طب سوزنی در منزل

طب سوزنی در منزل

طب سوزنی در منزل

 طب سوزنی در منزل توسط پزشک متخصص در کلیه مناطق تهران و کرج 

طب سوزنی یا آکوپانچر روشی بر گرفته از طب چینی است که سال ها به عنوان یک روش درمانی موثر برای درمان بیماری ها استفاده می شده است.. کم کم این علم در کشور ما نیز رایج شد و حتی امروزه متخصص طب سوزنی در منزل شما می آید تا سوزن درمانی را در خانه و محل کار شما برایتان انجام دهد.

هدف از انجام این روش درمان عامل ایجاد کننده بیماری و برقراری تعادل درسیستم انرژی و متابولیسم بدن است. در طب سوزنی تلاش می شود که تعادل انرژی به حالت طبیعی خود بازگردد.

چنانچه به هر دلیلی قادر به خروج از منزل نیستید توصیه می شود از خدمات متخصص طب سوزنی در منزل استفاده کنید.

 

آرین طب

 

دلیل استفاده از طب سوزنی در منزل

در درمان با طب سوزنی، بدون نیاز به استفاده از داروهای شیمیایی و با فعال سازی سیستم هوشمند بدن فرایند درمان توسط خود بدن آغاز میشود. آکوپانکچر موجب بهبود عملکرد سیستم ایمنی و متابولیسم بدن شده و باعث  حفظ سلامت جسمی می شود.

این روش درمانی راه حلی بدون عوارض جانبی و موثر در درمان بیماری های مختلف است.

نداشتن عوارض جانبی و عدم نیاز به دارو و روش های تهاجمی مهمترین نقاط قوت طب سوزنی هستند .این روش درمانی توسط پزشک متخصص در زمینه طب سوزنی روشی موثر و بدون عارضه بوده و موجب آرامش بخشی و تسکین دردها می شود.

طب سوزنی در محیطی آشنا و آرام، در مسیر درمان بسیار موثر خواهد بود. این روش در منزل توسط پزشک متخصص قابل انجام است. متخصص طب سوزنی با توجه به بیماری فرد کانال های مورد نظر را سوزن می زند که در نهایت بدن به بازسازی خویش می پردازد.  بدین ترتیب وقتی بیمار در خانه خویش تحت درمان قرار گیرد آرامش و استراحت بیشتری داشته و با در نظر گرفتن اینکه فرد بیمار در کنار خانواده خویش دارای روحیه بهتر و بالاتری می باشد، در نتیجه درمانش در منزل و نزد خانواده اش، نتیجه مطلوب تر و بهتر خواهد بود.

روال طب سوزنی در منزل

نخست متخصص طب سوزنی در خانه از بیمار در مورد درد و مشکلات فیزیکی سوال می پرسد. بعد اغلب زبان بیمار را مشاهده و بررسی کرده و در قسمت های مرتبط به اندام های حیاتی فشار وارد می کند تا عامل مشکل را پیدا کند. در مرحله دوم سوزن های ریز استریل شده ی یک بار مصرف را در نقاط خاصی از بدن بیمار قرار می دهند. در این حین متخصص طب سوزنی نبض بیمار را چک نموده و حس می کند که چطور انرژی با تحرک انگشتان دستش در نقاط خاص بدن جریان پیدا می کند. چنانچه این جریان انرژی در نقطه ای متعادل نباشد معمولا اطراف سوزن قرمز می شود. متخصص این سوزن را چند لحظه به همان شکل نگه می دارد و بیمار بایستی طی آن به آرامش رسیده تا سوزن انرژی را متعادل باز سازی کند. بعد از این، حال سوزنها یکی پس از دیگری برداشته شده و بیمار قادر است روتین روزانه خویش را طبق برنامه ادامه دهد. پیشنهاد می شود که بیمار با نوشیدن آب زیاد به روال سم زدایی بدن خویش کمک کند.

