عیب های آن کم و مزایای آن بیشتر می شود. این مزایا شامل: حس امنیت و راحتی برای بیمار، نگهداری از بیمار به وسیله عزیزان بیمار مثل مادر و پدر و همسر، جدایی از بقیه مصرف کنندگان، هزینه و زمان کمتر و… می باشد.

نحوه ترک اعتیاد در منزل

جهت ترک اعتیاد در منزل راه های گوناگونی وجود دارد. با این وجود اگر درمان اعتیاد به طور خود سر و با استفاده از تجارب اشخاص غیر متخصص و طبق احساسات دوست و خانواده انجام شود نه فقط نتیجه خوبی دریافت نمی شود بلکه عارضه هایی از لحاظ روحی و جسمی به طور غیر قابل جبران برای فرد به دنبال دارد. پس با استفاده از مشاوره یک روان پزشک و انجام آزمایشات و چکاپ های لازمه و مراجعه به یک پزشک ترک اعتیاد در منزل می توان جهت درمان اعتیاد در منزل اقدام کرد. بدین صورت نتایج مطلوب و سلامتی بیمار با عوارض و احتمال بازگشتی خیلی کم صورت می گیرد. حتی جهت ترک قرص های روان گردان نیز احتیاج به مشاوره و متخصص می باشد زیرا عارضه های پس از ترک خود سرانه ممکن است از خود قرص بدتر باشد.

ترک اعتیاد در منزل تهران
  • پزشک ترک اعتیاد در قیطریه
  • دکتر ترک اعتیاد زعفرانیه
  • ترک اعتیاد در کامرانیه
  • دکتر ترک اعتیاد فرمانیه
  • ترک اعتیاد در الهیه
  • ترک اعتیاد در خانه جردن
  • پزشک ترک اعتیاد در منزل پاسداران
  • ترک اعتیاد در تهران
سخن پایانی:

در ترک اعتیاد در خانه  باید اول بیمار برای مدتی کوتاه و به طور سر پایی به متخصص رجوع کرده و تحت درمان قرار گیرد. بعد برای درمان اعتیاد در خانه به استراحت می پردازد. مشورت با متخصص هم از راه دور انجام می گیرد. در این مورد مجموعه آرین طب یکی از برترین مجموعه هایی هستند که پزشکانی ماهر و با تجربه دارد که هم می توانید از آنان مشاوره بگیرید و نیز برای ترک اعتیاد در منزل ، پزشکانی را به بالین بیماران احضار می کند.

دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

هم میهن

 

رزرو نوبت ویزیت پزشک ترک اعتیاد در منزل:

Loading...