پزشک متخصص ریه در منزل (عفونت، آسم و آلرژی)

پزشک متخصص غدد در منزل

پزشک متخصص ریه در منزل (عفونت، آسم و آلرژی) 

اگر به دنبال تشخیص دادن بیماری ریه هستید یا متوجه شدید که برای نفس کشیدن به زحمت می‌افتید. ویزیت پزشک متخصص ریه (آسم، آلرژی) در منزل راه حلی است که می‌تواند مشکل شما را برطرف کند.

پزشک ریه، متخصصی می‌باشد که پزشک سیستم تنفسی است. اگر از شکم شما تا قسمت ریه‌ها دارای درد یا فشار است، ریه‌ها یا هر بخش دیگری از سیستم تنفسی را درگیر خواهد کرد. متخصص ریه، یک راه حل برای تشخیص و درمان مریضی شما است.

ویزیت متخصصان ریه

این متخصصان آموزش های کافی داخلی را سپری می‌کنند. آنها مدرک مورد نیاز خود را دریافت می‌نمایند، علم پزشکی داخلی را به طور کامل میگذرانند. بعد از آن چندین سال به عنوان یک عضو در بخش ریه شناسی تمرکز می‌کنند که فعالیت های آن‌ها شامل مراقبت های خاص هم است. بعد از آن، آنها باید امتحانات و آزمون های خیلی خاصی را بگذرانند و در این آزمون‌ها قبول شوند، و تنها در این صورت می‌باشد که می‌توانند به عنوان یک پزشک ریه معتبر بورد دریافت کنند.

در صورتی که سیستم تنفسی به تنهایی یک تخصص می‌باشد، پزشکان ریه می‌توانند حتی بیشتر از این نیز به دنبال دریافت تخصص باشند. بعضی از این پزشکان بر بیماری های ویژه ثمل آسم، فیبروز ریوی و COPD تمرکز می‌کنند. بعضی دیگر از آن‌ها ، مثل بیماران کودکان یا بزرگسالان، گروه خاصی را درمان می‌کنند.

از آنجا که خیلی از بیماری های ریه و قلب نشانه مشابهی به هم دارند، پزشکان ریه عموما زمان تشخیص دادن بیماران همراه با متخصصان قلب عمل می‌کنند. مریضانی که برای تنفس کردن دچار مشکل هستند نیز پزشک متخصص ریه باید آن را درمان کند. با توجه به نتایج حاصل شده از تحقیقات بر روی مریضان در محل خانه فرایند بهبودی را سریعتر طی می‌کنند. ویزیت کردن متخصص ریه در منزل یک گزینه مناسب برای استفاده است.

چگونه یک متخصص ریه می‌تواند به شما کمک کند.

یک متخصص ریه با مریضانی که با مریضی های جدی یا خطرناک تنفسی مواجه هستند کار می‌کند. در صورتی که پزشکان مراقبت های اولیه خواهند توانست شرایط کم یا کوتاه مدت مثل مواردی که از سرماخوردگی یا عفونت تنفسی برخواسته را کنترل نمایند. برای تشخیص دادن، درمان کردن و مدیریت نمودن مریضی های پیچیده‌تر که در ابتدای این لیست ریه‌ها قرار دارند باید به یک پزشک ریه مراجعه نمایید.

اگر با یکی از بیماری های مربوط به تنفس دست و پنجه نرم می‌کنید، تشخیص دادن دقیق اولین گام می‌باشد. یک متخصص ریه از شیوه‌هایی مثل اسپیرومتری، عمل خون، سی تی اسکن، برونکوسکوپی برای تشخیص دادن مریضی خطرناک ریه استفاده می‌نمایند.

پزشک متخصص با ویزیت شدن در خانه میتوانند در شرایط مناسب تری برنامه های درمانی را مطابق با شما تجویز کنند. و راحت‌تر پروسه درمان او را دنبال کنند و طبق شرایط او روند درمان را در پی گیرند.

