پروفایلو در منزل

ژل پروفایلو

برای رزرو نوبت پروفایلو در منزل با شماره زیر تماس بگیرید.

پروفایلو در منزل

پروفایلو در منزل

تزریق پروفایلو در منزل تهران یکی از نوین ترین متدهای جوانسازی پوست برای آن دسته از افرادی است که تمایل ندارند به علت مشغله های زیاد زمان خود را صرف ایستادن در نوبت دهی های طولانی کلینیک های زیبایی کنند و می خواهند که از این روش درمانی بهترین نتیجه را در کوتاه ترین زمان به دست آورند.

اگر خواهان این هستید که درباره پروفایلو در منزل بیشتر بدانید و با این تکنیک آشنایی های لازمه را پیدا کنید، حتما مقاله زیر را تا انتها دنبال کنید.

 

پروفایلو در منزل

پروفایلو در منزل تهران چیست؟

همان طور که در مقدمه هم به این موضوع اشاره کردیم، پروفایلو یکی از شیوه های جوانسازی و رفع چین و چروک پوست صورت و گردن است که امروزه به جهت آسودگی و رفاه حال مشتریان علاوه بر کلینیک های زیبایی در منازل نیز قابل انجام می باشد.

ساختار اصلی پروفایلو را ماده ای تحت عنوان هیالورونیک اسید تشکیل می دهد که این ماده به بهترین شکل با بافت های پوست و چربی های موجود در آن ترکیب می شود و با افزایش کلاژن سازی روند پیری پوست را به تعویق می اندازد و چین و چروک ها و امراض پوستی را در کوتاه ترین زمان از بین می برد.

باید بدانید که برای تزریق ژل پروفایلو در منزل هیچ محدودیت سنی وجود ندارد؛ اما باز هم متخصصان تاکید می کنند که افراد بالای ۳۰ سال کاندیدای مناسب این عمل ها می باشند؛ به غیر از این بیشتر پزشکان پیشنهاد می دهند که تا قبل از نمایان شدن چروک های پوستی افراد به تزریق ژل روی نیاورند؛ ولی از آن جایی که  ژل پروفایلو خاصیت پر کنندگی و برجسته سازی دارد افراد جوانتر هم قادر به استفاده از آن هستند و می توانند که با حجم دهی اندام های صورت به وسیله تزریق ژل پروفایلو در منزل زیبایی خود را دوچندان کنند.

به غیر از موارد فوق، اگر شما به دنبال این هستید که بدون جراحی های خطرناک اشکالات صورت خود را برطرف سازید، می توانید که تزریق ژل پروفایلو در منزل را تست کنید و اطمینان داشته باشید که  هیچ وقت از این کار پشیمان نمی شوید.

کلینیک تخصصی آرین طب یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی و زیبایی در منزل است که اقداماتی نظیر تزریق پروفایلو در منزل، تزریق ژل در منزل، تزریق بوتاکس در منزل، لیفت صورت در منزل، میکرونیدلینگ در منزل و … را برای زیباجویان عزیز با بهترین مواد اولیه و توسط کادری مجرب در محل سکونتشان انجام می دهد.

اگر شما هم می خواهید که با تزریق ژل پروفایلو زیبایی صورت خود را چند برابر به رخ بکشید، پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انجام این کار با پزشکان متخصص مرکز آرین طب مشورت کنید و سپس اقدام به تزریق پروفایلو در منزل نمایید.

تزریق پروفایلو در منزل در چه نقاطی از صورت انجام می شود؟

در جواب این سوال باید به شما بگوییم که ۵ اندام مهم و اساسی در صورت وجود دارد که برای تزریق پروفایلو مناسب هستند و شامل برآمدگی گونه، پایه بینی، تراگوس، چانه و زاویه ماندیبولار می شوند.

توجه داشته باشید که تزریق ژل پروفایلو در این نواحی موجب به تعویق افتادن روند پیری پوست می شود و چین و چروک ها را کاهش می دهد و به غیر از قسمت های نام برده می توان ژل پروفایلو را در ناحیه های دیگری از جمله گردن، سینه، بازو و دست ها تزریق کرد.

 

پروفایلو در منزل

مراقبت های بعد از تزریق ژل پروفایلو در منزل

در صورتی که تمایل دارید در منزل خود تزریق ژل پروفایلو را انجام دهید پس از انجام این عمل نیاز است که مراقبت های زیادی را انجام دهید که این مراقبت ها موارد زیر را شامل می شوند.

  1. به هیچ عنوان موضع تزریق را لمس نکنید و فشار هم ندهید؛ در غیر این صورت ممکن است مواد تزریق دچار بیرون زدگی شوند یا پخش گردند.
  2. بعد از تزریق ژل پروفایلو در خانه به هیچ عنوان تا چند روز از کرم ها و دیگر وسایل آرایشی استفاده نکنید.
  3. سعی کنید که به مدت چند روز روی صورت خود دراز نکشید و از رفتن به حمام داغ یا شست و شوی نواحی تزریق با آب گرم خودداری نمایید.
  4. به مدت سه روز بعد از تزریق ژل از مصرف مواد غذایی و داروهایی که موجب رقیق شدن خون می شوند پرهیز کنید.
  5. به هیچ عنوان در معرض نور خورشید قرار نگیرید و اگر مجبور شدید که از منزل خارج شوید، از کرم های ضد آفتاب بدون رنگ و بو استفاده کنید و تا چند روز هم از انجام فعالیت های سنگین و پر فشار خودداری نمایید.

