پزشک متخصص قلب و عروق در منزل (فوق تخصص قلب)

پزشک متخصص قلب و عروق در منزل

در نظر داشته باشید یکی از شیوه های ساده که برای مراجعه کنندگان درد خاصی را ندارد انجام نوار قلب است. در واقع زمانی که یک بیمار طبق تجویز پزشک بایستی نوارقلب انجام دهد پزشک به خوبی می‌تواند به بررسی فعالیت قلب به طور کاملاً دقیق بپردازد. به منظور اینکه بتوان دیواره های قلب، شرایط سرخرگ و دریچه ها را مورد بررسی قرار داد بایستی تست پیچیده‌تری صورت بگیرد که همواره تحت عنوان اکوی قلب معرفی می گردد. زمانی که بیمار با تجویز پزشک اکوی قلب را انجام می دهد در واقع پزشک متخصص قلب و عروق در منزل با استفاده از این تست می تواند نحوه پمپاژ قلب و ضربان را متوجه شود.

هرگاه شخصی در نواحی قفسه سینه دچار سوزش و احساس درد می شود و احساس می کند که ضربان قلبش شدت یافته است و یا اینکه در برخی از موارد تنگی نفس برای او اتفاق می‌افتد انجام اکو قلب در منزل بهترین آزمایشی است که پزشک همواره برای بیماران خود نسبت به سلامت قلب تجویز می کند.

در برخی از مواقع اضطراری نیاز است که افراد از پزشک متخصص قلب و عروق در منزل کمک بخواهند، در چنین شرایطی می توان از خدماتی که پزشک متخصص قلب و عروق در منزل برای بیمار ارائه می کند بهره مند شد؛ البته شما می توانید این خدمات را از مجموعه آرین طب درخواست کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به خدماتی که نیاز دارید دست پیدا کنید.

 

ویزیت متخصص قلب در منزل آرین طب (ویزیت فوق تخصص قلب در منزل)

برای بیماران قلبی بهتر است که تا جای ممکن در محل‌های شلوغ و ترافیک قرار نگیرند اما در زمانی که نیاز به مراجعه به پزشک دارند باید درگیر ترافیک و آلودگی هوا شوند. همچنین انتظار در صف‌های طولانی مطب‌ها و بیمارستان‌ها برایشان سخت و خطرناک است. ما در آرین طب امکان ویزیت پزشک متخصص قلب و فوق تخصص قلب در منزل را برای شما فراهم کردیم. فقط کافی است با شماره 09120446308 تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن پزشک متخصص به محل شما (منزل و سرکار) اعزام کنیم. در صورتی که در حین تشخیص و درمان نیاز به اکو قلب و نوار قلب هم پیدا کنید این خدمات را نیز در منزل به شما ارائه می‌دهیم.

آرین طب

 

برای مشاوره و درخواست خدمات پزشکی و پرستاری در منزل با کارشناسان آرین طب تماس بگیرید.

رزرو نوبت و هماهنگی: ۰۹۱۲۰۴۴۶۳۰۸
آرین طب ارائه ارائه‌دهنده انواع خدمات پزشکی از جمله پزشک متخصص در منزل (قلب، ریه، داخلی و…) و انواع خدمات پرستاری و تزریقات در منزل

 

انجام خدمات گوناگون از سوی پزشک متخصص قلب و عروق در منزل

ممکن است برخی از افراد شاهد نشانه ها و علائم مختلفی در قلب باشند و در این ناحیه حساس از بدن احساس درد خفیف و یا شدید داشته باشند که بایستی به سرعت به پزشک مراجعه کنند تا پزشک نوع بیماری وی را تشخیص دهد. در صورتی که تشخیص بیماری به سرعت و به موقع انجام شود تا حد زیادی در نجات جان بیمار موثر واقع می شود. در برخی از مواقع ممکن است شرایط برای بیمار مهیا نباشد که بتواند از مکانی به مکان دیگر انتقال یابد لذا در چنین حالتی می توان از پزشک متخصص قلب و عروق در خانه درخواست کمک نمود. این پزشک تمامی خدماتی که در بیمارستان و یا مطب برای بیماران انجام می شود را برای بیمار خود در منزل انجام خواهد داد و تمامی سعی خود را می‌کند تا شرایط بیمار را همچون گذشته بهتر سازد.