 

چند جلسه طب سوزنی در منزل لازم است؟

اغلب متخصص طب سوزنی می گویند که تعداد جلسات و همچنین مدت زمان و … ، بستگی به وضع بیمار دارد. زیرا پیشگویی نوع واکنش بدن بیمار به طب سوزنی امکان پذیر نیست. برخی بیماران پاسخ دهنده های قوی  این طب هستند و تنها در چند جلسه سوزن درمانی در منزل از درد و مشکل خود رها می شوند.

چرا مجموعه آرین طب؟

متخصصان مجموعه آرین طب ایجاد حس آسایش و راحتی برای بیماران و درمان و سلامتی آنان را به بهترین نحو را مهم ترین هدف خود قرار داده اند و همواره در تلاش اند پیش از هر چیز آسایش و راحتی و اطمینان را برای بیماران به ارمغان بیاورند. متخصصان مجموعه آرین طب با تمامی تجهیزات مورد نیاز در منزل و محل کار بیمار در حداقل زمان ممکن حضور پیدا کرده و کلیه خدمات طب سوزنی را در محل مورد نظر شما عزیزان ارائه می‌دهند.

 

 

چه بیماری‌هایی  به کمک  طب سوزنی قابل درمان هستند؟

متخصصان با این روش طیف گسترده ای از بیماریها را تحت مداوا قرار می دهند.

متخصصان در این رشته، از سوزن‌های مخصوص ظریفی استفاده می کنند و آنها را در نقاط مشخصی از بدن، فرو می‌کنند.

پیدا کردن این نقاط و تشخیص درمان مناسب ، توسط متخصصان طب سوزنی برمی‌آید. منطق این روش درمانی، این است که با باز کردن کانال‌های عبور انرژی در بدن، جریان آن را متعادل ساخته و به درمان بیماری‌ها کمک می‌کنند.

تحریک نقاط خاص طب سوزنی با یک سوزن ظریف پاسخ درمانی ایجاد و انرژی در آن ناحیه را تنظیم می کند که باعث می شود سیگنال های عصبی به درستی حرکت کنند و درد را تسکین دهند.

  • دردهای مزمن عضلانی اسکلتی:

یکی از پرکاربردترین درمان‌ها که توسط متخصصین با استفاده ازطب سوزنی انجام می‌شود، طیف گسترده ای از بیماری ها توسط طب سوزنی قابل درمان خواهد بود.

درمان دردهای مزمن از جمله کمردرد ناشی از دیسک کمر، آرتروز ، درد مفاصل و گرفتگی علات است. تحقیقات نشان می دهند که طب سوزنی در درمانی دردهای مزمن عضلانی اسکلتی موثر بوده و نتایج خوبی به دنبال داشته است . تحقیقاتی که بر روی مبتلایان به درد مزمن کمر و گردن انجام شده نشان داده که اکثر این افراد که از طب سوزنی به شیوه صحیح آن استفاده کرده بودند، کاهش چشمگیر درد را تجربه کردند. این روش درمانی توانسته به خوبی به درمان بیماران مبتلا به دردهای شدید و مزمن کمک کند. طب سوزنی می‌تواند دردهای شدید ناشی از التهاب مفاصل را نیز در این بیماران کاهش دهد.

مکانیسم عمل طب سوزنی در درمان درد های عضلانی اسکلتی:

افزایش جریان خون در ناحیه درد، رفع تنش و کاهش انقباض عضلات

تحریک عضلات و پایانه های حسی عصبی منجر به ترشح اندورفین شده که مثل یک مسکن قوی در کاهش درد عمل می‌کند

  • آرتروز(استئوآرتریت)
  • فیبومیالژیا
  • کمردرد:

کمردرد یکی از مشکلات شایعی است که تقریبا در هر فردی در طول زندگی  ممکن است ایجاد شود و علل مختلفی دارد. شایع ترین علل کمردرد دیسک کمر،آرتروز، ضربات به کمر و یا گرفتگی عضلانی بعلت قرار گرفتن طولانی مدت در موقعیتهای نامناسب و فشار به ستون فقرات می باشد .

