تزریق ژل در منزل

تزریق ژل

تزریق ژل در منزل

تزریق ژل در منزل تهران، موضوعی محتوای جمع آوری شده زیر است، اگر از آن دسته کسانی می باشید که به انجام این عمل های مربوط به زیبایی رغبت و علاقه زیادی نشان می دهید و خواهان این هستید که درباره چگونگی انجام آن ها، مزایا و معایبشان سطح معلومات خود را بالا ببرید، توصیه ما به شما این بوده که مطالعه این مقاله را تا انتها به پایان برسانید و به اطلاعات مفیدی راجع به تزریق ژل در خانه برسید.

 

تزریق ژل

تزریق ژل در منزل تهران چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه از تزریق ژل در منزل به منظور درمان چین و چروک های پوستی، زاویه سازی صورت، جوانسازی پوست و برجسته سازی اندام هایی از صورت مانند گونه ها و لب ها استفاده می شود؛ در واقع برای راحتی افراد بیشتر مراکز زیبایی هستند که این عمل ها را در خانه زیباجویان با بهترین مواد و کادری مجرب انجام می دهند.

متریال اصلی تشکیل دهنده ژل های تزریقی ماده ای تحت عنوان هیالورونیک اسید است که به صورت طبیعی  پوست تولید کننده آن می باشد و وظیفه نرم کردن و استحکام پوست را بر عهده دارد؛ با بالا رفتن سن، پوست نیروی خود را در تولید ماده نام برده از دست  که این امر سبب شل شدن پوست، کاهش حجم اجزاء صورت و ظاهر شدن چین و چروک می‌ گردد.

 

تزریق ژل

 

یکی از مهم ترین و اصلی ترین کاربردهایی که تزریق ژل در منزل دارد این است که از این متد اغلب برای پر کردن چین و چروک های پوستی و از بین بردن خطوطی که بر اثر بالا رفتن سن بر روی پوست ظاهر شده استفاده می شود؛ اما تزریق ژل مصارف دیگری نیز دارد که موارد ذکر شده زیر، چند نمونه از آن ها می باشند.

  • فرم دهی به گونه ها و بینی
  • زاویه سازی فک و صورت
  • درمان خط های ظریف روی پوست
  • درمان مشکلات پوستی
  • از بین بردن جای اسکار و رفع تورفتگی های پوست
  • برجسته سازی لب ها و گونه

حالا که با تزریق ژل در منزل و مصارف آن آشنا شدید شاید برایتان این سوال پیش بیاید که ماندگاری تزریق چه قدر است؟ برای پاسخ به این پرسش باید بگوییم در صورتی که ژل مورد مصرف برای تزریق در پوست، کیفیت و استاندارد مورد نیاز را داشته باشد مابین ۶ ماه تا یکسال دوام دارد و اگر نکات مراقبتی مربوط به تزریق ژل به شکل درست و اصولی انجام شود، این زمان ماندگاری قابل افزایش می باشد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

آن دسته از کسانی که برای زیبا کردن صورت خود و از بین بردن مشکلات پوستی تکنیک تزریق ژل را در پیش می گیرند می بایست به جهت رسیدن به نتایج دلخواه و موفقیت آمیز، نکات توصیه شده توسط پزشک را  بعد از تزریق را جدی بگیرند و به با وسواس بالا انجام دهند؛ ما در این بخش تمام نکات مراقبتی که مربوط به بعد از تزریق ژل است را برایتان بیان خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

  • افرادی که به تزریق ژل پرداخته اند باید به مدت ۲۴ ساعت بعد از تزریق و تا یک هفته بعد هیچ یک از وسایل آرایشی حتی کرم ضد آفتاب را روی پوست خود نزنند.
  • اگر تزریق ژل انجام داده اید، تا یک هفته از انجام کارها و حرکات سنگین که موجب خستگی زیاد می شوند خودداری کنید
  • در صورت تزریق ژل به هیچ عنوان نباید در معرض شدید نور آفتاب قرار بگیرد و تا یک مدت از مصرف مشروبات الکلی هم خودداری کنید.
  • تا چند روز نباید محل تزریق به هیچ عنوان فشار یا ماساژ داده شود و به مدت دو هفته از رفتن به سونا یا حمام داغ خودداری نمایید.
  • خوابیدن تا یک هفته بر روی صورت و محل تزریق توصیه نمی شود.
  • اگر از ژل های با کیفیت و استاندارد برای تزریق استفاده شده باشد ممکن است موضع تزریق دچار تورم و قرمزی شود که برای کاهش این علائم پیشنهاد می کنیم که از کمپرس یخ استفاده کنید.

مراقبت های فوق ذکر شده بعد از تزریق ژل از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهای کلیدی و مهم به شمار می آیند که انجامشان اهمیت زیادی دارد و در واقع می توان گفت که موفقیت آمیز بودن یا نبودن تزریق ژل وابسته به انجام این نکات مراقبتی و سفارشات می باشد.

مزایای تزریق ژل در منزل

امروزه تزریق ژل در منزل متقاضیان زیادی پیدا کرده است و این عمل یکی از بهترین تکنیک ها برای زیباسازی صورت و پوست می باشد که مزایای زیادی داشته و نمونه ای از این امتیازات به شرح موارد زیر هستند.

