میکرونیدلینگ در منزل

مزوتراپی

میکرونیدلینگ در منزل

میکرونیدلینگ در منزل تهران همان طور که از نامش مشخص می باشد روشی است برای تحریک کلاژن سازی و جوانسازی پوست که در منزل انجام می شود و با از بین بردن امراض پوستی و مشکلات آن پوستی زیبا و شفاف را در مدت زمان کوتاهی به ارمغان می آورد؛ اگر تمایل دارید که درباره انجام میکرونیدلینگ در منزل، مزایا و معایب آن اطلاعات بیشتری کسب کنید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی بفرمایید.

 

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ در منزل تهران چیست؟

میکرونیدلینگ یکی از روش های درمانی و جوانسازی پوست است که به وسیله یک دستگاهی مانند غلتک که سوزن های ریز زیادی دارد انجام می شود؛ این ابزار با به حرکت در آمدن بر روی پوست سوراخ های زیاد و ریزی به وجود می آورد که این سوراخ ها محرک کلاژن هستند و نقش بسزایی در رفع پیری پوست ایفا می کنند و در کوتاه مدت امراض پوستی را به بهترین شکل از بین می برند.

به علت این که این متد زیبایی روشی کم خطر و غیر تهاجمی است کلینیک های زیادی از جمله آرین طب خدمات میکرونیدلینگ را در منزل نیز به مشتریان با بالاترین کیفیت ارائه می دهند؛ و اما نحوه انجام میکرونیدلینگ در خانه چگونه می باشد؟

در پاسخ به این پرسش باید به شما بگوییم که شما در ابتدا باید درخواست خود را به مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی و زیبایی در منزل بفرستید، پس از ثبت  تقاضا و مشاوره رایگان پزشکان متخصص برای انجام این کار به منزل شما اعزام می شوند.

در ابتدای کار، متخصصین صورت شما را کاملا تمیز و ضدعفونی می کنند و با استفاده از دستگاهی مانند غلتک که روی آن سوزن های ریز فراوانی وجود دارد بین ۴ تا ۱۰ بار بر روی پوست شما می کشند که با هر بار عبور جهت چرخیدن دستگاه نام برده عوض می شود و این کار به مدت ۲ تا ۴ دقیقه در هر دفعه انجام می شود.

برای آن که بتوانید از این کار نتیجه بهتری ببینید پزشک دستگاه را به جهات مختلفی افقی، عمودی و مورب بر روی پوست به حرکت در می آورد و پوست را با مقداری سرم مرطوب کننده می شوید که این عمل به آبرسانی پوست کمک زیادی می کند.

توجه داشته باشید که اگر پوستتان حساس است، باید پزشک را در جریان بگذارید تا قبل از کار برایتان بیحسی بزند؛ همچنین مهارت دکتر برای انجام میکرونیدلینگ در منزل حائز اهمیت می باشد؛ چرا که دستگاه میکرونیدلینگ باید طوری روی پوست به حرکت در بیاید که در تمام بخش های پوست عمل کلاژن سازی به بهترین شکل صورت بگیرد، پس سعی کنید که برای انجام این کار از مراکز معتبر کمک بگیرید.

 

میکرونیدلینگ

انواع میکرونیدلینگ در خانه

برای انجام میکرونیدلینگ چه در منزل و چه در کلینیک از لوازم مختلفی استفاده می شود و این متد درمانی انواع مختلفی دارد که در ادامه مطلب بیشتر با آن ها آشنا خواهید شد.

  1. درمارولر: درمارولر یکی از دستگاه های میکرونیدلینگ است که ظاهری شبیه به غلتک دارد و زمانی که بر روی پوست کشیده می شود سوزن های موجود در آن پوست را سوراخ می کنند و با ایجاد زخم هایی به تحریک کلاژن سازی در پوست کمک شایانی می کنند.
  2. درماپن: دستگاه درماپن جایگزین خوبی برای درمارولر است که ظاهری شبیه به قلم دارد و با روشن شدن آن سوزن ها به طور مداوم در پوست بالا و پایین می شوند و با این دستگاه در هر دقیقه ۱۸۰۰۰ سوراخ روی پوست ایجاد می گردد.
  3. آر اف: میکرونیدلینگ با دستگاه آر اف یک شیوه متفاوت است که در آن به جای این که از سوزن استفاده شود پالس حرارتی به کار گرفته می شود و امروزه اغلب پزشکان نیز از این نوع میکرونیدلینگ برای جوانسازی و شفافیت پوست چه در منزل و چه در کلینیک استفاده می کنند.
  4. BBGLOW : در این نوع میکرونیدلینگ سوزن هایی که وارد پوست می شوند به وسیله رنگ های طبیعی و گیاهی باعث تغییر رنگ پوست می شوند که به این شیوه کرم پودر دائم نیز می گویند که استفاده از آن موجب یکدست و روشن شدن پوست می گردد.

رفع نواقص پوستی، درمان انواع لک و چین و چروک، جوانسازی پوست، کمک به رشد مو و ابرو، از بین بردن جای زخم و بخیه، رفع تیرگی زانو، رفع تیرگی زیر چشم و رفع ترک های پوستی و سفت شدن آن از کاربردهای میکرونیدلینگ در منزل محسوب می شوند.

