متخصص طب اورژانس در منزل

متخصص طب اورژانس در منزل

متخصص طب اورژانس در منزل

دسترسی شبانه روزی داشتن به خدمات اورژانس قطعا یکی از نیازهای خیلی جدی در هر خانواده می‌باشد. دسترسی نداشتن به مطب پزشک در تمام ساعات روز و شب و همین طور در ایام تعطیل، مشکلات ترافیک داخل شهر و یا نبود امکان جابجایی مریض سالمند، نیاز به ارائه خدمات شبانه روزی که امکان دسترسی به آن وجود داشته باشد را دو برابر می‌نماید.تمام اقدامات اولیه برای تشخیص نوع درد و کنترل کردن بیماری  و انتقال بیمار از خانه به بیمارستان از جمله خدماتی است که متخصص طب اورژانس در منزل مجموعه آرین طب انجام می‌دهد. این مجموعه با چندین سال سابقه درخشان و با در اختیار داشتن بهترین پرسنل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در منزل است.

ویزیت پزشک متخصص در منزل

امروزه خدمات متخصص طب اورژانس در خانه در دسترس شما می‌باشد و به راحتی می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب از خدمات پزشکی استفاده کنید.. امروزه به خاطر اهمیت صرفه جویی در زمان و پول، مردم ترجیح می‌دهند به جای بیرون شدن از منزل و رفتن در بین جمعیت و شلوغی بیمارستان‌ها و منتظر شدن در مطب پزشک ، خدمات درمانی و مراقبتی را در خانه خود دریافت کنند.

در مجموعه ما تمام خدمات اولیه پزشکی مانند تشخیص بیماری مریض، درمان در صورتی که بیمار نیاز به معالجه و درمان سرپایی داشته باشد، انجام انواع آزمایشات مورد نیاز و منتقل کردن بیمار به بیمارستان در صورت جدی بودن بیماری از جمله خدماتی است که مجموعه ما انجام می‌دهد.

متخصص طب در منزل

اگر نیاز به حضور پزشک متخصص در خانه آن هم با قیمت مقرون به صرفه دارید و امکان مراجعه کردن به مراکز درمانی را هم ندارید ما پزشکان متخصصی از همه نوع تخصص را برای شما عزیزان اعزام خواهیم کرد. خیلی از خدماتی که امروزه داخل بیمارستان یا مطب انجام می‌گیرد در خانه شما با هزینه های خیلی کمتر قابل انجام می‌باشد.

مریضان زیادی به خاطر بیماری و مشکلاتی که در فیزیک و جسم خود دارند، توانایی بیرون شدن از خانه و رفتن به مراکز درمانی را نیز ندارند.از طرفی ، خیلی از مراکز درمانی و ساختمان‌هایی که خدمات پزشکی انجام می‌شود برای رفت و آمد افراد مریض و کم‌توان بهینه‌سازی نیستند و رفت و آمد در این مراکز و اماکن برای مریضان و همراهان آن‌ها با صرف وقت و هزینه ، مشکل روی مشکل است.

استفاده کردن از خدمات درمانی مثل ویزیت پزشک متخصص باعث صرفه جویی در هزینه و وقت می‌گردد و به جای اینکه شما به یک فضای شلوغ بیمارستان یا بقیه مراکز درمانی وارد شوید و منتظر امدن پزشک شوید می‌توانید به سادیگ با دریافت کردن این خدمت از امدن پزشک در زمان دلخواه شما در منزل شما بهره مند گردید.

برای چه بیمارانی نیاز به پزشک در منزل است

از جمله چیزهایی که برای این مریضی‌ها باید یک متخصص گرفته و از او تقاضا کرد که برای معالجه به منزل شما بیاید ، عبارتند از:  درد یک باره در قفسه سینه، درد در بخش بالای بازوی سمت چپ، همین طور اگر این دردها با عرق کردن، حالت تهوع، تنفس دشوار و کوتاه همراه باشد، خستگی و بی انرژی شدن، نشانه های آنفولانزا مثل تب داشتن، سردرد شدن، سرفه خشک کردن، گلودرد بودن، آبریزش یا گرفتگی در قسمت بینی، دردهای عضلانی، خستگی، نشانه های یائسگی مثل عرق کردن های شبانه، خواب نداشتن، نوسان خلق، خشک شدن واژینال، کم شدن میل جنسی و عفونت کردن قسمت مجاری ادرار، سردردهای شدید که عموما به خاطر وجود میگرن است.

خدمات پزشکی مجموعه ما

در هنگام حضور متخصص طب اورژانس در منزل اول معاینات به صورت بالینی برای مریض انجام می‌گیرد که شامل بررسی کردن سطح هوشیاری، نشانه های حیاتی مثل زدن نبض، داشتن فشار خون و… است و به طور کلی بعد از تکمیل شدن اطلاعات و معاینه کردن مریض فرایند درمان مریض آغاز خواهد شد. از سوی دیگر هزینه خدمات متخصص در خانه به مراتب کمتر از بیمارستان است.

متخصص طب اورژانس در منزل تهران
  • متخصص‌طب اورژانس قیطریه
  • متخصص طب اورژانس زعفرانیه
  • طب اورژانس کامرانیه
  • متخصص طب اورژانس فرمانیه
  • متخصص‌طب اورژانس الهیه
  • طب اورژانس جردن
  • متخصص طب اورژانس پاسداران
سخن پایانی

با استفاده کردن از خدمات مجموعه آرین طب این امکان را خواهید داشت تا از متخصص طب اورژانس بهره مند شوید و همین طور در هر ساعتی از شبانه روز که با این مجموعه تماس بگیرید آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می‌باشد. بنابراین بدون دغدغه می‌توانید به متخصصان این مجموعه اعتماد کنید و از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

کاماپرس

 

رزرو نوبت ویزیت متخصص طب اورژانس در منزل:

Loading...

قرص پنی سیلین
پنی‌سیلین‌ها، گروهی از آنتی‌بیوتیک‌ها هستند که ابتدا از جنس قارچ‌های پنی‌سیلیوم استخراج شده‌اند. این داروها برای مبارزه با عفونت‌های باکتریایی
آمپول پنی سیلین 6.3.3
آمپول پنی سیلین 633 (Penicillin ampoule 633) یکی از داروهای مهم در دسته آنتی‌بیوتیک‌ها است که برای مبارزه با عفونت‌های باکتریایی
حساسیت به پنی سیلین
حساسیت به پنی سیلین(Allergy to penicillin)، یکی از اختلالات جدی سیستم ایمنی بدن است که ممکن است در برخی از
درمان یبوست
هر روزی، بدن ما یک سیستم پیچیده را اجرا می‌کند، از جایی که غذا وارد بدن می‌شود تا زمانی که
کلاریترومایسین
آنتی‌بیوتیک‌ها یکی از ابزارهای حیاتی در درمان عفونت‌های باکتریایی هستند. یکی از این داروها که به‌عنوان یکی از مؤثرترین آنتی‌بیوتیک‌ها
آموکسی سیلین
آموکسی سیلین یکی از آنتی‌بیوتیک‌های پراستفاده و حیاتی در جهان پزشکی است که با سال‌ها تاریخچه درمانی و کاربردهای گسترده،