ICU و CCU در منزل

اجاره تجهیزات پزشکی و کپسول اکسیژن ساز شبانه روزی

ICU و CCU در منزل

ICU و CCU در منزل یا بخش مراقبت های ویژه از بخش های تخصصی در بیمارستان می باشد که بیماران معمولاً با بیماری‌ها و موارد تهدید کنندهٔ زندگی مانند بیماری های حاد تنفسی و شوک عفونی و پس از جراحی‌های عمده و با خطر بالا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری می‌شوند.

بیماران سکته مغزی که به دلیل انسداد رگ مغزی دچار خونریزی عمده مغزی و واحد مراقبت ویژه برای بیمارانی که به طور کلی درخطرند ممکن است این خطر در مغز باشد یا قلب و سایر مناطق بدن .

سی سی یو (CCU) (Critical Care Unit)

به معنی واحد مراقبت قلبی، برای بیمارانی که دچار حمله‌ی قلبی شده اند یا به علت نارسایی‌های شدید قلبی درخطرند.به دلیل این که بسیاری از مرگ و میر ها مربوط به مشکلات قلبی عروقی است،بخش مجزا با کادری حرفه ای و مجرب و متخصص در بیمارستان ها برای بیماران با مشکلات قلبی در نظر گرفته شده است.

پرستاران این بخش باید علاوه بر دانش و تجربه بالا در کار، روحیه بالا، انگیزه کافی و سلامت جسمی و روحی کامل داشته باشند.همچنین این پرستاران به دلیل شرایط بیماران، در معرض افسردگی هستند و داشتن ثبات عاطفی و روانی یک ویژگی مهم در آنهاست.

مسئول بخش CCU، متخصص قلب می باشد. پرستاران این بخش باید علاوه بر دانش و تجربه بالا در کار، روحیه بالا، انگیزه کافی و سلامت جسمی و روحی کامل داشته باشند.

شرایط و مشکلاتی که احتیاج به مراقبت بیش تر دارند و باعث بستری بیماران در ccu  می شود:
  • آریتمی و یا  غیرطبیعی بودن ریتم قلب (ضربان قلب بدون دلیل دچار اختلال می شود.).اریتمی گاهی به دلیل  مصرف مشروبات الکلی، استفاده زیاد از سیگار یا ورزش‌های سنگین اتفاق می افتد.پزشک متخصص برای تشخیص علت و درمان اریتمی از روش های تشخیصی هم چون نوارقلب،هولتر،الکتروفیزیولوژیک استفاده می کند.
  • مشکلات مادرزادی قلبی: مشکلات مادرزادی قلب , نوعی نقص در ساختار قلب نوزاد است که در زمان تولد وجود دارد. این مشکلات از شایع ترین انواع نقص مادرزادی است. بسیاری از نقص های مادرزادی قلب در دوران جنینی قابل تشخیص ودرمان می باشند. مشکلات مادرزادی قلبی می توانند به دلیل وجود مشکل در دیواره های قلب , دریچه های قلب , رگ ها و شریان های مجاور قلب باشند.
  • بیماری روماتیسم قلبی (عملکرد دریچه های قلب دچار مشکل می شود.)
  • نارسایی قلبی : در آن عضلات قلب، تحت عوامل داخلی (ژنتیک) یا عوامل خارجی (مصرف دخانیات و الکل)، ضعیف شده و توانایی پمپاژ خون آن کاهش می یابد. بعد از حمله قلبی، نارسایی قلبی دومین مشکل شایع در این گروه از بیماران است.
  • سکته قلبی(انفارکتوس میوکارد): سکته قلبی هر سال باعث مرگ هزاران نفر می‌شود. سکته قلبی(آنفارکتوس میوکارد یا MI) یا همان حمله قلبی، انهدام و مرگ سلولی دائم و غیرقابل برگشت در بخشی از عضله قلب (میوکارد) است که به علت از بین رفتن جریان خون و وقوع یک ایسکمی(عدم خون رسانی و اکسیژن رسانی کافی) شدید در آن قسمت از قلب روی می‌دهد. این توقف گردش خون ممکن است ناگهانی و بدون هیچ علائم قبلی باشد و یا پس از چند حمله آنژینی (درد قفسه سینه) نشان داده شود. عمده‌ترین دلیل سکته بسته‌شدن رگ‌های تغذیه‌کننده قلب است.
ICU و CCU در منزل تهران
  • ای سی یو و سی سی یو در منزل قیطریه
  • ICU و CCU در منزل زعفرانیه
  • ای سی سو در منزل کامرانیه
  • ICU و CCU فرمانیه
  • سی سی یو در منزل الهیه
  • ای سی یو در خانه جردن
  • ICU و CCU در منزل پاسداران
  • ای سی یو و سی سی یو در خانه شمال تهران
  • ICU و CCU در منزل غرب تهران
  • ICU و CCU در منزل تهران
ای سی یو (ICU )( Intensive care unit)