مشکلاتی در ستون فقرات مانند انحراف ستون فقرات و اختلالات وضعیت قرارگیری راستای بدن مانند گودی کمر، کیفوز(قوز پشت) و اسکولیور و همچنین جلو افتادگی شانه ها می تواند منجر به کمردرد شود. کمر انسان ازعناصر مختلفی مانند عضلات، رباط ها، تاندون ها، دیسک ها و استخوان ها تشکیل شده است که درهماهنگی با هم کار می کنند  تا بدن را پشتیبانی کنند و موجب حفظ راستای بدن و حرکات ستون فقرات می شوند. مشکلات موجود در هر یک از این قسمت ها باعث کمردرد می شود.

متخصصین پزشکی ورزشی(طب ورزشی) با تشخیص علت کمردرد مانند مشکلات عضلات، ستون فقرات و مفاصل و همچنین تشخیص اختلالات پوسچر(وضعیت راستای بدن) می توانند درمان  های تخصصی مناسب را برای کمردرد ارایه دهند.

 این درمان ها شامل  ورزش درمانی و حرکات اصلاحی جهت تقویت و بهبود انعطاف پذیری عضلات و مفاصل و همچنین درمان درای نیدلینگ و الکتروآکوپانچر( طب سوزنی الکتریکی) و درمان های کایروپراکتیک مثل مانیپولاسیون می باشد.

رشته طب ورزشی دائما در حال پیشرفت و رشد می باشد و متخصصان طب ورزشی در مجموعه آرین طب برای ارایه خدمات درمانی تخصصی در منزل برای مردم و ورزشکاران همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهند. با حضور اینگونه متخصصان، مردم و ورزش کارانی که به طور منظم فعالیت های ورزشی انجام می دهند با آسودگی خاطر می توانند به پیشگیری و درمان صدمات متعدد خویش بپردازند.

کمردرد – طب سوزنی – طب ورزشی – کایروپراکتیک – حرکات اصلاحی – ورزش درمانی

 

 طب سوزنی در منزل تهران
  • متخصص طب سوزنی قیطریه
  • طب سوزنی در منزل زعفرانیه
  • متخصص طب سوزنی کامرانیه
  • طب سوزنی در منزل فرمانیه
  • متخصص طب سوزنی الهیه
  • طب سوزنی در منزل جردن
  • متخصص طب سوزنی پاسداران
  • متخصص طب سوزنی غرب تهران
  • متخصص طب سوزنی کرج

 

شانه منجمد یا شانه یخ زده

هنگامیکه کپسول مفصل  شانه سفت و دچار محدویت حرکتی شود کپسولیت چسبنده یا شانه منجمد رخ داده است. این اختلال به مرور زمان در اثر ایجاد بافت اسکار در مفصل شانه و کاهش مایع ساینوویال مفصلی ایجاد می‌شود.

دراین بیماری است دامنه‌ی حرکتی مفصل شانه محدود می شود و سفتی و درد در شانه ایجاد می شود.

علائم  شانه منجمد معمولاً به تدریج شروع می‌شوند و با گذر زمان بدتر می‌شوند.

در این اختلال، شانه دردناک می شود و دامنه حرکتی شانه کاهش می‏ یابد و فرد نمی‏ تواند دست خود را بالای سر و یا به پشت خود ببرد.

عوامل ایجاد کننده شانه منجمد

بی‌تحرکی یا کم‌تحرکی: شانه منجمد در موارد بی‌حرکت شدن شانه به دلیل آسیب های شانه، جراحی و شکستگی ممکن است ایجاد شود. بی‌حرکتی شانه در اثرعوامل مختلفی مانند شکستگی در ناحیه شانه یا آسیب عضلات روتاتور کاف و سکته های مغزی رخ می دهد.