در برخی از موارد اتفاق افتاده است که به خاطر دیر رسیدن بیمار احتمال بروز عارضه قلبی برای وی وجود داشته است و یک شخص دچار سکته قلبی شده، به همین خاطر بایستی برای بیمار شرایطی را ایجاد نمود که وضعیت وی نسبت به گذشته بهتر شود، از این رو می توان جهت نجات جان بیمار از پزشک متخصص قلب و عروق در خانه و خدماتی که همواره برای آنان ارائه می کند بهره مند شد. از جمله مواردی که منجر به نجات جان بیماران می گردد، ویزیت در خانه دکتر قلب است. انجام اکو و نوار قلب در منزل که توسط دکتر متخصص قلب و عروق در منزل انجام می شود منجر به نجات بیمار می شود.

به طور کلی می توان از مجموعه آرین طب در این خصوص درخواست کمک نمود و بخواهید که برای شما بهترین متخصص قلب و عروق در منزل را معرفی کند تا شما نیز از طریق بهره مندی از تمامی خدمات آرین طب مشکل ایجاد شده برای بیمار را برطرف سازید.

چگونه می‌توان از مزایای نوار قلب در منزل بهره‌مند شد؟

به منظور اینکه بتوان نوار قلب را انجام داد در واقع الکترودهایی از یک دستگاه به بخش‌هایی از بدن شخصی که دچار بیماری قلبی شده است اتصال می یابد تا این دستگاه به خوبی بتواند فعالیت های الکتریکی که قلب انجام می دهد را بر روی کاغذ های مخصوص به صورت درجه بندی شده به ثبت برساند. در واقع انجام نوار قلب یک تست بسیار ساده است که همراه با درد نیست و با استفاده از این آزمایش می توان تمامی فعالیت های الکتریکی قلب بیمار را به خوبی مشاهده نمود و پزشک نیز می‌تواند بر اساس این فعالیت ها شرایط بیمار را تشخیص دهد، از این رو با تجویز نسخه مخصوص بیمار بر اساس شرایط جسمانی وی سعی در بهتر نمودن حالش را دارد.

در برخی از مواقع احتمال دارد که برای بیمار وضعیتی ایجاد گردد که جهت انجام تست و آزمایش نوار قلب نتواند به بیمارستان یا درمانگاه حضور پیدا کند در چنین شرایطی بهتر است با استفاده از پزشک متخصص قلب و عروق نوار قلب در منزل صورت بگیرد که یکی از بهترین گزینه ها جهت ارسال پزشک متخصص قلب و عروق در منزل مجموعه آرین طب می باشد.

 

وظایف متخصص قلب در منزل

بررسی وضعیت بیمار پزشک متخصص قلب در خانه، با استفاده از اطلاعاتی که از علائم، سابقه خانوادگی، دردها و توضیحات بیمار و اطرافیان به دست می‌آورد، شروع به معاینه (ضربان قلب، فشارخون و …) بیمار می‌کند.

تشخیص بیماری قلبی متخصص قلب در تهران بر اساس تشخیص اولیه که بعد از معاینه دقیق صورت می‌گیرد، اقدامات تشخیصی تکمیلی مانند آزمایشات خاص، عکسبرداری از قلب، اکو قلب، تست استرس و ورزش و … را در منزل انجام می‌دهد.

درمان بیماری قلبی پزشک متخصص قلب در تهران بعد از بررسی و تفسیر آزمایشات، اکو و نوار قلب به معالجه و درمان بیمار می‌پردازد. بسیاری از درمان‌ها با کمک پرستار در منزل انجام می‌شود.