بخش تخصصی از بیمارستان است که در آن بخش افرادی قرار دارند که به مراقبت های ویژه با نظارت دقیق احتیاج دارند و حالشان وخیم است  که این افراد شامل کسانی هستند که علائم حیاتی آنها باخطر مواجه است و کسانیکه دچار جراحت های شدید می باشند.

پرستاران این بخش هم چون پرستاران در ccu باید علاوه بر دانش و تجربه بالا در کار، روحیه بالا، انگیزه کافی و سلامت جسمی و روحی کامل داشته باشند و به دلیل شرایط بیماران، در معرض افسردگی هستند و داشتن ثبات عاطفی و روانی یک ویژگی مهم در ان ها است.

در این بخش توسط تجهیزات و داروهایی وضعیت افراد مورد بررسی قرار می گیردو باعث حفظ شدن کار کرد های طبیعی در بدن این افراد می شود.

شرایط و مشکلاتی که احتیاج به مراقبت بیش تر دارند و باعث بستری بیماران در ICU  می شود:
  • افرادی که در یک یا چند ارگان بدن مشکل دارند. ( ممکن است نتوانند به تنهایی تنفس کنند.که در این شرایط به دستگاه های کمک تنفسی احتیاج دارند.)
  • افراد با بیماری‌ها و موارد تهدید کننده زندگی ( سندرم زجر حاد تنفسی و شوک عفونی و پس از جراحی‌های عمده و با خطر بالا.)
  • افراد با عفونت جدی ( مانند سپسیس یا پنومونی شدید)
  • در صورتی که آسیب شدید به سر وارد شده باشد.
  • افراد با سوختگی شدید

آرین طب این امکان را با داشتن دستگاه های پیشرفته و بهترین کادر مجرب از پزشکان متخصص و پرستاران مجرب را در منزل در اختیار بیماران گذاشته و بخش سی سی یو و ای سیو را در منزل شما فراهم می گرداند. هم چنین با اجاره تجهیزات ای سی یو و سی سی یو در منزل و پزشک متخصص قلب و عروق و متخصصان حاذق دیگر به شما جهت بهبود شرایط و بیماری عزیزتان کمک خواهد کرد.

پرستار CCU در منزل

 دنبال کردن آرین طب در رسانه ها:

دکتر چک

رزرو ICU و CCU در منزل:

Loading...

آمبولی ریوی ( Pulmonary Embolism ) انسداد عروق خونی ریه توسط یک آمبولی است ؛ آمبولی توده ای است که
دیالیز ( Dialysis ) یک فرایند دائمی یا موقت است که به طور مصنوعی جایگزین عملکرد دفعی کلیه‌ ها می‌شود
چاقی مرضی ( Obesity ) زمانی رخ می دهد که شاخص توده بدنی BMI بالا تر از 35 باشد .
دمانس یا زوال عقل ( Dementia ) به معنای تخریب پیشرونده عملکرد های شناختی که با اختلال در هوشیاری مشخص
دلیریوم یا روان آشفتگی ( Delirium ) بیماری که باعث اختلال در اعمال شناختی و عدم هوشیاری می شود .
پنوموتوراکس ( pneumothorax ) به معنای حضور هوای آزاد در داخل فضای پلور ( جنب ) می گویند . پلور