پزشک متخصص کلیه در منزل (نفرولوژی)

پزشک متخصص کلیه در منزل

معمولاً زمانی که به مراقبت‌های پزشکی نیاز داریم، انتظار می‌رود که به مراکز درمانی مراجعه کنیم، اما امروزه با پیشرفت‌های پزشکی، خدمات پزشکی در منزل نیز به عنوان یک گزینه جایگزین مطرح شده است. یکی از زمینه‌هایی که این خدمات را به شکل گسترده‌ای فراهم می‌کند، حوزه نفرولوژی یا متخصص کلیه است. پزشکان متخصص کلیه در منزل ارائه خدمات پزشکی به بیماران را از جمله معاینه، تشخیص و درمان بیماری‌های مرتبط با کلیه در محیط خانگی انجام می‌دهند. این خدمات نه تنها راحتی بیمار را افزایش می‌دهند بلکه به کاهش هزینه‌ها و زمان صرف شده برای مراجعه به مراکز درمانی نیز کمک می‌کنند. در اینجا، ما به بررسی این نوع خدمات پزشکی، مزایا و مواردی که پزشک متخصص کلیه در منزل ارائه می‌دهد، می‌پردازیم.

 

پزشک متخصص کلیه در منزل

همان طور که می دانید کلیه ها چند کارایی مهم و حیاتی را در بدن اعمال می کنند. که یکی از مهم ترین آن ها رفع مواد و مایع های زاید از خون می باشد. پزشک متخصص کلیه متخصص نفرولوژی که به نفرولوژیست نیز معروف است، پزشکی است که در رابطه با مشکلات مرتبط با کلیه تخصص دارد و مشکلاتی مثل عفونت، بیماری های کهنه و نارسایی های کلیوی را درمان می کند. این پزشک درباره تاثیر بیماری ها و اختلال عملکردهای کلیوی به بقیه نقاط بدن، آگاه می باشد. چنانچه از مشکلات کلیوی به هر دلیلی رنج می برید، امکان دارد که ویزیت متخصص نفرولوژی کلیه و مجاری ادراری در منزل برایتان مفید واقع شود.

 

برای مشاوره و درخواست خدمات پزشکی و پرستاری در منزل با کارشناسان آرین طب تماس بگیرید.

رزرو نوبت و هماهنگی: ۰۹۱۲۰۴۴۶۳۰۸
آرین طب ارائه ارائه‌دهنده انواع خدمات پزشکی از جمله پزشک متخصص در منزل (قلب، ریه، داخلی و…) و انواع خدمات پرستاری و تزریقات در منزل

 

پزشک متخصص کلیه در منزل

 

پزشک متخصص کلیه در منزل کیست؟

پزشک متخصص کلیه یا نفرولوژیست، پزشکی است که در زمینه تشخیص، درمان و مراقبت از بیماری‌ها و مشکلات مرتبط با کلیه، سیستم ادراری و اندام‌های مرتبط با آن‌ها فعالیت دارد. این پزشکان تخصص دارای آموزش و آگاهی کافی در زمینه بیماری‌های کلیه، اختلالات ادراری، فشار خون بالا و سایر مشکلات مرتبط با این اعضا هستند.

خدمات ارائه شده توسط یک پزشک نفرولوژیست در منزل ممکن است شامل معاینه فیزیکی، ارائه تشخیص، تجویز درمان و مشاوره درباره مراقبت و پیشگیری از بیماری‌های کلیه باشد. این پزشکان ممکن است همچنین برای انجام آزمایش‌های مورد نیاز، مانیتورینگ بیماران و ارائه مراقبت مستمر به بیماران در منزل باشند.

استفاده از خدمات پزشکی در منزل، به ویژه در مواردی که بیمار به دلایلی ناتوان در حرکت یا نیاز به مراقبت ویژه دارد، بسیار مفید است. این خدمات می‌توانند به بیماران کمک کنند تا در محیط آرام و راحت خود، بدون نیاز به سفرهای طولانی و پرخطر به مراکز درمانی، مراقبت پزشکی مناسبی را دریافت کنند.