مراقبت پس از درمان متخصص عروق در منزل، برای دوام مداوای بیمار، توصیه‌هایی مانند تغییر سبک زندگی، ورزش کردن و … را می‌کند و نیاز است تا مدتی بیمار را تحت نظر داشته باشد. در صورت نیاز، برای اعزام پرستار اقدام می‌کند.

 

پزشک متخصص قلب و عروق در منزل

 

پزشک متخصص قلب و عروق در تهران

  • متخصص قلب در منزل جردن
  • پزشک متخصص قلب و عروق در منزل زعفرانیه
  • دکتر متخصص قلب و عروق در منزل کامرانیه
  • متخصص قلب و عروق در منزل فرمانیه
  • پزشک متخصص قلب و عروق در منزل تهران
  • پزشک متخصص قلب و عروق در منزل شیان
  • دکتر متخصص قلب در منزل قیطریه
  • پزشک قلب و عروق در منزل هروی
  • پزشک متخصص قلب و عروق در منزل آجودانیه
  • متخصص قلب و عروق در منزل پاسداران
  • دکتر متخصص قلب و عروق در منزل الهیه
  • متخصص قلب در منزل تهران

 

 

ویزیت متخصص قلب و عروق در منزل چگونه انجام می‌شود؟

ویزیت متخصص قلب در خانه می‌تواند به کسانی که ملزم به ماندن در خانه هستند کمک زیادی کند. گاهی اوقات گرفتن نوبت پزشکی در مطب یا مراکز درمانی آسان نیست و ممکن است مدت زمان زیادی را باید در انتظار باشید. این موضوع باعث اتلاف زمان برای کسانی که دچار بیماری‌های قلبی عروقی هستند می‌شود و استرس نیز ممکن است برای قلب این افراد مفید نباشد. فرایند ویزیت متخصص قلب در منزل به صورت زیر است:

معاینه بالینی

پزشک با استفاده از گوشی پزشکی عملکرد قلب را ارزیابی می‌کند. همچنین، فشار خون و سایر علائم ظاهری بیمار را نیز بررسی می‌کند.

گرفتن شرح حال و سوابق بیماری

متخصص قلب سؤال‌هایی را درباره سابقه ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و بیماری‌های زمینه‌ای در فرد و اعضای خانواده مانند فشار خون بالا و دیابت و همچنین داروهای مصرفی، می‌پرسد.

تفسیر نتایج آزمایش‌های تشخیصی

متخصص قلب بعد از معاینه و گرفتن شرح حال بیمار، در صورتی که قبلاً آزمایش‌های تشخیصی نیز انجام شده باشد، به تفسیر آن‌ها پرداخته و بر اساس آن‌ها تصمیمات درمانی اتخاذ می‌کند.

تجویز داروهای مورد نیاز

با بررسی بیمار و تفسیر نتایج آزمایش، متخصص قلب در صورت لزوم داروهای مورد نیاز را برای درمان و کنترل بیماری‌های قلبی عروقی و عوارض آن تجویز می‌کند.

ارجاع بیمار به مراکز درمانی در صورت لزوم

در صورتی که بیمار نیاز به مراقبت و درمان جدی پزشکی از قبیل آنژیوگرافی، عمل بای پس قلب و موارد دیگر داشته باشد، متخصص او را به مراکز تخصصی درمانی ارجاع خواهد داد.

انجام نوار قلب

نوار قلب در منزل یکی از روش‌های تشخیص بیماری‌های قلبی عروقی است. پزشک معالج با استفاده از این آزمایش می‌تواند گرفتگی و تنگی عروق قلبی، آریتمی و حمله‌های قلبی را تشخیص دهد. نوار قلب می‌تواند در خانه نیز انجام شود و پزشک معالج شخصاً نوار قلب را برای بیمار انجام می‌دهد.

انجام اکوکاردیوگرافی

اکوکاردیوگرافی با استفاده از امواج صوتی تصاویری از قلب تولید می‌کند. این کار توسط یک دستگاه قابل حمل انجام می‌شود. متخصص قلب با اکوی قلب نحوه ضربان قلب و پمپاژ خون را مشاهده و برای شناسایی بیماری‌های قلبی از آن استفاده می‌کند.