دیابت: این بیماری در افراد مبتلا به دیابت بیشتر اتفاق می افتد

سن و جنسیت:  افراد با سن بیشتر از 40 سال و زنان بیشتر در معرض این بیماری هستند.

برخی بیماری ها مانند پرکاری یا کم‌کاری تیروئید، بیماری‌های قلبی و عروقی، سکته مغزی و بیماری پارکینسون میتوانند باعث کپسولیت چسبنده شوند.

درمان شانه منجمد

ورزش درمانی و حرکت درمانی بهترین راه درمان شانه منجمد است که تحت نظر متخصص پزشکی ورزشی (طب ورزش) انجام می شود.

متخصصین پزشکی ورزشی با ارایه برنامه ورزش درمانی به بیمار کمک می کنند که  محدودیت حرکتی مفصل شانه بتدریج بازگردد و درد و خشکی مفصل در این بیماران برطرف شود.

علاوه بر حرکت درمانی طب سوزنی ، اکتروتراپی و اولتراسوند موجب کاهش درد و محدودیت حرکتی در شانه منجمد می شود.

برای درمان مشکلات مفاصل و ستون فقرات متخصص طب ورزش در منزل  و طب سوزنی در منزل را رزرو کنید .

 

آرین طب

مرکز خدمات پزشکی در منزل آرین طب با اعزام متخصص آماده ارائه خدمات درمانی توسط متخصص پزشکی ورزشی و طب سوزنی جهت درمان بیماری های مفصلی عضلانی اسکلتی و ستون فقرات با استفاده از ورزش درمانی ، توانبخشی و طب سوزنی در منزل می باشد.

برای مشاوره و درخواست خدمات پزشکی و پرستاری در منزل با کارشناسان آرین طب تماس بگیرید.

رزرو نوبت و هماهنگی۰۹۱۲۰۴۴۶۳۰۸

 

چاقی و کاهش وزن

یکی از مشکلات بسیار شایع در بین افراد، چاقی و اضافه وزن است. مشکلی که خیلی از افراد، برای درمان آن، به دنبال روش‌های مختلف و بعضاً بسیار خطرناک هستند. برای مثال، دست به رژیم‌های غیر اصولی زده یا ریسک عمل‌های جراحی خطرناک را به جان می‌خرند. یکی از روش‌های خوب برای لاغری موضعی ، کاهش وزن و کاهش اشتها استفاده از طب سوزنی است.

امبدینگ یا کاشت نخ

این روش نوعی درمان طب سوزنی (TEA) است که کاربرد های مختلفی مانند کاهش وزن، کاهش سایز، درمان چاقی، لاغری شکم و پهلو و … دارد که در آن نخ های طبی  قابل جذبی را درنواحی خاص از بدن درون بافت زیرجلدی و بافت چربی ازطریق  یک سوزن راهنما وارد می کنند. نخ قابل جذب در بافت زیرجلدی می ماند و بتدریج و با گذشت زمان جذب می شود که از چند هفته طول می کشد.

این تکنیک درمانی در واقع یک روش تقریباً نو در طب سوزنی به شمار می آید. در این روش، پزشک متخصص پس از ارزیابی ها و معاینات لازم به جای استفاده از سوزن طب سوزنی، نخ‌های قابل جذبی را درنقاط طب سوزنی وارد می کنند. این نخ‎ها تقریباً سه تا پنج هفته در بدن باقی می‌مانند و در حین جذب شدن نقاط مربوط به طب سوزنی را به صورت مداوم تحریک می‌کنند. در واقع، در این روش بدن انسان به نخ‎های کاشته ‎شده همان واکنش به سوزن‎های طب سوزنی را از خود نشان می دهد.

امبدینگ تاثیری قوی و طولانی مدت دارد و باعث تحریک پیوسته نقاط طب سوزنی و در نتیجه اثرات درمانی مداوم  در این نقاط از بدن ایجاد می شود.