مزایا و معایب تزریق ژل پروفایلو در منزل

در خصوص مزایای انجام پروفایلو در منزل تهران می توان گفت که اصلی ترین مزیت این کار این است که دیگر نیازی نیست که وقت خود را در صف های طولانی نوبت دهی کلینیک های زیبایی به هدر بدهید و هر زمان که تمایل داشته باشید می توانید که پزشک متخصص مربوطه را به منزل خود بیاورید و در آرامش کامل و بدون هیچ تنشی کار تزریق پروفایلو را به انجام برسانید.

از دیگر امتیازات خوبی که تزریق پروفایلو در محل دارد این است که شما می توانید نتایج دلخواه را بلافاصله پس از تزریق مشاهده کنید و بعد از گذشت چند روز از زیبایی صورت خود نهایت لذت را ببرید.

دوره نقاهت کوتاه و عدم نیاز به مراقبت های خاص از دیگر امتیازات تزریق پروفایلو در منزل به شمار می آیند و شما پس از این کار می توانید به زندگی و فعالیت های روزمره خود بدون هیچ محدودیتی ادامه دهید.

ژل پروفایلو کاملا بدون خطر است و مواد سازنده آن به طور کامل با پوست سازگار هستند و به زیبایی، استحکام، شادابی و جوانسازی پوست کمک شایانی می کنند.

تزریق ژل پروفایل در خانه علاوه بر مزایایی که دارد دارای معایبی نیز می باشد که اصلی ترین نقطه ضعف استفاده از این متد زیبایی، بروز التهاب و قرمزی در پوست می باشد که این عارضه بعد از گذشت چند روز به طور کامل از بین می رود.

همچنین بسیاری از افراد احتمال دارد که در نواحی تزریق احساس بیحسی بودن یا سوزن سوزن شدن داشته باشند که این عارضه کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد و دلیل بروز آن هم استفاده از مواد بیحسی می باشد و شما در صورتی که از یک کلینیک معتبر ارائه دهنده خدمات زیبایی و پزشکی در منزل استفاده کنید و مراقبت های بعد از تزریق ژل پروفایلو در منزل را نیز جدی بگیرید، عارضه های این شیوه زیبایی درمانی در کمتر از ۴۸ ساعت از بین می روند.

 

پروفایلو در منزل تهران (خدمات زیبایی در منزل تهران)

    • پروفایلو قیطریه
    • انجام پروفایلو در منزل زعفرانیه
    • پروفایلو در خانه کامرانیه
    • انجام پروفایلو در منزل فرمانیه
    • پروفایلو الهیه
    • پروفایلو در منزل جردن
    • انجام پروفایلو در خانه پاسداران

 

پروفایلو در منزل

 

همان طور که در عناوین قبلی هم گفتیم، مرکز آرین طب یکی از کلینیک های خوش نام و پیشرفته در زمینه ارائه خدمات زیبایی در منزل است که کار تزریق پروفایلو در محل زندگی افراد را نیز انجام می دهد و به وسیله کادر پزشکی مجرب و تجهیزات به روزی که دارد تاکنون توانسته که رضایت افراد زیادی را در این زمینه جلب کند.

اگر ترجیح می دهید که تزریق پروفایلو را در خانه خود انجام دهید و مجاب شده اید که از پزشکان متخصص آرین طب برای انجام این کار کمک بگیرید، لازم است که با شماره تلفن های زیر در ارتباط باشید.

دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

دکتر چک

 

ثبت درخواست پروفایلو در منزل:

Loading...

ویزیت پزشک در منزل یوسف آباد
با پیشرفت تکنولوژی و افزایش نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی در محیط‌های شخصی، ویزیت پزشک در منزل به یکی
ویزیت پزشک در منزل امیرآباد
ویزیت پزشک در منزل امیرآباد، یکی از خدمات پزشکی است که با هدف ارتقاء کیفیت زندگی و بهبود دسترسی به
ویزیت پزشک در منزل جردن
ویزیت پزشک در منزل جردن به بیماران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به خروج از خانه و تحمل
ویزیت پزشک در منزل ظفر
در دنیای پرشتاب امروز، خدمات پزشکی نیز به منظور راحتی بیشتر بیماران و افزایش دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی، تغییرات چشمگیری
ویزیت پزشک در منزل لویزان
ویزیت پزشک در منزل لویزان، شامل حضور متخصصان مجرب و حرفه‌ای از رشته‌های مختلف پزشکی مانند داخلی، ارتوپدی، پوست، جراحی
ویزیت پزشک در منزل اقدسیه
ویزیت پزشک در منزل در اقدسیه برای افرادی که به دلایل مختلف نیاز به مراقبت‌های پزشکی دارند، اما قادر به

مقالات مرتبط

دیکلوفناک سدیم

دیکلوفناک سدیم (ديكلوفناك، کمیفناک، دیکلوکیم) | کپسول، قرص، شیاف، ژل و آمپول

دیکلوفناک سدیم(Diclofenac sodium) یک نوع از داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (NSAIDs) است که به کنترل علائم آرتریت، التهاب مفصلی، کشیدگی‌های رباط، میگرن، درد دندان، درد قاعدگی، کمردرد

بیشتر بخوانید »

این مطلب را به اشتراک بگذارید

آخرین مقالات

ویزیت پزشک در منزل ظفر

ویزیت پزشک در منزل ظفر

در دنیای پرشتاب امروز، خدمات پزشکی نیز به منظور راحتی بیشتر بیماران و افزایش دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی، تغییرات چشمگیری داشته‌اند. یکی از این تغییرات

بیشتر بخوانید »