روانپزشک در منزل

روانپزشک در منزل تهران

روانپزشک در منزل

امکان دارد برای شما در بین دوستان و آشنایان این طور شرایطی  پیش آمده باشد که اشخاص مبتلا به بعضی از مریضی‌ها به خاطر شرایط خاص، نیاز به همراهی یک پزشک روانپزشک در منزل دارند. این کار به شدت بر روی روند بهبودی آن‌ها کمک می‌کند. با توجه به این که امکان حضور هر روزه در مطب روانپزشک وجود ندارد پس چه باید کرد؟ در این نوشته راه حل را بیان خواهیم کرد.

چگونه از بیمار روانی در منزل نگهداری کنیم؟

 مجموعه آرین طب برای بهبود یافتن و سلامتی بیمارانی که شرایط رفتن به درمانگاه را ندارند، امکان آوردن پزشک به منزل را فراهم کرده است. حضور بیست و چهارساعته یک پزشک روانپزشک در منزل می‌تواند نقش بسزایی در بازیافت بهبود و سلامتی او خواهد داشت ، به دلیل این که وقتی حال بیمار رو به وخیم شدن است در صورتی که روانپزشک در کنار او باشد، امکان دارد جلوی افزایش وخامت را بگیرد و به بهبودی او کمک کند.

هزینه روانپزشک در منزل

هزینه روانپزشک در خانه همانند بقیه پزشکان و مطابق با ابلاغیه وزارت بهداشت به مجموعه های خدمات درمانی تنها برای حق ویزیت می‌باشد. در صورتی که خدمات اضافه‌ای از سوی پزشک متخصص انجام گیرد به صورت جداگانه حساب خواهد شد. تمام تلاش پرسنل این مجموعه کسب رضایت مشتریان عزیز است و تعرفه های بیان شده هم با در نظر گرفتن این مهم خواهد بود بنابراین نگران این نباشید که هزینه های سنگین بر شما تحمیل می‌شود.

ویزیت روانشناس در منزل

روانپزشک را مشاور هم می‌گویند چرا که اختیار گفتاردرمانی، روانکاوی و بقیه تکنیک های  مربوط به روانشناسی به غیر از تجویز کردن دارو یا انجام انواع آزمایشات پزشکی را خواهد داشت. هرگز از ویزیت کردن روانپزشک در منزل برای برطرف کردن مشکلات روحی و روانی نگرانی و دغدغه‌ای نداشته باشید.

هر کسی در یک مرحله از زندگی خود تحت فشار های عصبی قرار می‌گیرد که این فشارها بر اثر مرگ عزیزان آن‌ها اتفاق می‌افتد، به وجود آمدن خلاهای عاطفی به خاطر ترک کردن همسر، مشکلات عصبی ورشکستی و… روبه رو خواهد شد. مشورت کردن با بهترین روانپزشکان در منزل تهران علاوه بر اینکه نگرانی شما را کمتر می‌کند به ذهن شما این اجازه را خواهد داد تا خودتان راه حلی که به درد بخور است را برای برخورد با واقعیت را پیدا کنید. بعد از مشاوره با روانپزشک و دریافت توانایی تسلط بر اوضاع می‌توانید با بقیه برخورد همراه با عزت نفس داشته باشید.

خدمات روانپزشکی و روانشناسی در منزل

اگر از مشکلاتی که در این قسمت بیان می‌شود رنج می‌برید توصیه ما به شما این است که از خدمات روانپزشکی و روانشناسی استفاده کنید چرا که بیشتر مراجعه کنندگان به بهترین مرکز روانپزشکی در شهر تهران یعنی آرین طب در این طیف‌ها جا می‌گیرند:

افراد معتادی که دارای انگیزه هستند و به دنبال پیدا کردن بهترین روانپزشک برای ترک اعتیاد می‌باشند.

بیش فعالی در بچه‌ها و بزرگسالان

افسردگی زیاد

برای برطرف کردن اختلال دو قطبی

برای رفع استرس بعد از وقوع سانحه

روانگسیختگی

برای دور کردن اختلالات اضطرابی

توهمات ترسناک

برای افکار خودکشی

روانپزشک در منزل تهران
  • روانپزشک در منزل قیطریه
  • پزشک روانپزشک در منزل زعفرانیه
  • دکتر روانپزشک در منزل کامرانیه
  • روانپزشک در منزل فرمانیه
  • دکتر روانپزشک در منزل الهیه
  • پزشک روانپزشک در منزل جردن
  • روانپزشک در منزل پاسداران
  • پزشک روانپزشک در منزل شمال تهران
  • دکتر روانپزشک در منزل غرب تهران
  • روانپزشک تهران

روانپزشک خانم در منزل تهران

بانوان برای بیان کردن احساسات خود با کسی که هم جنس آن‌ها باشد راحت ترند. صحبت کردن در رابطه با مسائل خصوصی نیاز به ویزیت روانپزشک زن در تهران دارد. علاوه بر مسائل اجتماعی ؛ برخی از مسائل خانوادگی و مشکلاتی که با فرزندان است نیاز به داشتن اعصاب فولادین دارد. برای همین است که بسیاری از مردم در مطب های روانپزشکان صف می‌بندند اما خیلی‌ها این امکان را ندارند که در شلوغی‌ها و ترافیک بتوانند خود را به مطب برسانند.

مجموعه آرین طب این نیاز را احساس کرده و برای برطرف کردن آن اقدام به اعزام روانپزشک در خانه نموده است. شما عزیزان که در شهر تهران هستید می‌توانید با برقراری ارتباط با مجموعه آرین طب از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعاتی در رابطه با روانپزشک در منزل خواندیم. بسیاری از مریضی های روحی و روانی وجود دارد که نیاز است برای درمان آن‌ها به روانپزشک مراجعه شود.

مجموعه آرین طب این مشکل را آسان کرده و برای راحتی شما عزیزان امکان اعزام یک روانپزشک خوب را به خانه شما فراهم کرده است. شما عزیزان می‌توانید از خدمات با کیفیت و ارزان قیمت این مجموعه استفاده کنید و بهترین روانپزشکان را در کنار بالین بیمار بیاورید.

دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

خبر فارسی

 

رزرو نوبت ویزیت روانپزشک در منزل:

Loading...

کمبود منیزیم
کمبود منیزیم(Magnesium deficiency) یک مشکل شایع در جوامع مختلف است که در سلامتی افراد موثر است. منیزیم به عنوان یک
زینک
زینک یکی از مواد معدنی حیاتی است که در بسیاری از فرایندهای بدنی نقش دارد. این عنصر معدنی به رشد
آتنولول
مطالعه‌ای روی داروها و تأثیرات آن‌ها بر سلامتی انسان‌ها به عنوان یکی از زمینه‌های پرکاربرد و مهم در علوم پزشکی
قرص دیلتیازم
فشار خون بالا  بیماری شایعی است که در صورت عدم درمان می تواند به سلامت مغز، قلب، عروق خونی، کلیه‌ها
قرص بیزوپرولول
قرص بیزوپرولول(Bisoprolol tablets) یکی از داروهای مهم و پرکاربرد در درمان برخی از مشکلات قلبی است که در اینجا قصد
قرص رپاگلینید
دیابت نوع 2، زندگی خیلی از انسان‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده‌است. کنترل مؤثر دیابت می‌تواند خطر حمله قلبی و سکته