یکی از رایج ترین و مهمترین کاربردهای امبدینگ  در درمان چاقی، کاهش سایز، کاهش وزن و تناسب اندام است . تاثیر امبدینگ یا همان کاشت نخ لاغری بر روی کاهش سایز و کاهش وزن بسیار قابل توجه است.

اثرات امبدینگ روی لاغری هم به دلیل اثرآن روی نقاط طب سوزنی می باشد و هم  از طریق تاثیر خود نخ ها روی بافت چربی اضافه است. اثرات امبدینگ در لاغری از طریق افزایش خونرسانی به بافت چربی و مناطق دارای سلولیت می باشد که موجب تسریع چربی سوزی بافت چربی و کاهش سایز می شود همچنین تحریک مداوم نقاط طب سوزنی توسط نخ های کاشته شده موجب افزایش متابولیسم ( سوخت و ساز بدن)، کنترل اشتها ، تقویت عملکرد ارگان های دخیل درگوارش و هضم و جذب مواد مانند روده ها و معده و ..می شود . وجود نخ ها به عنوان جسم خارجی در بافت چربی اثرات قابل توجه و ماندگاری در کاهش سایز موضعی دارد.

 

بهبود درد دوران قاعدگی

طب سوزنی نتایج مثبتی برای درمان دردهای قاعدگی دارد و با برطرف نمودن انقباض ماهیچه‌ها، تحریک اعصاب وافزایش خونرسانی موجب بهبودی این دردها می شود.

کاهش علائم یائسگی به کمک طب سوزنی

زنان زیادی از عوارض دوران یائسگی رنج برده و به دنبال رفع آنها هستند. بسیاری از افراد متخصص با توجه به نتیجه آزمایش‌ها، به این نتیجه رسیده‌اند که روی افراد زیادی، طب سوزنی برای رفع علائم یائسگی، اثربخش بوده‌است.

درمان سردرد و میگرن

روش‌های درمانی و داروهای زیادی برای درمان سردرد های مزمن ومیگرن وجود دارد. اما اگر بیماری از این روش‌ها نتیجه نگرفت، میتواند از طب سوزنی برای درمان سردرد استفاده نماید.

افرادیکه دچار دردهای مزمن و بیماری های قابل درمان با طب سوزنی هستند می توانند با آسودگی خاطر از این روش درمانی در منزل استفاده کنند.

مرکز خدمات پزشکی در منزل آرین طب با اعزام متخصص اقدام به ارائه خدمات درمانی طب سوزنی در منزل می نماید.

 

درمان نوروپاتی

نقش طب سوزنی در درمان نوروپاتی و دردهای نوروپاتیک چگونه است؟

درمان نوروپاتی در منزل تهران

نوروپاتی یا آسیب عصبی می‌تواند در اثر از طیف وسیعی از شرایط مانند دیابت و علل  و بیماری های مختلف باشد. در واقع، نوروپاتی، واژه ای است که برای توصیف طیف گسترده ای از مشکلات شامل آسیب به اعصاب محیطی استفاده می‌شود.

شایع‌ترین علائم نوروپاتی عبارت‌اند از:

  • درد
  • سوزن‌سوزن شدن
  • کرختی و بی‌حسی
  • احساس سوزش
  • کرمپ و گرفتگی عضلانی
  • ضعف
  • عدم تحمل گرما
  • درد و ناراحتی در بازوها و پاها به خصوص شب‌ها
  • عدم احساس درد، سوزش زخم یا بریدگی
  • اختلال خواب
  • فشار خون پایین در حالت ایستاده
  • اختلال جنسی

نشانه‌ها معمولا از پاها یا دست‌ها شروع می‌شوند و بعدها ممکن است به ساق، ران و بازوها سرایت پیدا کنند.

در صورت مشاهده این علائم و احتمال ابتلا نوروپاتی بلافاصله به متخصص مراجعه کنید.