 

ویزیت متخصص نفرولوژی کلیه در منزل

اغلب بیمارانی که دارای بیماری های کلیوی یا فشار خون هستند از طریق پزشکان عمومی به متخصصان نفرولوژی ارجاع داده می شوند. البته امروزه می توان از خدمات ویزیت متخصص نفرولوژی کلیه و مجاری ادراری در منزل استفاده کرد. زمان ویزیت متخصص نفرولوژی در منزل، پزشک یک سری معاینات فیزیکی به روی بیمار انجام می دهد و سابقه های پزشکی بیمار را بررسی کرده و چکاب اولیه را تجویز می کند. این چکاب شامل ازمایش خون و ادرار، سونو گرافی و … می باشد که با توجه به نوع بیماری، امکان دارد متفاوت باشد.

امروزه شاهد پیشرفت های قابل توجهی در دنیای پزشکی هستیم و فناوری ها و اختراعات زیادی در ارایه خدمات پزشکی صورت گرفته است. در زمان های قدیم پزشکانی که بیماران خود را در منازلشان ویزیت می کردند، تجهیزات زیادی نداشتند اما این روزها خیلی از این تجهیزات پزشکی قابلیت حمل داشته که پزشک می تواند آن ها را با خود به منزل بیمار ببرد. امروزه تجهیزاتی مهیا گردیده است تا تشخیص و درمان بیماری ها در منزل بیمار به طور دقیق اعمال گردد. ویزیت پزشک در منزل موجب صرفه جویی در هزینه و وقت افراد می گردد و لازم نیست تا بیماران، ساعات زیادی را در خیابان و ترافیکها و نوبت طولانی کلینیک ها و مطب ها منتظر بمانند.

مجموعه آرین طب، یکی از معتبر ترین مراکز درمانی است که ارائه دهنده خدمات ویژه ویزیت پزشکان در منزل می باشد. پزشکان این مجموعه از متبحر ترین پزشکان متخصص هستند که ارائه دهنده بهترین خدمات تشخیص و درمان بیماری ها در منزل می باشند.متخصصانی که جهت ویزیت بیمار به منزل وی مراجعه می کنند، کلیه مشکلات و نیاز های آنان را در نظر می گیرند و پزشک متخصص نفرولوژی کلیه نیز می تواند یک راه حل درمانی عالی را برای بیماران تجویز کند چون زمانی که بیمار در منزل و رخت خواب خویش در حال استراحت است، متخصص به بالین وی حاضر گردیده و بدین ترتیب روند درمان و بهبود راحت تر و با سرعت بیشتر انجام می گردد.

 

مهارت های مورد نیاز متخصص نفرولوژی

جهت ویزیت متخصص نفرولوژی کلیه در خانه  باید پزشکی را انتخاب کرده که دارای مهارت هایی الزامی باشد مثل:

مهارت های علمی: یعنی می بایست دارای ذهنیت علمی مانند: علوم زیست شناسی، فیزیولوژی و شیمی بدن انسان و… باشد.

فرآیند گرا: پزشک نفرولوژی بایستی دارای دانش نظری و علمی مثل: کاتتریزاسیون ورید مرکزی و بیوپسی کلیه باشد.

پشتکار وصبوری: نفرولوژیست می بایست بسیار صبور و مصمم باشد تا جهت درمان مشکلات بیمار بتواند سعی و تلاش بیشتری کند. درباره مشکلات کلیوی گوناگون، بیمار معمولا احتیاج به درمانی با مدت زمانی طولانی تر و حمایت پزشک دارد و روند بهبود هم امکان دارد کمی کند باشد، به همین جهت پزشک نفرولوژی می بایست دارای صبر وشکیبایی باشد تا به سلامت بیمار و روند بهبودش کمک کند.