انجام هولتر ریتم

تست مانیتور هولتر معمولاً پس از انجام تست نوار قلب انجام می‌شود، به ویژه اگر نوار قلب اطلاعات کافی در مورد وضعیت قلبی بیمار را به پزشک ندهد. متخصص قلب برای تشخیص اینکه آیا مشکل ریتم قلبی در بیمار وجود دارد یا خیر، دستگاه کوچکی را توسط چند الکترود به بدن شما وصل می‌کند. بیمار باید این دستگاه را طی مدت زمان مشخصی با خود حمل کند. متخصص نیز راهنمایی لازم را برای این کار به بیمار می‌دهد.

انجام هولتر فشار خون

انجام این تست برای رد یا تایید تشخیص فشار خون بالا و ارزیابی نتایج درمانی فشار خون بالا ضروری است. متخصص قلب برای هولتر فشار خون، از یک دستگاه فشارسنج دیجیتال کوچک که به کمربندی در اطراف بدن و یک فشارسنج که دور بازوی فوقانی بیمار متصل می‌شود، استفاده می‌کند. بیمار باید این دستگاه را به مدت 24 ساعت با خود حمل کند.

 

پزشک متخصص قلب و عروق در منزل

 

چه زمانی به ویزیت پزشک قلب در منزل نیاز داریم؟ (ویزیت فوق تخصص قلب در منزل)

قلب شما یک عضله سخت‌کوش است که بیش از 100 هزار بار در روز می‌تپد. بنابراین، مراقبت پیشگیرانه از این اندام حیاتی بسیار مهم است. بیماری‌های قلبی، عامل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان هستند. برای افرادی که بیماری قلبی شناخته‌ شده ندارند، دانستن زمان مراجعه به متخصص قلب ممکن است دشوار باشد. در ادامه، 10 دلیل برای ویزیت متخصص قلب در منزل تهران آورده شده است.

اگر درد در قفسه سینه را تجربه می‌کنید

درد قفسه سینه یکی از نشانه‌های بارز مشکلات قلبی است. در حالی‌ که علل دیگری نیز برای درد قفسه سینه وجود دارد که به قلب مربوط نمی‌شود، اما فشار قفسه سینه که با فعالیت اتفاق می‌افتد یا بدتر می‌شود، نگران‌کننده‌ است. زیرا می‌تواند نشانه‌ای از نرسیدن خون کافی به قلب باشد. ویزیت متخصص قلب در خانه تهران می‌تواند در تشخیص علت و برنامه درمانی مناسب به شما کمک کند. درد قفسه سینه همچنین ممکن است نشانه حمله قلبی باشد که یک مسئله جدی تهدید‌کننده‌ زندگی است. بنابراین بهتر است این علائم را بشناسید و اگر فکر می‌کنید دچار حمله قلبی شده‌اید، با مرکز آرین طب تماس بگیرید. به یاد داشته باشید که علائم حمله قلبی ممکن است برای مردان و زنان متفاوت باشند. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با مرکز خدمات درمانی آرین طب تماس بگیرید تا ما بهترین پزشک متخصص قلب را به منزل شما اعزام کنیم.

سابقه سیگار کشیدن

سیگار، یکی از عوامل بسیار خطرناک برای بروز بیماری‌های قلبی است که ممکن است منجر به فشار خون بالا و سرطان شود. اگر سابقه سیگار کشیدن دارید، حتما به متخصص قلب در خانه مراجعه کنید.

بیماری مزمن کلیوی

اگر کلیه‌های شما به درستی کار نکنند، خطر ابتلا به بیماری قلبی افزایش می‌یابد. بیماری کلیوی با فشار خون بالا و بیماری شریانی مرتبط است. یک دکتر متخصص قلب در منزل می‌تواند در مورد این‌ که چگونه بیماری کلیوی بر قلب شما تاثیر می‌گذارد، توضیح دهد و به شما کمک کند تا خطر بروز بیماری قلبی را کاهش دهید.