 

علت بروز بیماری نوروپاتی 

۱. دیابت

دیابت شایع ترین علت نوروپاتی است که منجر به حدود نیمی از موارد نوروپاتی می‌شود. حتی پیش دیابت نیز برای پزشکان نگران‌کننده است زیرا اغلب منجر به دیابت می‌شود.

درمان دیابت می‌تواند پیشرفت نوروپاتی دیابتی را کاهش دهد و همچنین به افراد مبتلاء به سایر اختلالات مرتبط با دیابت، از جمله عوارض بینایی، مشکلات کلیوی، سکته‌ی مغزی و حملات قلبی کمک کند. از طرفی رژیم غذایی مناسب و ورزش نیز سهم بسیاری در بهبود این بیماری دارد.

۲. مصرف الکل

۳. شیمی‌درمانی

۴. نارسایی کلیه

۵. ژنتیک

برخی از نوروپاتی‌ها ارثی هستند و در خانواده‌ها مشاهده می‌شوند. از جمله‌ی این بیماری‌ها، بیماری شارکو ماری توث (Charcot-Marie-Tooth disease) است که این بیماری ناشی از اختلال در اعصاب محیطی ،در اثر بروز تغییرات یا جهش‌ها در ماده‌ی ژنتیکی فرد ایجاد می‌شود.

۶. کمبود‌های تغذیه‌ای موثر در ابتلا به نوروپاتی

کمبود ویتامین B12 می‌تواند منجر به نوروپاتی شود. ویتامین‌های گروه B، E و نیاسین برای سلامت اعصاب مهم هستند، در نتیجه این ویتامین‌ها حتماً باید در رژیم غذایی به‌میزان کافی موجود باشند.


 

درمان نوروپاتی

در درمان نوروپاتی تشخیص و برطرف نمودن علت زمینه ای بسیار مهم است

تاثیر طب سوزنی در درمان نوروپاتی و دردهای نوروپاتیک

درد نوروپاتیک نیز یک درد مزمن است که در اثر آسیب اعصاب رخ می دهد.

طب سوزنی می‌تواند درد را تسکین دهد، کیفیت زندگی را بهبود بخشد، و نسبت به دیگر درمان هایی که برای مبتلایان به درد نوروپاتیک استفاده می شود باعث عوارض جانبی کمتری شود.

فرآیند کنترل درد به صورت زیر است:

  • آزاد سازی برادی کینین، ماده ی P، و سایر پروتئین ها و نوروترانسمیترهای بدن، یک پاسخ شیمیایی محلی ایجاد می کند که موجب مسدود شدن مسیر انتقال پیام های درد می شود.
  •  نظریه ی کنترل دروازه ی درد.
  • فعال سازی نوروترانسمیترها در سیستم عصبی مرکزی، که در یک سیستم مهار کننده ی درد شرکت می کنند و این پاسخ  توروترانسمیترها به کاهش درد در سایر نواحی بدن کمک می کند.
فرایند درمان

معمولا برای ایجاد واکنش مثبت، به چندین جلسه درمان نیاز است. سعی ما بر این است که بدون استفاده از هیچ گونه دارویی، تغییرات بیوشیمیایی و مکانیکی ایجاد کنیم.

به همین دلیل، به دنبال آن هستیم که به آستانه ی خاصی دست یابیم که پس از آن چرخه ی درد و اختلال حس دچار تغییر می شود.

شایع ترین واکنش این است که افراد احساس خوشحالی و رضایت می کنند.

طب سوزنی برای اکثر افراد یک حس تعادل و هارمونی خاص ایجاد می‌کند و حس خوبی به آنها می‌دهد.

همچنین ممکن است پس از درمان احساس خستگی داشته باشید و متوجه تغییراتی در غذا خوردن، خوابیدن یا عادات روده شوید و یا اینکه هیچ تغییری را تجربه نکنید.