کارشناس موضوعی:داشتن تخصص در زیر شاخه های تخصصی نفرولوژی مثل: گلومرولونفریت، نفرولوژی کودکان و … می تواند به متخصص یاری دهد تا بهتر و عمیق تر در این راه فعالیت کند.

 

پزشک متخصص کلیه در منزل

 

خدمات پزشکی مر کز آرین طب در منزل

مرکز آرین طب، با ارائه خدمات پزشک متخصص کلیه در منزل، به بیماران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز درمانی، مراقبت و مشاوره پزشکی مناسبی را در زمینه مشکلات کلیه و ادراری در محیط آرام و راحت خودشان دریافت کنند. این مرکز توسط پزشکان متخصص و با تجربه در زمینه نفرولوژی اداره می‌شود.

برای رزرو نوبت و انجام مشاوره یا معاینه در منزل، می‌توانید با مرکز آرین طب تماس بگیرید. تیم مدیریتی مرکز آماده است تا نیازهای شما را دریافت و برنامه‌ریزی لازم را برای ویزیت پزشکی در منزلتان انجام دهد. اطلاعات تماس با مرکز آرین طب، شامل شماره تلفن، معمولاً در وب‌سایت یا درجریان اعلام شده است. از طریق تماس تلفنی، می‌توانید با تیم مرکز آرین طب در ارتباط باشید و نوبت مورد نظر خود را رزرو کنید.

 

برای دفع سنگ کلیه چه بخوریم؟

مصرف برخی از نوشیدنی‌ها و مواد غذایی می‌تواند به شما در دفع سنگ کلیه کمک کنند، این نوشیدنی‌ها و مواد غذایی عبارتند از:

آب

کمبود آب، یکی از شایع‌ترین دلایل تشکیل سنگ کلیه است. مصرف آب زیاد توصیه می‌شود، زیرا آب مواد موجود در ادرار را رقیق می‌کند و احتمال تشکیل سنگ کلیه را کاهش می‌دهد. همچنین، نوشیدنی‌های حاوی سیترات مانند لیموناد یا آب پرتقال نیز مفید هستند.

آب ریحان

برای دفع سنگ کلیه و تسکین علائم آن، می‌توانید از آب ریحان استفاده کنید. ریحان دارای خواص دارویی است که در تقویت بدن و تسکین بیماری‌های تنفسی موثر است. برای سنگ کلیه، ریحان یک درمان مفید است زیرا به تعادل مایعات، مواد معدنی و اسید اوریک در کلیه‌ها کمک می‌کند.

خرما

همچنین، خرما نیز می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به سنگ کلیه کمک کند. این میوه سرشار از منگنز، مس، منیزیم و سایر مواد مغذی ضروری است و دارای مقدار زیادی فیبر است که موجب پاکسازی کلیه‌ها و جلوگیری از ایجاد علائم عفونت کلیه می‌شود.

لوبیا قرمز

حاوی پروتئین و فیبرهای محلول و نامحلول، لوبیا قرمز برای سلامت دستگاه گوارش مفید است. همچنین، دارای کربوهیدرات‌های آهسته‌رهش است که برای بیماران دیابتی مناسب است. ویتامین B موجود در لوبیا به حل شدن سنگ‌ها و کاهش علائم عفونت کلیه کمک می‌کند.

آبلیمو و عسل

ترکیب آبلیمو و عسل یکی از سالم‌ترین اکسیرهاست؛ با فواید بسیاری برای سلامتی. لیمو، که سرشار از سیترات است، به مبارزه با سنگ کلیه کمک می‌کند و آب لیمو سیترات ادرار را افزایش می‌دهد، جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه را فراهم می‌آورد. مصرف ۵ تا ۶ لیوان آبلیمو با چند قاشق عسل، می‌تواند سریعاً سنگ‌ها را حل کرده و درد را کاهش دهد.

سرکه سیب

حاوی اسید استیک و مواد مغذی ضروری، اسید سیتریک موجود در سرکه سیب به حل کردن سنگ کلیه کمک می‌کند.