در صورت داشتن سابقه کلسترول بالا

کلسترول یک ماده چرب است که در برخی از غذاها یافت می‌شود. همچنین توسط کبد شما نیز ساخته می‌شود. کلسترول بالا می‌تواند در شریان‌ها ایجاد پلاک کند. یکی از راه‌های کاهش کلسترول، داشتن یک رژیم غذایی سالم است. هنگام ویزیت فوق تخصص قلب در منزل، ممکن است او داروهایی برای درمان کلسترول تجویز کند که برای کاهش خطر حمله قلبی نیز موثر است. پس بهتر است با متخصص قلب خود در مورد غذاهای سالم برای قلب و نظارت بر سطح کلسترول خون، برای کاهش احتمال بیماری‌های قلبی صحبت کنید.

اگر قصد دارید یک برنامه ورزشی را شروع کنید

ورزش، فواید زیادی برای سلامتی دارد و نقش کلیدی در پیشگیری و درمان بیماری قلبی ایجاد می‌کند. با این‌ حال، برخی از ورزش‌ها برای بیماری‌های قلبی، مناسب و امن نیستند. اگر مدتی فعالیت بدنی نداشته‌اید و می‌خواهید تمرینات ورزشی را از سر بگیرید، ابتدا باید با پزشک قلب خود مشورت کنید. او می‌تواند به شما کمک کند تا فعالیت بدنی مناسبی داشته باشید و دچار مشکل نشوید.

بیماری شریان محیطی

شریان‌ها، رگ‌های خونی هستند که خون غنی از اکسیژن را از قلب شما به بقیه بدن می‌رسانند. اگر در سایر شریان‌ها، مانند شریان‌های پا یا رگ‌های خونی بزرگ مغز (شریان‌های کاروتید)، بیماری شناخته شده دارید، احتمال ابتلا به بیماری عروق کرونر برای شما وجود دارد. یک دکتر متخصص قلب در خانه، می‌تواند آزمایش‌های لازم و راهکارهای درمانی مناسب را برای جلوگیری از مشکلات جدی برای شما تجویز کند.

اگر سابقه خانوادگی بیماری قلبی دارید

انواع خاصی از بیماری‌های قلبی می‌توانند ژنتیکی باشند. اگر یکی از بستگان شما مبتلا به بیماری قلبی زودرس (زیر 55 سال در مردان و زیر 65 سال در زنان) بوده است، ویزیت فوق تخصص قلب در خانه، می‌تواند به تعیین این‌ که آیا این خطر برای شما نیز وجود دارد یا خیر، کمک‌ کند.

اگر دیابت دارید

ارتباط قوی بین بیماری‌های قلبی-عروقی و دیابت وجود دارد. قند خون کنترل نشده، بر عملکرد رگ‌های خونی تاثیر می‌گذارد و خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

تنگی نفس، تپش قلب یا سرگیجه

پزشک متخصص قلب در منزل، می‌تواند تشخیص دهد که آیا بیماری قلبی علت این علائم است یا خیر. تنگی نفس، تپش قلب یا سرگیجه، ممکن است نشانه‌ای از ریتم غیرطبیعی قلب یا بیماری عروق کرونر باشد.

اگر فشار خون بالا دارید

فشار خون، نیرویی است که خون به دیواره شریان فشار وارد می‌کند. افزایش مزمن فشار خون باعث می‌شود که قلب برای گردش خون بیشتر کار کند و خطر حمله قلبی و سکته را افزایش دهد.