  1. زیباسازی چهره که باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در زیباجویان می شود
  2. جوان سازی پوست و از بین بردن خطوط و چین و چروک ها
  3. کسب نتایج موفقیت آمیز و دلخواه در کوتاه مدت
  4. تزریق ژل به صورت سرپایی انجام می شود و نیاز به بستری ندارد
  5. ژل هایی که به صورت تزریق می شوند هیچ گونه صدمه و عارضه ای به پوست وارد نکرده و با بدن سازگار هستند
  6. افرادی که سنشان از ۱۸ سال رد شده می توانند به جهت زیبا کردن پوست خود از تکنیک تزریق ژل استفاده کنند
  7. از این شیوه زیباسازی هم برای آقایان و هم برای خانم ها می توان استفاده کرد
  8. دوره نقاهت تزریق ژل بسیار کوتاه بوده و در طول تزریق به علت استفاده از لیدوکایین، زیباجو هیچ دردی را حس نمی کند.
  9. با تزریق ژل در منزل دیگر نیازی نیست که وقت خود را در صف های طولانی نوبت دهی های کلینیک های زیبایی هدر دهید و می توانید که هر زمان و هر ساعت که دلتان خواست پزشکان متخصص را برای تزریق ژل به خانه بیاورید.

 

تزریق ژل

عوارض تزریق ژل

حالا که با تمام مزایای تزریق ژل در منزل آشنا شدید لازم است بدانید که انجام این کار در کنار مزایایی که داشته دارای معایبی نیز است که از مهم ترین عیوب این شیوه، تورم و التهاب موضع تزریق می باشد.

از دیگر عوارضی که تزریق ژل در منزل دارد این بوده که تا دو روز احساس درد و سوزش جزئی در ناحیه تزریق، طبیعی بوده و موضع تزریق به مدت چند ساعت کوتاه ممکن است که دچار خونریزی خفیف شود؛ همچنین اگر کار تزریق ژل در منزل، توسط پزشکان حاذق صورت بپذیرد عارضه های این عمل به کمترین میزان می رسند‌.

در صورتی که حس کردید ناحیه تزریق، دچار عفونت شده یا مواد آن بیرون آمده  سریعا باید به پزشک اطلاع دهید و توجه داشته باشید که مراقبت های پس از تزریق را به طور صحیح انجام دهید تا بتوانید عوارض این کار را به کمترین میزان ممکن برسانید.

هزینه تزریق ژل در منزل

در خصوص هزینه تزریق ژل در خانه می توان به این موضوع اشاره کرد که قیمت انجام این تزریق ها متاثر از عوامل مختلفی از جمله سابقه و تخصص پزشک، میزان ژل تزریقی و نوع برند آن است.

باید گفت که در معیارهای بیان شده اگر از بهترین پزشکان و مواد مصرفی استاندارد و با کیفیت بهره گرفته شود، مسلما هزینه ای که برای تزریق ژل باید بپردازید بالا خواهد بود.

لازم به ذکر است تزریق ژل در خانه به موجب این که از متدهای زیباسازی صورت محسوب می شود، تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد و خود زیباجو باید مسئولیت پرداخت کامل مخارج مربوطه را بپذیرد.

 

تزریق ژل در منزل تهران (خدمات زیبایی در منزل تهران)

    • تزریق ژل قیطریه
    • انجام تزریق ژل در منزل زعفرانیه
    • تزریق ژل در خانه کامرانیه
    • انجام تزریق ژل در منزل فرمانیه
    • تزریق ژل الهیه
    • تزریق ژل در منزل جردن
    • انجام تزریق ژل در خانه پاسداران

 

بهترین کلینیک تزریق ژل در منزل

کلینیک های بسیاری وجود دارند که امکان تزریق ژل در منزل را برای زیباجویان مقدور کرده اند؛ یکی از این مراکز که به نوبه خود جزو بهترین ها نیز می باشد، مجموعه آرین طب است که با به کارگیری با کیفیت ترین متریال ها و پزشکانی حاذق کار تزریق ژل در محل را برای افراد با بهترین کیفیت و قیمت انجام می دهد.

اگر می خواهید بدون هیچ دردسری و در مدت کوتاه کار تزریق ژل در خانه را انجام دهید و مجاب شده اید که از متخصصان مرکز آرین طب کمک بگیرید، باید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید تا پس از تکمیل فرم و مشاوره، بهترین پزشکان به محل سکونت شما اعزام شوند.

دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

دکتر چک

 

ثبت درخواست تزریق ژل در منزل:

Loading...

خونریزی بینی
در مواقعی که بینی خشکی داشته باشید، خونریزی از دماغ یا بینی ممکن است رخ دهد. این عارضه معمولاً ناشی
خون در ادرار
خون در ادرار(Blood in the urine) یا هماتوریا، یک وضعیت ناهنجار است که هنگامی‌که خون در ادرار مشاهده می‌شود، ایجاد
خونریزی مقعدی
خونریزی مقعدی (Rectal bleeding) یکی از مشکلات شایعی است که ممکن است نشان‌دهنده وضعیت‌های گوناگونی از جمله بیماری‌های رایج یا
استفراغ خونی
استفراغ خونی(vomiting blood) (هماتمز) به مقدار قابل‌توجهی خون در استفراغ اشاره دارد. در این حالت، رگه‌ها یا بلورهای کوچک خون
مدفوع خونی
مدفوع خونی(bloody stool) یک علامت ناراحت‌کننده است که می‌تواند نشانه مشکلات جدی در دستگاه گوارش باشد. وجود خون در مدفوع
خلط خونی
خلط خونی(Hemoptysis)، یکی از مواردی است که ممکن است برای افراد ترسناک و نگران‌کننده به نظر بیاید. وقوع خونریزی از