مزایا و معایب انجام میکرونیدلینگ در منزل

همان طور که متوجه شوید، میکرونیدلینگ مزایای بیشماری دارد و مهم ترین مزیت این کار این است که روند کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد و هنگامی که کلاژن سازی در پوست به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد تمام چین و چروک ها از بین می روند و پوستی زیبا و شفاف به ارمغان می آید؛ استفاده از میکرونیدلینگ باعث می شود که جذب محصولات مراقبتی در پوست تا بیش از ۱۰۰ برابر افزایش پیدا کند و ترمیم پوست به بهترین نحو صورت بپذیرد.

هر چند که میکرونیدلینگ یک روش کم ریسک و غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست به شمار می آید؛ اما به غیر از مزایایی که دارد دارای معایبی هم می باشد که خونریزی در پوست و کبود شدن آن، عفونت و لایه برداری پوست از جمله عمده ترین عوارض انجام این عمل هستند که طولانی مدت نمی باشند و در کوتاه ترین زمان از بین می روند.

به این نکات توجه داشته باشید که اگر باردار هستید یا این که به بیماری پوستی خاصی مبتلا می باشید، به هیچ عنوان نباید میکرونیدلینگ را انجام دهید؛ همچنین قبل از به کارگیری این شیوه درمانی باید با پزشک متخصص مشورت کنید تا وی بتواند با بررسی شرایط شما بهترین روش را به کار ببرد.

اگر تمایل دارید که میکرونیدلینگ را در خانه خود انجام دهید و در کوتاه ترین زمان هم به نتیجه برسید، باید مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ را جدی بگیرید که برخی از این نکات مراقبتی موارد زیر را در بر می گیرند.

    1. به هیچ عنوان تا چند روز پس از میکرونیدلینگ در منزل آرایش نکنید و از محصولاتی هم که دارای آلفاهیدروکسی هستند اصلا استفاده ننمایید.
    2. مایعات و آب فراوان بنوشید.
    3. سرم های آنتی اکسیدان را به صورت مداوم به پوست خود بزنید.
    4. از قرار گرفتن در معرض نور خورشید پرهیز نمایید و در صورتی که مجبور شدید از خانه بیرون بروید حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.میکرونیدلینگ

 

میکرونیدلینگ در منزل تهران (خدمات زیبایی در منزل تهران)

    • میکرونیدلینگ قیطریه
    • انجام میکرونیدلینگ در منزل زعفرانیه
    • میکرونیدلینگ در خانه کامرانیه
    • انجام میکرونیدلینگ در منزل فرمانیه
    • میکرونیدلینگ الهیه
    • میکرونیدلینگ در منزل جردن
    • انجام میکرونیدلینگ در خانه پاسداران

سخن پایان

میکرونیدلینگ یکی از تکنیک های بسیار ساده و کم خطر برای جوانسازی و یکدست کردن رنگ پوست است که امروزه افراد زیادی به انجام آن روی آورده اند؛ اگر شما هم تمایل دارید که با انجام میکرونیدلینگ زیبایی پوست خود را چند برابر کنید و قصد دارید که میکرونیدلینگ را در منزل خود انجام دهید و نی خواهید که در کمترین زمان به نتایج دلخواه برسید، بهتر است که با متخصصان پوست مرکز آرین طب مشورت نمایید.

مجموعه آرین طب یکی از برترین کلینیک های ارائه خدمات زیبایی و پزشکی در محل است که خدماتی نظیر تزریق بوتاکس، تزریق ژل، تزریق فیلر بینی، تزریق پروفایلو، لیفت صورت، مزوتراپی و … را در منزل برای زیباجویان با کادری متخصص و بهترین مواد انجام می دهد.

اگر تمایل دارید که از خدمات زیبایی در منزل این مرکز استفاده کنید، لازم است که با شماره تلفن های مشخص شده زیر در ارتباط باشید.

دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

دکتر چک

 

ثبت درخواست میکرونیدلینگ در منزل:

Loading...

سرم قندی
سرم دکستروز یکی از انواع سرم‌های قندی است که حاوی دکستروز، یک نوع قند، است. دکستروز منبعی از کالری و
تزریق کورتون در منزل
تزریق کورتون یک روش درمانی مؤثر و گزینه‌ای کارآمد است که برای کاهش التهاب‌ها استفاده می‌شود. بااین‌حال، استفاده نادرست یا
تزریق آنتی بیوتیک در منزل
با توسعه فناوری و ارائه خدمات بهداشتی در منزل، امروزه می‌توانید پرستاری را برای انجام تزریق آنتی‌بیوتیک به خانه‌تان دعوت
آمپول دکسپانتنول
مصرف آمپول دکسپانتنول(Dexpanthenol ampoule) به‎عنوان درمان کمکی در چندین بیماری مورداستفاده قرار می‌گیرد. این ویتامین در کاهش علایم نوروپاتی دیابتی،
آمپول بیوتین
داشتن موهای پرپشت و جذاب برای زیبایی و جلب‌توجه بسیار مؤثر است. برای حفظ و بهبود حالت موها، ارائه ویتامین‌ها
کمبود ویتامین E
ویتامین‌ها نقش بسیار مهمی در حفظ سلامتی انسان دارند و یکی از این ویتامین‌ها که اهمیت بسیاری دارد، ویتامین E