 

پزشک متخصص قلب و عروق در منزل

 

چه بیماری‌هایی توسط متخصص قلب و عروق در منزل درمان می‌شوند؟

انواع مختلفی از مشکلات قلبی-عروقی وجود دارند که متخصصان قلب آن‌ها را تشخیص می‌دهند و برای درمان و پیشگیری از آن‌ها اقدام می‌کنند. در ادامه، برخی از رایج‌ترین بیماری‌هایی که توسط متخصصان قلب درمان می‌شوند، آورده شده است:

بیماری مادرزادی قلب

تعداد اندکی از نوزادان در بدو تولد، دچار نقص قلبی هستند. علت آن، معمولا ناهنجاری در ساختار قلب است و اقدامات اصلاحی برای رفع آن ضروری است.

فیبریلاسیون دهلیزی

به آن ریتم غیرطبیعی قلب نیز گفته می‌شود و زمانی اتفاق می‌افتد که جریان خون از حفره‌های بالایی به پایین با هر ضربان تغییر می‌کند، به‌ طوری‌ که قلب در پمپاژ موثر خون به بقیه بدن با مشکل مواجه می‌شود.

فشار خون بالا

این بیماری یکی از شایع‌ترین بیماری‌های قلبی-عروقی است که توسط متخصص داخلی قلب درمان می‌شود.

کلسترول بالا

کلسترول یک ماده موم‌شکل است که در خون یافت می‌شود. مقدار معینی از کلسترول خوب است، زیرا بدن برای ساختن سلول‌های سالم به آن نیاز دارد

بیماری عروق کرونر قلب

این بیماری عامل اصلی ناخوشی قلبی و مرگ و میر است. بیماری کرونری قلب، به باریک شدن شریان‌های کرونری اشاره دارد که اکسیژن و خون را به قلب می‌رسانند. این بیماری، معمولا باعث آنژین صدری، تنگی نفس، انفارکتوس میوکارد و حملات قلبی می‌شود.

فیبریلاسیون بطنی

یکی از خطرناک‌ترین انواع آریتمی، فیبریلاسیون بطنی است. این بیماری زمانی اتفاق می‌افتد که قلب به جای پمپاژ خون، می‌لرزد و فشار خون به شدت کاهش می‌یابد، زیرا قلب به اندازه کافی خون پمپاژ نمی‌کند.

بیماری احتقانی قلب

یک بیماری پیشرونده مزمن است که بر توانایی قلب برای پمپاژ موثر خون تاثیر می‌گذارد. معمولا از این بیماری به عنوان “نارسایی قلبی” یاد می‌شود. بیماری احتقانی قلب، زمانی اتفاق می‌افتد که بطن‌های قلب نتوانند خون کافی را به بدن پمپاژ کنند که در نهایت باعث پر شدن خون در ریه‌ها، شکم، کبد و پایین بدن می‌شود.

پریکاردیت

پریکاردیت نوعی تورم و تحریک پریکاردیوم است که یک غشای نازک را در اطراف عضله قلب شکل می‌دهد. هنگامی که قسمت‌های تحریک شده پریکاردیوم در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، می‌توانند باعث درد شدید و حاد شوند.

متخصصان قلب همه این بیماری‌ها را از طریق روش‌های مختلف از جمله داروها، تغییر در سبک زندگی، توصیه‌های کاهش وزن، مدیریت رژیم غذایی و موارد دیگر درمان می‌کنند. در مواردی که آسیب شدید باشد، ممکن است بیماران را برای اعمال جراحی به متخصص جراحی قلب ارجاع دهند.

 

آرین طب

 

برای مشاوره و درخواست خدمات پزشکی و پرستاری در منزل با کارشناسان آرین طب تماس بگیرید.

رزرو نوبت و هماهنگی: ۰۹۱۲۰۴۴۶۳۰۸
آرین طب ارائه ارائه‌دهنده انواع خدمات پزشکی از جمله پزشک متخصص در منزل (قلب، ریه، داخلی و…) و انواع خدمات پرستاری و تزریقات در منزل

 

مزایای ویزیت متخصص قلب و عروق در منزل

ویزیت متخصص قلب و عروق در منزل، با تجهیزات اکو و نوار قلب شبانه روزی، مهم‌ترین مزیت مرکز تخصصی ارائه خدمات پزشکی، پرستاری و بالینی آرین طب است.