چگونه یک متخصص ریه پیدا کنیم

اگر با هر یک از مشکلات تنفسی و مشکلات مربوط به ریه و آسم دست و پنجه نرم می‌کنید، یا از نتایجی که از پزشک عمومی حاصل کرده اید راضی نیستید. وقت آن رسیده است که یک پزشک متخصص در زمینه ریه را پیدا نمایید. شیوه های مختلفی برای پیدا کردن یک متخصص تنفسی وجود دارد.

یکی از گزینه های پیش رو در این شرایط این است که از پرستاران مراقبت های اولیه درخواست نمایید تا شما را به بهترین پزشکان وصل کنند. خیلی از پزشکان ارتباطات خوبی با همدیگر دارند شما می‌توانید به این پرستاران اعتماد کنید و به پزشکی که آن‌ها معرفی کرده مراجعه کنید.

برخی اوقات رفتن پیش یک پزشک متخصص مشکل است می‌توانید از گزینه خدمات رسانی در منزل استفاده کنید و یک متخصصی را پیدا کنید که در منزل شما نیز حاضر به خدمت رسانی است و از او درخواست کنید تا به منزل شما بیاید. مجموعه آرین طب یک مجموعه قابل اعتماد است که این خدمات را با بهترین نیروها و با کمترین قیمت انجام می‌دهد.

پزشک متخصص ریه در منزل تهران

  • دکتر ریه در منزل قیطریه
  • پزشک متخصص ریه در منزل زعفرانیه
  • دکتر ریه در منزل کامرانیه
  • دکتر متخصص ریه در منزل فرمانیه
  • پزشک ریه در منزل الهیه
  • پزشک متخصص ریه در منزل جردن
  • دکتر ریه در منزل پاسداران
  • پزشک متخصص ریه در منزل شمال تهران
  • دکتر متخصص ریه در منزل غرب تهران
سخن پایانی

در این مقاله مطالبی کامل در رابطه با پزشک متخصص ریه صحبت کردیم. بسیاری از بیماران که مشکل ریه و تنفس دارند نمی‌توانند در این شرایط هوای آلوده کلان شهرها به بیرون خانه بروند بنابراین بهترین گزینه برای این بیماران استفاده کردن از گزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل است.

مجموعه آرین طب این شرایط را فراهم کرده تا شما بتوانید به راحتی از خدمات درمانی مربوطه با کمترین هزینه در منزل و محل کار خود بهره مند شوید.

 دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

حرفه نیوز

 

رزرو نوبت ویزیت پزشک متخصص ریه (آسم، آلرژی) در منزل:

Loading...

بیماری سلیاک
بیماری سلیاک(Celiac disease)، یک بیماری گوارشی مزمن است که به واسطه حساسیت به گلوتن، یک نوع پروتئین موجود در گندم،
بیماری کرون
بیماری کرون (Crohn’s disease) یکی از بیماری‌های التهابی مزمن است که بر روی دستگاه گوارش اثر می‌گذارد. این بیماری می‌تواند
قرص پنی سیلین
پنی‌سیلین‌ها، گروهی از آنتی‌بیوتیک‌ها هستند که ابتدا از جنس قارچ‌های پنی‌سیلیوم استخراج شده‌اند. این داروها برای مبارزه با عفونت‌های باکتریایی
آمپول پنی سیلین 6.3.3
آمپول پنی سیلین 633 (Penicillin ampoule 633) یکی از داروهای مهم در دسته آنتی‌بیوتیک‌ها است که برای مبارزه با عفونت‌های باکتریایی
حساسیت به پنی سیلین
حساسیت به پنی سیلین(Allergy to penicillin)، یکی از اختلالات جدی سیستم ایمنی بدن است که ممکن است در برخی از
درمان یبوست
هر روزی، بدن ما یک سیستم پیچیده را اجرا می‌کند، از جایی که غذا وارد بدن می‌شود تا زمانی که