آب انار برای جلوگیری از علائم عفونت کلیه

برای جلوگیری از علائم عفونت کلیه، می‌توانید از آب انار استفاده کنید. انار منبعی غنی از فیبر، ویتامین B، ویتامین C، ویتامین K و پتاسیم است که با حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها، کلیه‌ها را سالم نگه می‌دارد و علائم عفونت کلیه را جلوگیری می‌کند. همچنین، پتاسیم موجود در انار به جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه کمک می‌کند و سطح اسیدیته ادرار را کاهش می‌دهد که احتمال ابتلا به سنگ کلیه در آینده را پایین می‌آورد.

مرکز آرین طب خدمات پزشکی مرتبط با مشکلات کلیه را به صورت منزلی ارائه می‌دهد، به این معنی که شما می‌توانید در محیط آرام و راحت خانه‌تان، بدون نیاز به رفت و آمد، از خدمات مشاوره، تشخیص و درمان مشکلات کلیه بهره‌مند شوید. برای رزرو وقت، کافیست با مرکز آرین طب تماس بگیرید و نوبت خود را تعیین کنید. این روش به ویژه برای افرادی که به دلیل مشکلات جسمی یا محدودیت‌های دیگر نمی‌توانند به مراکز پزشکی مراجعه کنند یا برای افرادی که ترجیح می‌دهند در محیط خانگی خود مورد معالجه قرار گیرند، بسیار مناسب است.

 

دردهای مرتبط با کلیه

درد کلیه چپ و راست، معمولاً در پشت شما، در نواحی زیر دنده‌ها و ستون فقرات سمت راست یا چپ احساس می‌شود. این درد ممکن است به نواحی دیگری از بدن مانند پهلوها، بالای شکم یا کشاله ران گسترش یابد. اگر سنگ کلیه دارید، معمولاً درد را در کمر، پهلو، پایین شکم یا کشاله ران احساس می‌کنید. لازم به ذکر است که درد ناشی از مشکلات عضلانی معمولاً در قسمت پایین کمر اتفاق می‌افتد، در حالی‌ که درد ناشی از مشکلات کلیوی معمولاً در پشت و زیر دنده‌ها احساس می‌شود. علائم عفونت کلیه و دیگر بیماری‌های مرتبط با آن، می‌تواند شامل تب، استفراغ، درد در پهلوها یا ادرار دردناک باشد.

درد کلیه راست و چپ ممکن است در اثر آسیب، بیماری یا عفونت کلیه‌ها ایجاد شود. از آنجایی‌ که کلیه‌ها به ستون فقرات و کیسه صفرا نزدیک هستند، مهم است که درد کلیه را از سایر علل درد متمایز کنید. بسته به علت زمینه‌ای، درد کلیه راست و چپ، می‌تواند مبهم و ضربان‌دار یا تیز و شدید باشد. درد کلیه معمولاً عمیق‌تر از کمردرد است و در قسمت فوقانی کمر، درست زیر دنده‌ها احساس می‌شود. همچنین باید به علائم عفونت کلیه نیز توجه کنید. این درد ممکن است یک کلیه یا هر دو کلیه را درگیر کند. علت این ناراحتی می‌تواند مربوط به داخل کلیه‌ها، مربوط به اندام بالای کلیه‌ها یا مربوط به انسداد یا اختلال در زیر کلیه‌ها باشد.

 

پزشک متخصص کلیه در منزل

 

علائم سنگ کلیه در زنان

اندازه سنگ کلیه می‌تواند متفاوت باشد؛ سنگ‌های ریز کمتر در کلیه‌ها یا بخش‌های دیگر دستگاه ادراری گیر می‌افتند. در زنان، علائم خفیف تا متوسط سنگ کلیه ممکن است هنگام عبور یک سنگ کوچک حاضر باشد، با این حال بسیاری از افراد ممکن است سنگ را بدون احساس درد دفع کنند. سنگ‌های بزرگتر ممکن است باعث درد، خونریزی، التهاب یا عفونت شوند، اما این علائم معمولاً تا زمانی که سنگ در مجرای ادرار حرکت نکند، ایجاد نمی‌شوند. در ادامه، برخی از علائم حرکت سنگ کلیه از طریق دستگاه ادراری در زنان را مورد بررسی قرار دهیم.