حمل و جابجایی سالمندان و افراد معلول؛ کم توان و ناتوان نیز با دشواری و هزینه‌های زیادی همراه است. با ویزیت پزشک متخصص قلب در تهران، می‌توانید زمانی که باید صرف رانندگی تا رسیدن به کلینیک و بیمارستان و نوبت دهی بیمارستان شود، را در منزل خود استراحت کنید.

شلوغی و ازدحام در کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها؛ باعث خستگی و عدم تمرکز بیماران و پزشکان می‌شود. درحالیکه با ویزیت پزشک متخصص در منزل در محیط آرام خانه، خدمات اختصاصی دریافت می‌کنید.

کودکان و نوزادان به دلیل ترس از کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها، معمولاً استرس و بی‌تابی دارند. ویزیت متخصص عروق در منزل، برای حفظ آرامش و دوری از تنش و فشار عصبی می‌تواند موثر باشد.

زنان باردار و شیرده نیز ممکن است با حضور در بیمارستان و کلینیک دچار بیماری‌های عفونی و ویروسی در محیط بیمارستانی شوند.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام، می‌توانید به صورت تلفنی با فوق تخصص قلب در منزل در ارتباط باشید.

علاوه بر ویزیت پزشک متخصص قلب و عروق در منزل، می‌توانید از سایر خدمات ویزیت در منزل تهران مانند اکو قلب، آزمایش خون، پرستار سالمند، پرستار کودک، نوار قلب، تزریقات و … نیز بهره‌مند شوید.

ویزیت در منزل در بیمارستان و کلینیک و مطب وابسته به زمان است. درحالیکه در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید از خدمات ویزیت پزشک متخصص قلب و عروق در منزل شبانه روزی بهره‌مند شوید.

 

پزشک متخصص قلب و عروق در منزل

 

در آخر…

در نظر داشته باشید آرین طب یکی از بهترین مجموعه هایی است که به خوبی توانسته است در حوزه ارائه نمودن انواع خدمات پزشکی در منزل محبوبیت خاصی در میان کاربران به دست آورد. این مجموعه با داشتن کادر درمان بسیار با تجربه و حرفه ای در پی ارائه خدمات بسیار سودمند به بیماران می باشد. در این مجموعه می توان شاهد حضور پزشک متخصص قلب و عروق بود که به منظور ایجاد رفاه بیشتر برای شرایط جسمانی بیماران توانسته خدماتی را جهت انجام نوار قلب و یا اکوی قلب در منزل انجام دهد از این رو تمام بیماران قادر هستند تا با خاطر آسوده از تمامی خدمات درمانی در منزل بهره مند گردند.

دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

حرفه نیوز

رزرو نوبت ویزیت پزشک متخصص قلب و عروق در منزل:

Loading...

سرم هاف سالین
درمان با استفاده از انواع سرم‌ها یک روش مؤثر برای بهبودی سریع و کامل بیمار است که توسط پزشکان متخصص
سرم نرمال سالین
سرم نرمال سالین(Normal saline serum) یا نمک فیزیولوژیک، یک محلول استریل و غیر پیرولژنیک برای تامین مایع و الکترولیت در
کمبود مس در بدن
کمبود مس در بدن(Lack of copper in the body)، یکی از مسائلی است که اغلب در زمینه سلامت بدن بی‌توجهی
ویتامین ب کمپلکس
ویتامین‌های گروه ب یا به طور معمول ویتامین ب کمپلکس(Vitamin B complex)، یک گروه از ویتامین‌های موجود در طبیعت هستند
اسهال خونی
اسهال خونی(bloody diarrhea) یک وضعیت پزشکی جدی است که معمولاً به عنوان علامتی از وضعیتی اورژانسی در دستگاه گوارش تلقی
علائم آپاندیس
آپاندیس یک لوله بسیار باریک و نازک است که به بخش پایینی سمت راست شکم ما، به نام روده بزرگ،