آزمایش آنتی بادی در منزل

آزمایش آنتی بادی

آزمایش آنتی بادی در منزل

آزمایش آنتی بادی در منزل به منظور شناسایی کرونا یک روش روتین برای تشخیص می باشد. در این تست ما به دنبال آنتی بادی می باشیم. آنتی بادی یک گلیکوپروتئین می باشد که در پاسخ به عامل عفونت مانند کرونا و یا هر عامل عفونی دیگر در بدن تولید می شود. آنتی بادی توسط گلبول های سفید خون تولید و وارد جریان خون می شود که اختصاصی است به طوری که هر آنتی بادی که در یک بیماری تولید می شود اختصاصی همان عامل عفونی می باشد. در این تست یا الایزا در واقع با شناسایی آنتی بادی اختصاصی هر بیماری می توانیم به تشخیص کرونا یا هر عامل عفونی دیگر ببریم. شما می توانید برای سهولت در رفت و آمد از خدمات آزمایش آنتی بادی در منزل تهران بهره‌مند شوید.

یکی از آزمایش هایی که در دوران کرونا بسیار نام آن شنیده می شد آزمایش آنتی بادی بود؛ این روش یکی از انواع تست به منظور شناسایی ویروس کرونا محسوب می شود که تمام رده های سنی می توانند از این تست آنتی بادی استفاده کنند.

با آزمایش آنتی بادی پزشک متخصص می تواند آنتی ژن هایی را که در خون شما با ویروس کرونا مرتبط هستند یا برای عفونت های دیگر تشخیص بدهد؛ به زبان ساده تر در این تست سطح آنتی بادی هایی که در نمونه خون افراد وجود دارد مورد بررسی و اندازه گیری قرار گرفته می شود.

با استفاده از آزمایش آنتی بادی سابقه بیماری و عدم ابتلای بیمار نشان داده خواهد شد و همچنین تشخیص و بررسی های دیگری مثل سطح واکنش و پاسخ سیستم ایمنی به کرونا مشخص می گردد ؛ آرین طب به منظور رفاه و راحتی شما عزیزان آزمایش آنتی‌بادی در منزل را برایتان در نظر گرفته است تا بتوانید به راحتی و بدون اتلاف زمان در منزل تان این آزمایش را انجام بدهید.

در زمان انجام آزمایش آنتی بادی در منزل این نکته را در نظر داشته باشید که آنتی بادی ها سریعاً برای مبارزه با کرونا تولید نخواهند شد و نیاز به زمان داشته و همچنین برای مدت زمان محدودی در بدن قرار می گیرند. اگر برای انجام این آزمایش خیلی دیر یا حتی خیلی زود اقدام کنید قطعاً نتیجه منفی کاذب یا مثبت کاذب دریافت می‌کنید.

باید ۱۰ روز بعد از شروع علائم کرونا تست آنتی بادی انجام شود و ۳ تا ۴ هفته بعد از بروز علائم بهترین زمان برای تست آنتی بادی کرونا می باشد و میتوانید از آزمایش آنتی بادی در منزل استفاده کنید.

آزمایش آنتی بادی در تهران
  • آزمایش آنتی بادی در خانه قیطریه
  • آنتی بادی در منزل زعفرانیه
  • آزمایش آنتی بادی در منزل کامرانیه
  • آنتی بادی در منزل فرمانیه
  • آزمایش آنتی بادی در منزل الهیه
  • آزمایش در خانه جردن
  • آنتی بادی در منزل پاسداران
  • آزمایش آنتی بادی در خانه شمال تهران
  • آنتی بادی در منزل غرب تهران
  • آزمایش آنتی بادی در خانه تهران

 دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

شبکه شرق

 

رزرو نوبت آزمایش آنتی بادی در منزل:

Loading...

کمبود کلسیم
با اینکه کلسیم به طور چشمگیری بر سلامت انسان تأثیر می‌گذارد، اما متأسفانه کمبود آن یکی از مسائل رایج در
نوروبیون
نوروبیون نوروبیون (Neurobion) نام تجاری مکمل هایی است که حاوی ترکیبی از ویتامین های گروه B است. سازندگان آن تبلیغ
آزمایش fbs
آزمایش قند خون ناشتا (FBS) یکی از آزمایش‌های مهم در تشخیص و پایش دیابت است که میزان گلوکز موجود در
هموگلوبین (Hgb) یکی از مؤلفه‌های مهمی است که در آزمایش خون اندازه‌گیری می‌شود. این آزمایش به اندازه‌گیری میزان هموگلوبین موجود
تفسیر آزمایش خون در منزل
تفسیر آزمایش خون تفسیر آزمایش خون (تحلیل آزمایش خون) (interpretation of blood tests)، که گاهاً به عنوان پانل خون نیز
Hct در آزمایش خون
آزمایش Hematocrit (HCT)) یکی از مؤلفه‌های مهم آزمایش CBC (Complete Blood Count) است که در بررسی سلامت خون انجام می‌شود.