در برخی موارد، ممکن است سنگ در حالب گیر کند که باعث برگشت ادرار به کلیه شده و در نتیجه فشار و درد در قسمت پایین کمر ایجاد می‌شود. این علائم ممکن است در سمت چپ یا راست بدن رخ دهند و درد یا فشار معمولاً اولین نشانه سنگ کلیه است. علائم درد کلیه در زنان ممکن است بسیار ظریف باشند و به آرامی ایجاد شوند یا ناگهانی و بدون هشدار اولیه اتفاق بیافتند. درد کلیه ممکن است شدید باشد و به حالت تهوع یا استفراغ منجر شود. این درد معمولاً تیز و کوبنده است و با استراحت یا دراز کشیدن تسکین نمی‌یابد.

علائمی که ممکن است مشابه علائم عفونت کلیه و دستگاه ادراری (UTI) باشند، عبارتند از: تکرار ادرار کردن یا احساس دفع ادرار، درد یا ناراحتی در هنگام ادرار کردن، تغییر رنگ ادرار، بوی بد ادرار، وجود خون در ادرار و تب. در صورت تجربه هر یک از این علائم، بهتر است سریعاً به پزشک مراجعه کنید تا آزمایشات لازم را برای بررسی انجام دهید.

مرکز آرین طب پزشک متخصص کلیه خدمات پزشکی مربوط به کلیه را در منزل ارائه می‌دهد، به این معنی که افراد می‌توانند خدمات پزشکی مرتبط با مشکلات کلیه خود را در محیط آرام و راحت خانه‌شان دریافت کنند. این خدمات شامل مشاوره، تشخیص و درمان مشکلات مختلف کلیه می‌شود. برای رزرو وقت، افراد می‌توانند با مرکز آرین طب تماس بگیرند و نوبت خود را رزرو کنند. این روش برای افرادی که به دلیل مشکلات جسمی یا محدودیت‌های دیگر نمی‌توانند به مراکز پزشکی مراجعه کنند یا برای افرادی که ترجیح می‌دهند در محیط خانگی خود مورد معالجه قرار گیرند، بسیار مفید است.

 

برای مشاوره و درخواست خدمات پزشکی و پرستاری در منزل با کارشناسان آرین طب تماس بگیرید.

رزرو نوبت و هماهنگی: ۰۹۱۲۰۴۴۶۳۰۸
آرین طب ارائه ارائه‌دهنده انواع خدمات پزشکی از جمله پزشک متخصص در منزل (قلب، ریه، داخلی و…) و انواع خدمات پرستاری و تزریقات در منزل

 

برای تشخیص بیماری‌های کلیه چه آزمایشاتی انجام می‌شود؟

آزمایش خون و ادرار اطلاعاتی ارائه می‌دهد که میزان عملکرد کلیه‌ها و دفع مواد زائد بدن را نشان می‌دهد. این آزمایش‌ها همچنین می‌توانند نشانه‌های عفونت کلیه را تشخیص دهند. در ادامه، راهنمایی مفیدی برای آزمایش‌های استفاده شده برای ارزیابی عملکرد کلیه آورده شده است.

آزمایش خون برای بررسی علائم عفونت کلیه شامل سه آیتم مهم است: کراتینین سرم، نرخ فیلتراسیون گلومرولی (GFR) و نیتروژن اوره خون (BUN).