درمان جایگزین میتواند باعث کاهش درد و علائم نوروپاتی شود از جمله این درمانها

مرکز خدمات پزشکی در منزل آرین طب با اعزام متخصص آماده ارائه خدمات درمانی توسط متخصص پزشکی ورزشی و طب سوزنی جهت درمان بیماری های مفصلی عضلانی اسکلتی و ستون فقرات با استفاده از ورزش درمانی ، توانبخشی و طب سوزنی در منزل می باشد.

 

مدت زمان تاثیر طب سوزنی

مدت زمان تاثیر طب سوزنی در افراد مختلف و با توجه به مشکلات مختلف بیماران می تواند متفاوت بوده و پزشک متخصص طب سوزنی در حین معاینه امکان جواب دقیق تری به این سوال را خواهد داشت.

بهترین زمان برای طب سوزنی

بهترین زمان بلافاصله بعد از شروع مشکل بیمار می باشد و هرچه سریع تر این کار انجام شود بازدهی بالاتری خواهد داشت.

 

خلاصه این مقاله را می‌توانید داخل فایل صوتی زیر گوش کنید:

 

در آخر…

کلیه طریق درمانی که توسط پزشکان جهت بهبودی و تکامل دوره درمان به مراجعین توصیه می گردد، اغلب ریشه در سنت و فرهنگ مربوط به همان کشور دارد.سوزن درمانی نخستین بار از کشور چین به حوزه درمانی ورود کرد و مردمان این کشور نخستین کسانی بودند که جهت درمان بیماریها به استعمال سوزن و در اصل به سوزن درمانی گرایش پیدا کردند. به مرور زمان این طب به سایر کشور ها در سراسر دنیا نیز ورود کرد و امروزه خدمات سوزن درمانی در منزل و محل کار بیمار نیز انجام می گیرد.

مرکز خدمات پزشکی در منزل آرین طب با اعزام متخصص آماده ارائه خدمات درمانی توسط متخصص پزشکی ورزشی جهت درمان بیماری های مفصلی ،عضلانی اسکلتی و ستون فقرات با استفاده از ورزش درمانی ، فیزیوتراپی و طب سوزنی در منزل می باشد.

 

دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

هم میهن

 

برای درمان مشکلات مفاصل و ستون فقرات متخصص طب ورزش در منزل  و طب سوزنی در منزل را رزرو کنید .

مرکز خدمات پزشکی در منزل آرین طب با اعزام متخصص آماده ارائه خدمات درمانی توسط متخصص پزشکی ورزشی و طب سوزنی جهت درمان بیماری های مفصلی عضلانی اسکلتی و ستون فقرات با استفاده از ورزش درمانی ، توانبخشی و طب سوزنی در منزل می باشد.

برای مشاوره و درخواست خدمات پزشکی و پرستاری در منزل با کارشناسان آرین طب تماس بگیرید.

رزرو نوبت و هماهنگی۰۹۱۲۰۴۴۶۳۰۸

رزرو نوبت ویزیت متخصص طب سوزنی در منزل:

Loading...

کمردرد در بارداری
کمردرد یکی از موارد شایع در بارداری است که بیش از نیمی از خانم‌های باردار احساس می‌کنند. علت اصلی این
دلیریوم یا روان آشفتگی ( Delirium ) بیماری که باعث اختلال در اعمال شناختی و عدم هوشیاری می شود .
پنوموتوراکس ( pneumothorax ) به معنای حضور هوای آزاد در داخل فضای پلور ( جنب ) می گویند . پلور
مننژیت ( Meningitis ) یا عفونت و التهاب ناحیه مننژ که پرده های محافظتی مغز است یکی از خطرناک ترین
کبد چرب
بیماری کبد چرب (Fatty Liver) به عنوان یکی از مشکلات شایع سلامتی جامعه به‌شمار می‌آید و در حال افزایش است.
رفلاکس معده
رفلاکس معده : علائم ، عوامل خطر و راه‌ های مدیریت این اختلال گوارشی رفلاکس‌معده ( stomach reflex ) یکی