کراتینین سرم یک نشانگر زائد شدن کراتینین از فعالیت عادی ماهیچه‌ها است. مقادیر بالای کراتینین می‌تواند نشانه اختلال در عملکرد کلیه باشد. نرخ فیلتراسیون گلومرولی (GFR) نشان دهنده توانایی کلیه‌ها در دفع مواد زائد و مایعات اضافی از خون است. مقادیر کمتر از معیارهای طبیعی می‌توانند نشانه نقص عملکرد کلیه باشند. نیتروژن اوره خون (BUN) مقداری از نیتروژن اوره که از تجزیه پروتئین در بدن به دست می‌آید را نشان می‌دهد. افزایش سطح BUN می‌تواند نشانگر کاهش عملکرد کلیه باشد.

بیوپسی کلیه ممکن است برای شناسایی علل مختلفی از جمله روند بیماری کلیه، تعیین میزان آسیب در کلیه و یا بررسی دلایل ناکارآمدی پیوند کلیه انجام شود. این روش با استفاده از سوزن نازک برای برش قطعات کوچک بافت کلیه، جهت مطالعه تحت میکروسکوپ، اجرا می‌شود.

 

آزمایش‌ ادرار بلب تشخیص علائم عقونت کلیه

برخی از آزمایش‌های ادرار به مقدار کمی ادرار نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر نیاز به جمع‌آوری ادرار در طی ۲۴ ساعت دارند. آزمایش ادرار ۲۴ساعته میزان تولید ادرار و نشت پروتئین از کلیه را در یک روز اندازه‌گیری می‌کند و می‌تواند به ارزیابی دقیق‌تری از عملکرد کلیه کمک کند.

آنالیز ادرار شامل معاینه میکروسکوپی نمونه ادرار و تست دیپ‌استیک است. تست دیپ‌استیک با تغییر رنگ نوار وجود ناهنجاری‌هایی از جمله پروتئین، خون، باکتری و غیره را نشان می‌دهد. این آزمایش می‌تواند به تشخیص اختلالات کلیه و مجاری ادراری کمک کند.

پروتئین ادرار ممکن است به عنوان بخشی از آزمایش ادرار یا جداگانه انجام شود و میزان اضافی پروتئین در ادرار را نشان می‌دهد.

میکروآلبومینوری یک تست حساس است که مقدار کمی پروتئین آلبومین در ادرار را تشخیص می‌دهد و برای افرادی که در معرض خطر ابتلا به بیماری کلیوی هستند، مفید است.

نسبت آلبومین به کراتینین (ACR) میزان آلبومین در ادرار را با مقدار کراتینین در ادرار مقایسه می‌کند و می‌تواند نشانگر اختلالات کلیه باشد.

پاکسازی کراتینین میزان کراتینین موجود در نمونه ادرار ۲۴ ساعته را با سطح کراتینین خون شما مقایسه می‌کند تا نشان دهد که کلیه‌ها چه مقدار مواد زائد را فیلتر می‌کنند.

 

خدمات پزشک کلیه در منزل و وظایف آن

خدماتی که متخصص نفرولوژی در منزل انجام می‌دهد شامل:

معاینه فیزیکی بیمار: ابتدا با پرسش سوالات درباره سابقه پزشکی بیمار و داروهای مصرفی، شروع می‌کند. سپس علائم بیمار را بررسی و معاینه فیزیکی انجام می‌دهد. در صورت لزوم، آزمایشات لازم مانند نمونه خون و ادرار را تجویز کرده و در محل نمونه‌برداری فعالیت می‌کند.

تجویز درمان‌های لازم: پس از تشخیص مشکل، درمان‌های موردنیاز را از جمله دارو درمانی، دیالیز و جراحی تجویز می‌کند و در صورت لزوم بیمار را به متخصص دیگری ارجاع می‌دهد.

ارائه نکات مراقبت از کلیه: نکاتی درباره مراقبت از کلیه مانند میزان مصرف مایعات و مشورت با پزشک تغذیه را آموزش می‌دهد و به علائمی که بیمار تجربه می‌کند توجه می‌کند.

بررسی روند بهبودی بیمار: نفرولوژیست با مراجعه به منزل بیمار، روند بهبودی او را تحت نظر قرار می‌دهد، از تحت درمان قرار گرفتن با داروها یا دیالیز گرفته تا جراحی.

 

پزشک متخصص کلیه در منزل

 

مزایای پزشک متخصص کلیه در منزل

ویزیت دکتر نفرولوژی در منزل برخی مزایایی دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • فراهم کردن شرایط مشاوره بدون عجله و در محیط آرام که برای بیماران مفید است.
  • ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و با آرامش بیشتر از طریق معاینه مطلبوتر.
  • افزایش رضایت بیماران و احساس آرامش بیشتر به دلیل محیط خانگی.
  • کاهش احتمال انتقال عفونت‌های بیمارستانی به بیماران.
  • صرفه جویی در هزینه‌های بیمارستانی و کاهش هزینه‌های بیماران.
  • تسهیل دریافت خدمات درمانی برای بیماران با شرایط خاصی مانند معلولیت یا کهولت سن.
  • فراهم کردن امکان دریافت خدمات پس از ترخیص از بیمارستان و انجام تشخیص‌های پیش از مراجعه به بیمارستان برای درمان‌هایی مانند جراحی.

 

متخصص نفرولوژی در منزل تهران

  • پزشک متخصص کلیه در منزل قیطریه
  • پزشک متخصص کلیه در منزل زعفرانیه
  • پزشک متخصص کلیه در منزل تهران
  • پزشک متخصص کلیه در منزل کامرانیه
  • پزشک متخصص کلیه در منزل فرمانیه
  • ویزیت متخصص کلیه در خانه تهران
  • پزشک متخصص کلیه در منزل الهیه
  • پزشک متخصص کلیه در منزل پاسداران
  • پزشک متخصص کلیه در منزل جردن
  • پزشک متخصص کلیه در منزل شمال تهران

 

در آخر…

نفرولوژیست ها می توانند به صورتی بیماری های مربوطه را مداوا کنند که بر روی کلیه ها و قابلیت آن ها موثر واقع شود مثل نارسایی های کلیوی یا دیابت. پس چنانچه دچار بیماری و مشکلات کلیوی شده اید و قادر به مراجعه نزد متخصص نیستید، پیشنهاد می کنیم در حداقل زمان ممکن برنامه ریزی ویزیت متخصص نفرولوژی در منزل را انجام دهید. مجموعه آرین طب با بهترین نفرولوژیست ها آماده اعزام پزشک و خدمت رسانی به شما عزیزان است.

دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

هم میهن

رزرو نوبت ویزیت پزشک متخصص نفرولوژی (کلیه) در منزل:

Loading...

آمپول ویتامین ب ۱۲
ویتامین B12 یک ماده مغذی حیاتی است که برای حفظ سلامتی بدن بسیار اساسی است. کمبود این ویتامین می‌تواند منجر
سرم قندی
سرم دکستروز یکی از انواع سرم‌های قندی است که حاوی دکستروز، یک نوع قند، است. دکستروز منبعی از کالری و
تزریق کورتون در منزل
تزریق کورتون یک روش درمانی مؤثر و گزینه‌ای کارآمد است که برای کاهش التهاب‌ها استفاده می‌شود. بااین‌حال، استفاده نادرست یا
تزریق آنتی بیوتیک در منزل
با توسعه فناوری و ارائه خدمات بهداشتی در منزل، امروزه می‌توانید پرستاری را برای انجام تزریق آنتی‌بیوتیک به خانه‌تان دعوت
آمپول دکسپانتنول
مصرف آمپول دکسپانتنول(Dexpanthenol ampoule) به‎عنوان درمان کمکی در چندین بیماری مورداستفاده قرار می‌گیرد. این ویتامین در کاهش علایم نوروپاتی دیابتی،
آمپول بیوتین
داشتن موهای پرپشت و جذاب برای زیبایی و جلب‌توجه بسیار مؤثر است. برای حفظ و بهبود حالت موها، ارائه ویتامین‌ها